14.Bölüm

636 40 10
                                    

Kadın ayağı kalktı.Şaşkınlıkla bakıyordu.

Vanya:Siz kimsiniz?

Five:Kardeşleriniz.

Vanya:Kardeşlerim mi var?

Bana baktı.Konuşmaya ve soru sormaya fırsat vermeden Five konuştu.

Five:Bak,ya burada kalıp Ikea mafyasının seni öldürmesini beklersin,ya da bizimle gelirsin.

Eleven:*sessizce*Five onun da mı hafızası?

Five:Öyle görünüyor.

Five elimi tutup yürümeye başladı.Vanya da arkamızdan geliyordu.Ama şüpheli ve şaşkındı.

Vanya:Neden beni öldürmeye çalışıyorlar.

Five:Çünkü burada olmaman gerekiyordu.

Vanya:Dallas'ta mı?

Five:Hayır,1963'te.

Dar bitkilerin sonuna geldiğimizde tüm o bitkiler yerde ezilmiş halde sanki ortasına şimşek çakmış gibi duruyordu.

Eleven:Siktir...

Vanya:Lanet olsun!

Five:İnanılmaz,değil mi?... Güçlerini kaybetmemişsin,güzel.Gidelim.

Yürümeye devam ettik.Hala boyumuzu geçen bitkiler arasından geçmeye çalışıyorduk.En son oradan çıktığımızda Vanya bizi durdurdu.

Vanya:Bekleyin.Neler oluyor?Ne gücü?1963'te olmamalısın da ne demek?Açıklama istiyorum.

Five:Dinle,buna gerçekten vakit yok.Yakında herşeyi öğrenirsin.

Five tam ilerlerken kolundan tuttum.

Eleven:Five! Açıklama hakediyor.

Bana bakıp kaşlarını çattı.

Eleven:Bana herşeyi açıklamıştın.

Five: Aynı şey değil.

Eleven:Tam olarak aynı şey bende senin kardeşinim o da senin kardeşin.O da en az benim kadar açıklama hakediyor.

Five:Tamam.Önce bir yere gidelim.

Bir kafeye geldik.Oturup kahve söyledik.Vanya bir şey istemedi.

Five:İki kahve.Biri sade diğeri şekerli.

Şekerli kahve içtiğimi bilmişti.Anlaşılan cidden yakından tanışıyorduk.

Kahve neredeyse bitmişti.Kimse konuşmuyordu.Vanya boş boş masaya bakıp düşüncelere dalmıştı.Bar tarzı masanın sağında ben,solunda Five,ortada Vanya oturuyordu.Bizde Five'la kaş göz yaparak konuşuyorduk.Kaşlarımla Vanya'yı işaret ettim.

Eleven:*sessizce*Anlatsana!

O da çatık kaşlarla bir Vanya'ya bir de bana baktı.

Five:El sen yanıma gelsene.

Eleven:Niye?

Five: Gel.

Oflayarak yanına oturdum Five ortamızda kaldı.Garson kadın biten kahveleremizi doldurdu.Tam giderken Five kadını durdurdu.

Five:Burada kalsın.

Vanya:Tamam,neler dönüyor anlatın.

Five:Tamam...

Biraz durdu,nefes verip devam etti.

Five: Eksantrik bir milyarder seni bebekken satın aldı.Seni ve özel güçleri olan diğer kardeşlerini seçkin bir akademide yetiştirdi.Ama 2019'da kıyametten kaçmak için bir zaman girdabına atladık ve hepimiz Dallas,Teksas'ta zaman çizgisinde farklı yerlere dağıldık.Başka sorun var mı?

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin