8.Bölüm

829 52 2
                                    

                  ~Five'ın Anlatımı~
(Burada The Umbrella Academy 2.sezon 1.Bölüm Five'ın Dallas'a Elliot'un ara sokağa gelip kıyameti görüp Hazel ile sohbetinden sonrasını anlatmaktadır)

Hazel vurulduktan sonra oradan ışınlanıp bir araban arkasına saklandım üstüme gelen kurşunları çanta sayesinde engellemiştim ama artık kullanılamaz hale gelmişti.Kurşun geçirmez yapamadılar gitti.Arabanın arkasından da ateş ettiklerini duyduğum gibi bir çatıya ışınlandım.Adamlar oradan uzaklaşınca en başta geldiğim ara sokağa girdim.Çatıda gördüğüm değişik zımbırtılar dikkatimi çekmişti.Ayrıca orada yaşayan kişi buraya geldiğimi görmüş olabilirdi.

Yukarı çıktım."Mortimer Gussman D.D.S" yazan kapıyı tıklattım.Yanındaki kapı açıldı.Bu çocuk halimle beni gören adamın normal karşılamayacağını bildiğim için bir yalan uydurmalıydım.

Five:İyi günler ben gençlik grubum için ansiklopedi satıyorum,acaba...

Kapıyı yüzüme kapattı.Bende içeri ışınlandım.Adam çok korkmuş bir şekilde geri çekildi ve eline çekmeceden neşter aldı.

Elliot:B-bunu nasıl yaptın?

Five:Açıklamaya vakit yok.

Elliot:Pentagon'dan mısın?

Five: Kesinlikle hayır.

Elliot:CIA? FBI?...KGB?

Masada duran kahveyi işaret ettim.

Five:Taze mi o?

İçeri geçtim.Ve kahveyi yudumladım.

Five:Kolombiya mı?

Elliot:Kendi karışımım.

Etrafı inceledim.Her yerde gazeteden kesilmiş parçalar ve ilginç fotoğraflar vardı.

Five:51.Bölge'yi duymuş muydun?Roswell'i?

Elindeki neşteri bırakıp zafer gülüşleri atmaya başladı.

Elliot:Biliyordum!Yalnız değiliz işte!
Eleven kafayı yediğimi düşünüyordu ama haklıydım,değil mi? Uçan daireler,işaretler...

Five:Eleven mı?

Yoksa bu... Dediğimi duymamış gibiydi.

Elliot: Söylesene.Anal sonda ne alaka?

İyice üstüme gelmeye başlamıştı.

Five: Biraz daha yaklaşırsan beynini eritirim.

Elliot:Nefes alman gerekiyor,tamam.

Five:Çatıdaki zımbırtılar senin değil mi?

Bir an önce öğrenmeliydim.Onun adını söylemişti.El buraya gelmiş miydi?Bu başka bir Eleven olamazdı herhalde.

Elliot:Evet,benim.Atmosferdeki anomalileri izliyorum... Bekliyorum.

Five: Neyi?

Elliot:Seni...sizi.

Daha sonra bana ilk önce 1960'da başlayan ara sokakta açılan portalları anlattı.

Elliot:Her seferinde aynı şey.Parlak mavi bir ışık ve bir insan.

Five: Yüzlerini gördün mü?

Elliot:Tabi ilkininki şurada.Ve büyük boksçu olanda şurada.

Karşıda duran duvara asılmış fotoğrafları gösterdi.

Five:Boksçu mu?

Elliot:Evet,sürekli Allison,Allison diyerek ağladı.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin