Pencereden yansıyan mavi ışıkla kafamı kaldırıp pencereye uzandım.Doğrulmamla karnında acı hissettim ama belli etmedim.Tanrım sadece kurşun sıyırığı neden bu kadar çok acıyor?...ne kanıyor.
Vanya kollarını açmış gözleri parlak bir şekilde havalanmıştı.Ani bir darbe ve mavi dalgalar...az önce üstümüze ateş eden ordu domino taşları gibi yığıldı.Sessizlikle yavaşça ayağı kalktık.Five benden önce kalkıp elini bana uzatarak kalkmama yardım etti.
Dışarıya göz attığımızda tam ortada bir yuvarlak duruyordu.Gözlerimi kıstığımda içinde Handler ve Lila olduğunu gördüm.Bir şekilde Vanya'nın gücünden etkilenmiyordu.
Five:Nasıl?
Vanya durup olanı çözmeye çalışırken Lila'nın aynı Vanya gibi gözlerinin parladığını ve yavaşça havalandığını gördük.
Five:Nasıl...
Eleven:Siktir...
~Lila'nın Anlatımı~
Handler:Senin soran tatlım.
Lila:El ne olacak?
Handler:Ona birşey olmaz.
Lila:Gidip onu alıyı-
Handler:Bitir şu işi.
~Eleven'nın Anlatımı~
Five Lila'nın gözlerinin daha fazla parladığını görünce kolumu tutup beni yere yatırdı ve koluyla beni siper etti.
Ve bir büyük mavi dalgalanma daha.Evin içinde olduğumuz için etkilenmedik ama diğerlerinin dalga'nın etkisiyle geriye fırladıklarını gördük.Ani sesle arkamızı döndük.Luther çatıyı delerek önümüze düşmüştü.
Eleven: Luther! Tanrım maymunlar dört ayak üstüne düşmez miydi?
Luther zar zor konuştu.
Luther:O kediler içindi.
Five:İyi misin?
Luther:Sanırım dilimi yuttum.
Five:Dilini yutsaydın konuşamazdın aptal.
Eleven: Bence beynini yuttu.
Five:Hangi beyin? Luther'da var mı?
Elini uzatıp Luther'ı yerden kaldırdı.
Luther:Ne oldu öyle?
Five: Sanırım bir şekilde Vanya'nın enerjisini yönlendirmiş olmalı.
Eleven: İyi de nasıl?
Konuşmamız bitmeden Luther'ın düştüğü çatıdan tuğlaların düşmeye başlamasıyla Five beni ileri itti.
Five:Dikkat et!
Çatıdan düşen tuğla yığını Five'ın üstüne yığıldı.
Eleven: Five! İyi misin?
Ses vermedi.Tuğlaların arasını açıp onu oradan çıkartmaya çalıştım.O sırada Lila içeri ışınlandı.
Luther:Nesin sen?
Lila:Kardeşini öldürmek isteyen biri.
Luther:Bu biraz sıkıntılı bir durum.Diego zor adamdır.Onu kolay kolay-
Lila:Five'dan bahsediyordum.
Onları aldırmadan Five'ı ordan çıkartmaya devam ettim.
Luther:O da zordur.Hele ki El böyle bişey asla-
Lila:Ne kadar boş yapıyorsun öyle?
Luther:Belki.Ama ne yazıkki ikisi de benim ailem yani şansına küs.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
AcciónDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...