68. Bölüm

319 37 4
                                    

BuLuther'ın yanına gitme kararı aldım. Bu konuyu ona açabilirdim. Çünkü o olmadığına emindim.

Five:Girebilir miyim?

Luther:Tabi.

Yatakta oturmuş bekliyordu. Tanrıya şükür çıplak değildi. Pencereden dışarıya bakıyordu.

Luther:Ne kadar vaktimiz var?

Five: Birkaç saat. Yaklaşık. Sloane?

Luther: Dünyanın sonu partimiz için şarap mahzeni yağmalıyor.

Five:Ne oy vereceğiniz bellidir o zaman?

Luther: Bize katılabilirsiniz.

Five:O konuda hala kararsızım.

Five:Dün gece görmemem gereken bir şey gördüm.

Luther:Diego ve Lila? Evet. Bazen merdivenlerde yapıyorlar.

Five:Hayır Luther. Babamı gördüm. Odasında biriyle birlikteydi.

Luther:Siktir yoksa?

Five:Hayır! Biriyle anlaşma yapıyordu. Neden herşeyi fesat anlıyorsun?

Luther:Bilmem:)

Piç gülüşü. Tanrım.

Five:Sen sormayacaksın bakıyorum söyleyeyim, anlaşma ne veya kiminle bilmiyorum. Hatırlayamıyorum.

Luther:Ben ya da Luther olmadığı kesin. Dün gece biz...başka şeylerle meşguldük:)

Five: Evet. Tamam. Anladım Luther. Açıklama için sağol. Dün gece herkes birbirini yiyordu.

Luther: Sende mi-

Five: Maalesef. Kendimi sabah mutfakta buldum.

Luther:İyi seçi-

Five:El odadaydı!

Luther:Hadi be!

Five: Bu konuyu kapatabilir miyiz? Konuya odaklan. Çan hikayesine dair babamın bize anlatmadığı bir şey var. Düşün. Moruk bize hiç dürüst oldu mu? Bunca yıl?

Luther: Bilemiyorum. Performans değerlendirmelerimizde çok insafsızdı.

Five:Senin beceriksizliğin. Bana hep beş yıldız verirdi. El dört. Haklarını savunduğu için. Ben bile beş yıldız almıştı.

Luther: Gerçekten mi?!

Five:Bak içgüdülerime güvenecek kadar yaşadım ve içimdeki ses bu bir tuzak diyor. Biraz düşün.

~Eleven'ın Anlatımı~

Lila odasına gitti. Bende gittim. Yine pencere kenarına oturdum. Five geldi.

Five: Son saatlerimizi daha verimli geçirmek isterim ama-

Eleven:Aramızdaki köstebeği bulmalıyız.

Kalktım.

Five:Nereye?

Eleven:Kalk hadi. Suit'e gidelim. Hatırlama yardımcı olur.

Sığır Süitine gittik.

Five:Babam tam burada duruyordu.

Kapının yanına gitti.

Five:Bende şurada bir yerdeydim.

Kalktım kalem ve kağıt getirdim.

Eleven:Şimdi. Lila olamaz. Babam onunla anlaşma yapacak kadar tanımıyor. Ayrıca Diego'yla ikisinin dün gece ne yaptığını öğrendim.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin