Part 2

71 6 0
                                    

A benzinkút parkolójába kiérkeztek a tűzoltók és miután elmentek a fivérek egymással kezdtek beszélgetni.

-Na most mi legyen? Hívjunk egy taxit és mennyünk azzal vissza Brookhavenbe?-kérdezte John.

-Te nem tudom, hogy vagy ezzel de én nem ülök többé autókba! Főleg, hogy mind felrobban.-mondta Blaine.

-Jó akkor mi legyen? Kössünk el egy biciklit és biciklizzünk Brookhavenbe? 

-Szerintem inkább járjunk utána a robbantásnak. De a biciklis ötlet jó!

A fivérek ekkor elloptak két biciklit és elindultak Demson felé. Röpke 4 órás tekerés után visszaértek apjukhoz. 

-Szerinted apánk örülni fog, hogy újra itt vagyunk?-kérdezte John.

-Honnan tudjam? Sokkal inkább zavar az, hogy a lábamban marad ez a fájdalom.-mondta Blaine és lábai remegnek a biciklizés után.

-Hát nekem semmi bajom. A seregben mérföldes futások vannak és ezt legalább plusz 80 kilóval tesszük meg. Ez a biciklizés nekem csak egy laza kirándulás volt.

-Nekem ne gyere a sereggel! Mesterlövész voltam benne. Emlékszel? Mondjuk hamar meg is untam.

-Te mindent feladsz!-mondta John.

-Inkább nyomd meg azt a rohadt csengőt!-mondta Blaine kicsit haragosan.

John nem is habozott, megnyomta a csengőt és apjuk ajtót nyitott.

-Fiúk?! Mi szél hozott vissza titeket?-kérdezte Leonard.

-Két robbanás és nem széllel hanem biciklivel jöttünk.-mondta flegmán Blaine és bement a házba. 

John némán követte és leültek a kanapéra.

-Hogy értitek ezt a robbanós dolgot?-kérdezte Leonard.

-Először Blaine autója robbant fel és ma reggel pedig az enyém. Csoda, hogy még élünk!-mesélte John.

-Ne hagyd ki a többórás tekerést se!-mondta Blaine.

-Jólvan fiúk, látom nagyon fárasztó napotok volt! Segíthetek valamiben?

-Nem apa, köszönjük! Megoldjuk csak gondoltuk visszajövünk ide.-mondta John.

-Addig maradtok amíg akartok.-mondta Leonard.

A fiúk ezt megköszönték és a régi közös szobájukba mentek. Blaine azonnal le is dőlt az ágyába. 

-Amúgy nem lehet, hogy a Megváltók voltak?-kérdezte Blaine.

-Jaxel jóban vagyok! Amúgymeg nagyobb gondjai is vannak.-mondta John.

-Van bármi tipped, hogy miért akarnának megtámadni minket?

-Hm. Talán a családi pénz miatt. A Slayer családról köztudott, hogy jól keresnek. Talán a pénzünket akarják.

-Akkor menjünk el a Brookhaven bankba! Vegyünk ki pénzt a Slayer családi kasszáról és meglátjuk, hogy alakul.

-Jó ötlet! De nincs autónk.

-Akkor megyünk apánkéval.-mondta Blaine.

John és Blaine aztán elvitték apjuk kocsiját, ami egy Jeep, és elindultak Brookhavenbe. Amikor odaértek leparkoltak az autóval.

-Beugrok a katonasághoz. Eltudod intézni egyedül?-kérdezte John.

-Persze.-mondta Blaine.

John aztán elment a katonasághoz és a családi aktákat akarta ellenőrizni, hogy van e olyan akta amit kikért valaki vagy eltűnt. Blaine eközben húzott egy sorszámot és legalább 10-en vannak előtte, ezért úgy gondolta kimegy kicsit körülnézni. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now