26.Bölüm.

574 35 16
                                    

Artık tarlaların etrafında olduğumuzda çiftliğe yaklaştığımızı anladım.Camı açıp tek kolumu çıkarttım.Elime değen ağaç yaprakları avcumu gıdıklıyordu.İstemsizce gülümsiyordum.

Eleven:Sence vaktinde dönebilecek miyiz?

Five:Öyle umalım.

Eleven:Eğer dönemezsek?

Güldü.

Five: Benden o kadar kolay kurtulamazsın.Yine de bir yol bulacağım tamam mı?

Bacağımın üstündeki elimin üstüne elini koydu.

Five:Sen kafana takma ben halledeceğim.

Eleven:Bu ailede her zaman her şeyi sen mi hallediyorsun?

Five:Nasıl yani?

Eleven:Bilemiyorum.Herkesin senden beklentisi çok yüksek.Her şeyi senden bekliyorlar.Herşeyi yapabilirsin.Her şeyi bilirsin sanıyorlar.Yaptığında da teşekkür etmiyorlar.Aksine görevin olmamasına rağmen beklentilerini düşürdüğünde sana kızıyorlar.Halbuki sen onlar için herşeyi yapıyorsun.

Önce durdu.

Five:Herşeyi senin için yapıyorum...Sanki hatırlamış gibi konuştun.

Benim için mi? Yok canım sende lafın gelişi demiştir...yani... tabi canım bir oda dolusu insanı benim için mi öldürdü yani? Hayır.Ailesini önemsiyo o kadar.

Eleven:Açıkçası dıştan bu aileyi gören biri olarak konuştum.

Five:Eğer aile denirse.

Karşımızda gelen arabaya gözümüz dikildi.Kullanan Vanya'ydı.Onu görünce şaşkınlıkla baktık.Sonra Five aniden fren yaptı.Arabadan indik.

Vanya:Burada ne işiniz var?

Eleven:Seni arıyoruz.

Five:2019'a dönüyoruz.

Vanya:Nasıl?

Five cebinden saat çıkarıp baktı.

Five:Bak,açıklamaya vakit yok ama dönüş yolu bulduk.30 dakikamız var?

Vanya:Ya arkadaşım ne olacak? Onları burada bırakamam.

Eleven:Vanya, seçenek sunmadık tamam mı? Bizimle gelmezsen kıyamet kopacak yani ya gelirsin...yada gelirsin.

Vanya:Tamam o zaman onlar da gelir.

Five:Onlar bu zamana aitler.

Vanya:Kim demiş!? Sissy kendi olabileceği bir hayatı hak ediyor.Ve Harlan? Sorununun bir adı var.Yardım alabiliriz.

Eleven:Hadi ama ciddi olamazsın.

Five:Vanya!

Vanya:Bir anneyle 8 yaşındaki oğlu zaman çizgisini bozmaz Five!... Önemsizler.

Five:Kimse önemsiz değildir...üzgünüm ama bu riski alamayız.Kalmak zorundalar...Hadi.

Arkanızı dönüp arabaya ilerledik.

Vanya:Neden burada sıkışıp kalmamızın sebebi senken son söz senin oluyor?

Bu sözün Five'ı kırdığı belliydi.Yaptığı hatanın yüzüne vurulması hem onu yerin dibine sokmuş hemde sinirlendirmişti.

Onu o halde görünce Vanya'nın suratına bir tane yumruk atıp baygın haliyle arabaya atmak ve işimiz halletmiş olmak istedim.Ama kendime hakim olmak zorundaydım.

Eleven:Vanya dünyanın sonundan bahsediyoruz.Eğer bizimle gelmezsen çok sevdiğin arkadaşlarında seninle beraber ölecek.Ayrıca eğer Five bizi buraya getirmemiş olsaydı,şuan da hepimiz senin sayende ölmüştük.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin