~Eleven'ın Anlatımı~
Çimen Tepe'nin arka tarafına bakan otopark tarzı bir yere gelmiştik.Önümüzde uzun çitler vardı.Arkasından Kennedy'yi bekleyen insanların bağırışları geliyordu.
Yaşlı Five çantalarını çitin önüne koydu.Kahverengi olanı açıp silahını kurmaya başladı.
Bende çite yaslanıp onu izlemeye başladım.Silahın ucunu taktığı sırada Five bana seslendi.
Five:Yanımda dur.
İç çektim.Yanına gittim.
Eleven:Ciddi olamazsın.Beni vuracak değil ya.
Five:O kadar emin olma.
Eleven:Saçmalama Five sen beni vurur muydun?
Bir şey demedi.Luther,Five ve ben gözlerimizi Yaşlı Five'a diktik.eElini kaldırıp boynuna götürdü.
Luther: Boynunu kaşıdı!
Five:Gördün mü? Söylemiştim.Şimdi ne yapacaksın maymun beyinli?
İstemsizce o da elini boynuna götürdü.
Eleven:Karma is for you.
Luther şüpheli bir şekilde gözlerini dikti.
Five:Sinek kondu tamam mı? Kapa çeneni.
Yaşlı Five'a döndüm.Hala silahını kuruyordu.Yanına gidip çantasının yanında gördüğüm radyoyu aldım.Çitlere yaslandım ve radyoyo açtım.Bir türlü kanalı bulamadım.Hep hışırtılı sesler geliyordu.
Yaşlı Five: 93.
Ne dediğini anlamaz bir şekilde ona döndüm.
Yaşlı Five:Kanal 93.
Radyonun düğmesini çevirerek 93'e getirdim.
Radyo:"Dallas-Fort Worth bölgesi yayınımız Başkan John F. Kennedy'nin gelişini sizlere anbean aktaracak."
Radyoyu dinlerken Yaşlı Five silahının son parçalarını birleştirirken konuştu.
Yaşlı Five:İşte bu en sevdiğim an.Fırtına öncesi sessizlik.
Gülümsedi.Five'a döndüm.Gözlerini kocaman açmış,saçları dağılmış,damla damla ter akıtıryordu.Bir bana,bir de yaşlı Five'a bakıyordu.Ağzının oynamasından Luther'a bir şeyler dediğini anladım.
Five yavaşça,arkası dönük silahınon dürbününü kontrol eden Yaşlı Five'a yürüyordu.Lanet olsun.Her şeyi mahfedecek.Bir yerinde duramıyor.
Dudaklarımla konuştum.
Eleven:*sessizce*Ne yapıyorsun?!
Baktı ama cevap vermedi.Çantaya doğru yürümeye devam etti.Yaklaştığı sırada ışınlandı.O tam ışınlandığı sırada Yaşlı Five'da ışınlandı ve Five yanımda,Yaşlı Five elindeki silahı Five'a doğrultarak Luther'ın yanında duruyordu.
Eleven: Siktir.
Yaşlı Five:Kötü fikir kısabacak.
Koşarak Yaşlı Five'ın elindeki silahını elinden kaptım.
Eleven:Kesin şunu.Tamam mı? Yeter.Kendinize gelin.İlkokul üçe giden veletler gibisiniz.
Luther:Haklı.Kennedy her an köşeyi dönebilir.O yüzden hepimiz derin bir nefes alalım.
Luther burnundan derin bir nefes alıp verdi.Aynısını yapmaları için Five'lara baktı.İkiside sinirle sert bir şekilde nefes alıp verdiler.
Luther: Sonuçta biz aileyiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
ActionDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...