Kadın Vanya'ya şaşkın gözlerle baktı.
?:Vanya.
Vanya:İnanamıyorum bir kız kardeşim daha varmış.
?:Seni özledim.
Vanya:Özleyenim olması güzel
Sarıldılar.O sırada uzun saçlı adam bana şaşkın gözlerle bakıp kollarını açtı ve yaklaştı.Yüzünü tam gördüğümde yine gözlerim karardı.
~FlashBack~
Eleven:Şeytan diyor git,onun o lafları söyleyen ağzını iğne iplikle dik konuşamasın.
?:Sakin ol şampiyon...Sen kurbağa ve akrepin masalını biliyor musun?
~FlashBack 2~
Eleven:Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var.
Eliyle hap uzattı.
?:İster misin?Çok iyi kafa dağıtıyor.
Eleven:Dalga mı geçiyorsun.En son kullandığında ne boklar olduğunu unuttun mu?
?:Ah hayır siktir unutmak mümkün değil.Ama bak emin misin? kafan öyle bi dağılır ki bir daha toplayamazsın.
~FlashBack 3~
?:O zaman başka bir içki gömelim.Çünkü düşünmek için zamanımız var.Şansım olsaydı dünyaya dans etmesini söylerdim.
Eleven:Bazen moral verici konuşmalarının işe yaradığını biliyor muydun?
?:Ah bunu Billy Idol'e söyle bende şarkılarının sözlerine bayılıyorum.
~FlashBack 4~
?:Eyvah!
Eleven:Kaç Klaus kaaaç.
?:Bir kaç şişe daha.
Eleven:Polisler geliyor diyorum kaaaç.
Güldük ve kaçtık.
~FlashBack End~
İddiaya göre kardeşlerimden biri ve sanırım en eğlencelileri.Adı da görünüşe bakılırsa Klaus...
Klaus:Aman Tanrım!İçki kafa yapmış olmalı.El!
Bana sımsıkı sarıldı.
Five: Yavaş ol Klaus.
Klaus:Tanrım,sensiz iki yıldır boğazımdan bir yudum geçmedi ama neler yaşadım bilemezsin.
Konuşurken gülüyordu.
Eleven:Ne ben anlamıyorum.Neden bahsediyorsun.
Five:Klaus o...
Kadın yaklaştı.
?:Eleven.
Five kadını durdurdu.
Five:Allison! O bizi hatırlamıyor.
Kadının adı da Allison olduğunu öğrendim Five onun önünde olduğu için hala onu tam olarak göremiyordum.
Allison:N-nasıl.
Diego aşağı indi.
Diego:Buraya geldiğinden beri böyle.
Five'ın önünden çekilip bana yaklaştı.Yüzünü gördüğümde yine oldu.
~FlashBack~
Eleven:Merhaba küçük vele-
Allison:Öhm öhm
Eleven:E yani Clare.Nasılsın?
~FlashBack 2~
Eleven:Kocanla olan sorunların beni ilgilendirmiyor Allison.Git onunla kendin konuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
ActionDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...