43. Bölüm

546 33 23
                                    

Luther:Oyun falan mı oynuyoruz?

Ben: Şemsiyeler ne oynar bilmem ama kaybedeceksiniz. Bizim Bir Numara'mızı aldınız.Biz de seni aldık.

Luther: Bekle biz Marcus'u mu aldık? Bunu niye yapalım.

Jayme:Savaş ilanı, ölme isteği...en son kız kardeşimle görülmüş.

Luther:Hangisi?

Alphonso:Kaç tane var?

Luther: Üç.

Ben:Bekle. Biz iki tane gördük?

Luther:Ha evet.El geri döndü.

Fei:El?

Luther: Number Eleven?... Sizde yok mu?

Ben:Kim bu Eleven?

Luther:Five'la birlikteler yaklaşık...uzun zamandır işte.

Alphonso: Kardeş değil misiniz?

Luther: Biyolojik değil ki. Yoksa sizin öyle mi?

Jayme:Sevgililer yani.

Luther:Hıhı.

Fei: Seviyorlar mı?

Luther:Deli gibi.Bir görseniz Five onun için tüm dünyayı karşısına alır.

Güldüm.

Ben:Gücü ne?

Luther:Gücü yok o başka bir evren- bunu söylemeliydim. Lanet olsun bunu söylemeliydim.

Ben:Biz büyük güçleri olandan bahsediyoruz.

Luther: Vanya? Ah söylemek zorundayım,birini kaçırmak Vanya'lık değil. Böyle dedim ama genelde bunları son öğrenen kişi ben oluyorum.

Ben:Sen Bir Numarasın. Her şeyi bilmen gerekmiyor mu?

Luther: Sen öyle san. Disiplin konusunda hep zayıftık. Bizde herkes kafasına göre takılır...Bakın bu işin çözümü kolay bence.Ben dönerim,zaten hepsi meraktan ölmüştür. Eğer Marcus onlardaysa sağ salim getiririm. Kimse zarar görmez. Sorun çıkmaz. Ne dersiniz. İyi mi? Harika.

Ayağa kalktığım sırada Ben masanın altında bi dokunaç çıkarıp beni yerime oturttu.

Ben:Acelen ne? Marcus dönene kadar kal.

Luther: Ailem beni almaya gelir.

Ben:Harika. Onlar gelene kadar...keyfine bak.

Kalktı.Bir anda geri döndü.

Ben:Bu arada...kaçmaya çalışırsan Fei'nin kuşları gözlerini oyup kafatasının içine yuva yaparlar:)

Luther:Süper.

~Eleven'ın Anlatımı~

Onların tartışmasının bitmesini beklerken kafamı döndürdüm. Küçük bir tabelada " Dev Yumak" yazıyordu.

Eleven:Yumak mı? Five bunu görmeliyiz!

Five:Klaus dön!

Klaus:Hayır olmaz vakit yok!

Five:Klaus dön dedim.

Five Klaus'a oldukça sinirlenmişti sakinleştirmek için elimi omzuna koyup gülümsedikten sonra Klaus'a döndüm.

Eleven:Klaus.Lütfen döner misin? Bu en iyilerden biri ve bunu görmeden ölemem. Tamam mı? Anneni şimdilik ikinci plana atıyoruz

Tam konuşacakken sözünü kestim.

Eleven:Bu hayır dediğim anlamına gelmiyor.

Five'da tam konuşacakken onunda sözünü kestim.

Direksiyonu çevirdim.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin