Bir dakika kadar gerginlik devam etti ve içecekler geldi.
Luther bir yudum aldı.Gerginliği oda farketmiş olmalı ki zorla gülümsüyordu.
Luther:Bu güzel değil mi? Dördümüz...
Güldü yine ama yapmacık bir şekilde.Ortamı yumuşatmaya çalışsa da pek başırılı olduğu söylenemezdi.
Yaşlı Five:Hayır.
Five:Hayır.
Yaşlı Five:Nasıl oluyor da burada oturup genç halimle ve...
Bana döndü sonra Five'a dönüp devam etti.
Yaşlı Five: Guinness içiyorum?
Five:Yaşlı halinle aslında.Ben senden 14 gün büyüğüm.
Sesi titriyordu.Boncuk boncuk akan terlerini masadaki peçeteyle azalttım.
Yaşlı Five:Kasık kılım senden daha zekidir.
Eleven:Tamam kızlar ikimizde güzelsiniz.Konumuza dönelim mi?
Five:Ben açıklayayım.Bir saat sonra çimen tepede Başkan öldürülmeden hemen önce Komisyon'la anlaşmanı bozacaksın.Aklından geçirdiğini biliyorum.Kıyamette geçirdiğimiz yıllar boyunca ailemiz için endişelenip durduk.Yani bugün bu konuda bir şey yapacaksın.Bugün 2019 yılına seyahat etmeyi deniyeceksin.Ama zamanda sıçrarken bir hata yapıp bu küçük,ergen, yerden bitme vücutta sonsuza dek mahsur kalacaksın.
Yaşlı Five: Tamam.Diyelim sana inandım.Ne yapayım.Işınlanmayayım mı?
Five:Hayır hayır,ışınlanman gerek.Eğer sen ışınlanmazsan ben yok olurum.Ama doğru ışınlanmanı istiyorum.
Yaşlı Five:Dinliyorum.
Five:İlk seferinde hesabı şaşırdım.O yüzden bu bedende kaldım.Ama artık doğru formülü biliyorum.
Bana döndü.
Five:El sayesinde.
Eleven:Ben mi? Ben matematikte berbatım.
Güldüm.
Five: Biliyorum.
Gülümsedi.
Yaşlı Five: Doğru formül ne?
Five:Ah söyleyeceğim.Masanın altındaki çanta karşılığında.
Yumruğunu daha fazla sıkmaya başladı.
Luther:Sen aynı planladığın gibi 2019'a döneceksin ama bu sefer doğru formülü kullanıp yetişkin bedeninde kalacaksın.Karşılığında da ihtiyacın olmayan çantayı biz alacağız.
Luther bana baktı ve gülümseyerek yaşlı Five'a döndü.
Luther:Ayrıca El buraya gelmeden yetişkin halinin çok karizmatik olduğunu söyledi.Şu anda seni 2019'da yetişkin haliyle her an döneceğin umuduyla bekliyor.
Masanın altından sert bir ses çıktı ve içeceklerin birazı döküldü.Kafamı ne olduğuna bakmak için yere indirdiğimde Five'ın Luther'a tekme attığını gördüm.
Five'ı daha önce bu kadar gergin görmemiştim.Paradoks onu fazla mı etkiledi?
Luther:Siktir.
Eleven:Kısacası,zaman çizgisi eski haline döner,paradoks çözülür.Herkes mutlu mesut hayatına devam eder.
Yaşlı Five:Bir anda hazmetmek zor.
Five:Ne diyorsun?
Yaşlı Five:Diyorum ki... tuvalete gitmeliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
ActionDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...