62. Bölüm

386 33 0
                                    

Aşağı indik. Diğerleri bizden bir dakika falan önce inmişlerdi. Asansör sandıkları kadar hızlı değil. Etrafa bakıyorlardı.

Lila:Waow

Bende kafamı kaldırdığında cidden "waow" diyecek kadar olduğunu farkettim. Çok büyük bir yerdi. Işıklandırması çok iyiydi.

Allison:Umarım açık bar vardır.

Lila ve ben etrafa bakarken herkes sanki zorla gelmiş gibiydi. İsteksizlerdi. Tamma belki sırası değil ama bunu kardeşlerimiz için yapıyoruz.

Lila:Hadi ama çocuklar. Luther için buradayız. Canlanın biraz.

Luther ve Viktor aralarında konuşuyordu.

Luther:Bilemiyorum. Normalde popom iyi görünür.

Allison atladı.

Allison:Oversize gömlek ha? Ne orijinal.

Viktor:Burada paparazzi yok farkındasın değil mi?

Allison: Ne ciddi misin? Lanet olsun!

Luther:Hey hey hey. Bugün benim günüm tamam mı? Yani birkaç saat olsun anlaşmış gibi yaparsanız bana en güzel düğün hediyesini vermiş olacaksınız.

Allison:O başlattı.

Viktor:Şuan sen başlattın.

Luther ellerini şıklattı.

Luther:Hey hey şştt. Benim günüm! İki saat. Bunu yapabilir misin lütfen?

Viktor:Evet. Tabi.

Luther: Teşekkür ederim

Five'a eğildim.

Eleven: Kıvılcım kokusu alıyorum.

Five:Mhm ortam gerilecek diyorsun ha?

Eleven:Hem ne gerilme. İçime doğdu.

Five:Belli etmeseler iyi olur. Bu Luther ve Sloane'ı çok üzer.

Sloane asansörden indi. Herkes ona döndü. Beyazlar içinde elinde çiçeğiyle Luther'a yürüdü.

İkisi de romantik Hint dizilerindeki gibi uzun süre sadece birbirlerine bakıp gülümsediler. Tek yaptıları buydu. 15 dakika boyunca. Acaba ne geçiyor o güzel akıllarınızdan?

Ben:Cringe'likten ölmeden bitirelim şu işi.

Eleven: İlk defa Katılıyorum.

Kolumu benin omzuna atıp salona ilerledim. O ise elini itti ve göz devirip Five'ın yanına gittim. Balkona çıktık ve sandalyelere yerleştik. Klaus Luther ve Sloane'nın arasına geçti.

Klaus: Sevgili kardeşlerim, bugün iyi zaman geçirmek için toplandık,uzun bir zaman için değil maalesef. O yüzden güzel vakit geçirelim ha? Çünkü güneş her gün parlayamaz. Amin alabilir miyim!?

Herkes alkışladı.

Klaus:Luther, bu ateşli fıstığı eşin olarak kabul ediyor musun?

Luther:Evet!

Klaus: Sloane,bu koca kıllı piçi sevip ona değer vereceğine söz veriyor musun? Yani önümüzdeki 24 ila 48 saat boyunca?

Five:Ondan daha az.

Klaus:Şştpşt.

Sloane: Deneyeceğim.

Klaus ağlamaya başladı.

Klaus:O zaman... Afedersiniz. Sizi evli barklı koca karı ilan ediyorum! Yaşasın kıyamet!

Sloane Luther'ın dudağına yapıştı.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin