Eleven:Bekle ne?Başka bir evren mi?
Five:Evet...Sen aslında bu evrene ait değilsin.Ama sadece teknik olarak.Onun dışında burası senin evin.Hepimiz küçükken sen bir şekilde kendi evreninden buraya geldin.Babamda senin bu durumunu inceleyebilmek için seni evlat edindi.Bu süreçte de bizim gibi eğitip, evrenler arası yolculuk yapabilmek dışında gücün olup olmadığını araştırdı.
Şaşkınca baktım.
Eleven:Sana neden inanayım.
Kaşlarını çattı.
Eleven: Üzgünüm ama şuanda kafamda oluşan karmaşıklıkları tahmin bile edemezsin.Yani bu söylediklerini sindirebilmem kolay değil.
Five:Haklısın...
Daha sonra kendi güçlerinden kardeşlerimizin güçlerinden,zamanda yolculuk yapıp,kıyamette sıkıştığından,geldiğinde kıyametten kaçıp bizi buraya sürüklediğinden bahsetti.
Five: Soruların var biliyorum.Hepsini cevaplayacağım söz veriyorum.Ama şimdi diğerlerini bulup buradan gitmenin bir yolunu bulmalıyız.
Eleven:Aslında bakarsan evet var.Hafızamı kaybetmiş bir şekilde bilmediğim bir yerde tanıdığım birini görünce hatıralara boğulduğum bir yıl geçiriyorum ve günlük güneşlik günümde biri gelip bana bunları anlatıyor bende inanıp peşinden gidiyorum sonra?
Five:Bak haklısın, üzgünüm bir anda anlatmamalıydım.Ama bana inanmak zorundasın.On günümüz kaldı.
Eleven:Kanıtla
Five:Ne?
Eleven: Söylediklerini doğrulayacak bir kanıt göster hadi.
Düşündü.
Five:Dövme!Sağ elindeki şemsiye dövmesi.Anlamını hiç merak etmedin mi?
Eleven:Bana normal bir şemsiye gibi görünmüştü.
Kendi kolunu açtı ve benimkine yaklaştırdı.
Five:Bak.Biz Umbrella Academy üyeleriyiz El.Aynı dövme kardeşlerimizde de var.
Mantıklı gelmeye başladı.Belki de haklıydı.Bana yalan söylemeyecek kadar da fazla önemsiyor gibiydi.
Eleven:Tamam bende bir kaç ipucu var.
Gülümsedi.Odama gidip ona Diego adlı adamın tutuklandığı yazan gazete parçasını verdim.
Five:Diego!
Eleven:Evet adı kağıtta yazıyor.
Elliot:Onu nereden tanıyorsun.
Five:El'in en sevdiği abisi.
Gülümsedi ve kolumdan tutup ışınladı.
Eleven:En sevdiğim abim mi?Bana davranışlarından dolayı en sevdiğim kardeşimin sen olduğunu sanıyordum.
Durdu ve bana baktı.Sonra kafasını yere çevirdi.Üzgün gibiydi.Titreyen sesle konuştu.
Five:Bizim ki biraz farklı.
Eleven: Farklı mı nasıl yani?
Soruma cevap vermeden akıl hastanesinden içeri girdik.Ziyaretçi odasına geçip bekledik.
Birkaç dakika sonra içeri uzun saçlı,uzun sakallı,beyaz kıyafetli bir adam girdi elleri kelepçeliydi.
Diego:Vay vay vay!Altın çiftimiz yine birlikte ha!
Five:Selam Diego...
Oturdu.Yüzünü daha net gördüğümde gözlerim karardı ve başım döndü.
~FlashBack~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
AzioneDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...