Hala başım çok ağrıyordu.Şimdi ne yapacaktım?Nereye gidecektim?Ailem var mıydı?Belki de beni aramaya başlamışlardı.
Elliot:Şimdi nereye gideceksin?
Eleven:Hiç bir fikrim yok.
Aslında nerede kalacağım tüm bu karışıklığın içinde en son düşüneceğim şey gibiydi.Belki de biraz zorlarsam bir şeyler hatırlardım.Yada bir yalan uydurup hastaneye gitsem belki bir tedavi uygularlardı
Eleven:Sence hafızam geri gelir mi?
Elliot:Çok sert bir şekilde düşmedim yere,kalıcı olduğunu sanmıyorum ama doktor değilim.
Elliot'un bu sözü çok azda olsa rahatlatmıştı.
Elliot biraz duraksadı elini çenesine koydu ve konuştu
Elliot:Eğer gidecek bir yer aklına gelmiyorsa alt katımdaki depoda kalabilirsin yani...bir süre hatırlayana kadar...depo dediğime bakma güzel bir yer eminim biraz toparlayabiliriz.
Eleven: Gerçekten mi?
Elliot:Evet...eee takip et
Tüm bu olanlardan sonra en azından başımı saklayabileceğim bir yer ve düşünebileceğim sakin bir ortam olabilmesi beni daha da rahatlatmıştı.
Elliot'u takip ettim.Demir bir kapıdan içeri girdik ve içerde örtülerle örtülmüş birkaç mobilya ve bir sürü karton kutu vardı.
Elliot yine duraksadı ve hızlı adımlarla küçük pencerelerin perdelerini açtı.Şimdi odayı daha net görebiliyordum.Daha sonra yine hızlı adımlarla mobilyaların üstündeki örtüleri kaldırdı.Havaya kalkan tozları ellerini havada sallayarak uzaklaştırdı.
Elliot:Bunlar eski evimden kalan mobilyalar...eee...karım beni terk edince evi boşaltıp burada yaşamaya başladım.
Eleven:Üzüldüm...
Elliot:Sorun değil eee...geçti gitti
Dedikten sonra küçük bir kahkaha attı.
Kenarda duran masanın üstündeki kutuları ve bazı kitapları kaldırıp masanın üstündeki tozu uzunca üfledi.Daha sonra öksürmeye başladı.
Elliot: Sanırım iyi bir temizliğe ihtiyacı var.
Güldüm.
Eleven:Merak etme orasını ben hallederim.
Elliot:O zaman ben eeee seni yalnız bırakayım.
Eleven: Teşekkür ederim Elliot.
Kafa salladı ve kitaplarla dolu iki karton kutu alıp çıkarken onu durdurdum.Eleven:Bekle...onlar nedir?
Elliot:eee eski ansiklopediler,tarih kitapları vesaire
Eleven:Onlar kalabilir mi?Tarih severim.
Elliot:eee tabi...iyi olur aslında onları koyacak başka bi yerim yok.
Kutuları yere koydu ve çıktı.Bende kenarda bulduğum bir iple saçlarımı saç bandı gibi yüzüme gelmeyecek şekilde bağladım.Daha sonra bir bezle önce masayı sildim.Sonra kenardaki eski kitaplığı.Çok fazla kitap vardı ve hepsini çok merak ediyordum.Kitapları kutudan çıkarıp üstlerini üfledim.Tam kitaplığa yerleştirecektim ki kitaplığın bir ayağının boşlukta olduğunu farkettim.Eski bir defterden bir kağıt parçası kopartıp katladı ve boşlukta olan ayağın altına sıkıştırdım.Artık sağlam olan kitaplığa kitapları dizdim ve Elliot'un eski evinden kalan mobilyalara göz gezdirdim.
Bir tane uzun,bir tane tekli koltuk vardı,birde eski bir dikiş masası.Büyük olan koltuğu duvarın dibine ittim.Tekli koltuğu da cam kenarına.Dikiş masasının işimi görmeyeceğini düşündüğüm için en köşeye ittim.Az önce sildiğim masayı diğer duvar dibine ittim.Biraz daha toz aldıktan ve düzenlemeden sonra yorulduğum için koltuğa uzandım ve uyuya kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
AksiyonDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...