Yere oturdum.
Eleven:Siktir. Five. Onu bulmalıyım.
Lila ağlamaya başlamıştı. Yanına gidip sarıldım.
Eleven:Hey. Herşey yoluna girecek. Tamam mı?
Lila:Hayır girmeyecek.
Eleven: Gerçekten Diego'nun dediğini yapıp o olmadan mı anne olacaksın! Hadi ama bu tanıdığım Lila olamaz.
Bana baktı.
Eleven: Cesur olmak zorundasın. Çabuk pes edemezsin. Kuracak bir ailem var Lila. Tanrım anne oluyorsun baksana!
Lila:Sende teyze oluyorsun.
Eleven:Eğer çocuğun bana teyze derse kıçına tekmeyi basarım. Özgüvensiz hissettiriyor.
Güldük.
Eleven:Bak ne diyeceğim. Aptal Diego'ya haddini bildirmeye ne dersin?
Lila:Nasıl olacak?
Eleven:Önce buradan çıkmamız gerek.
Lila:O iş bende.
Bir anda Viktor'un gücünü taklit ederek kapıyı kırdı.
Muhafızın sesini duyduk.
Eleven:İçeride mi kalsaydık?
Lila:Diego!
Eleven:Haklısın böylesi daha iyi. Çakma Batman!
Koşarak koridordan döndüm.
Eleven: Tanrım Diego umarım ölmemişsindir.
Arkamı döndüğümde Lila yoktu.
Eleven:Lila?
Siktir.
Eleven:Hadi ama! Yine mi?
Yine küreme sesi duydum. Çok yakından geliyordu.
Çamaşır odasından geldiğini anladığında kafamı kapısından uzattım.
Ben, Sloane ve Five oradaydı. Sloane kanlar içinde yerde yatarken Ben Makinelerin arkasında öylece oturuyordu Five ise Muhafızın arkasındaydı. Tam baltayla ona vuracakken Muhafız bir anda dönüp Five'a yumruğu indirdi. Elindeki balta düştü.
Muhafız kılıcını Five'a doğrultmuş yavaşça yaklaşıyordu.
Koşarak makinenin üstüne çıktım ve onun üstünden zıplayıp muhafızın omzuna çıktım. Bacağımdan bıçağımı alıp boynuna geçirdim.
Ama muhafız sadece sağa sola sallanmaktan başka bir şey yapmıyordu. Kan fışkırmıyordu. Ölmüyordu.
Bıçağı sürekli boynuna batırıp çıkar aya devam ettim. Sadece sağa sola acı içinde dolanıyordu.
Eleven:Şah damarın nerede? İğrenç yaratık?
Eliyle bıçağı tuttuğum kolumu tutup çekti ve bıçağımı almasıyla bileğime sürttü.
Eleven:Siktir.
Tekrar sallanmasıyla yere düştüm ve bıçağımı yere atıp kılıcını bana tuttu.
Bir anda muhafızın etrafına dokumalar sarmaya başladı. Kafamı kaldırdığında Ben arkamdaydı. Muhafız elindeki kılıcını uzattığı anda dokumaları kesildi ve Ben acıyla yere yığıldı. Muhafız üstüme gelmeye devam etti. Bıçağıma ulaşmaya çalıştım ama çok uzaktı.
Muhafız tam kılıcı boynuma değdirdiği sırada bir anda yere yığıldı.
O yığıldığu anda arkasında elinde baltayla saçları dağılmış Five dıruyordu. Tanrım. Çok yakışıklı görünüyor. Kendine gel Eleven ölüyordun az daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
ActionDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...