Season 4 Part 8

26 6 0
                                    

Az esküvő vagyis esküvők napja előtt Blaine nyugisan fekszik az ágyában és Szofi már nincs mellette. Épp ezért az egész ágyat elfoglalja fetrengésével. John bement Blaine és Szofi hálószobájába és elhúzta a függönyt. Blaine ekkor felkelt de szemét nem nyitotta ki.

-Nemár!-panaszkodott nyögvenyelősen Blaine.

-Ideje felkelned öcsi! Holnap esküvő!-mondta John.

-De hát még csak kora dél van! Kiakarom magam pihenni!

-Pedig ez a nap a készülődésről szól! Petra és Szofi egy csomó dolgot megbeszéltek és ehhez kell ma alkalmazkodnunk!

-De hisz ez az én esküvőm is! Majd alkalmazkodok ha akarok!-mondta Blaine.

-Csakhogy egy házassággal együtt jár a kompromisszumkötés. Tehát ideje változnod!

-Azthiszem inkább elválok! Az egyszerűbb!

-Már késő! Szedd össze magad!-mondta John és kiment a szobából.

Blaine lassan felkelt és összeszedte magát. John eközben lent beszélget lányával.

-Elsem hiszem, hogy megnősülsz!-mondta Lili.

-Hát én se fogtam még fel! Elképesztő hova jutottam!-mondta John és visszagondolt néhány emlékre. 

Később aztán John és Blaine megnézték a listát amit a lányok írtak össze nekik, hogy mi az ami más lesz a szokásos esküvőknél. 

-Nem lesz esküvői ruha?-lepődött meg John.

-Ezt én sem értem. Ahogy azt sem, hogy ti világosba kell, hogy legyetek, mi meg sötétbe. Szóltál te egyáltalán Petrának, hogy mi is esküvőt tartunk nem pedig temetést?-vonta kérdőre bátyját Blaine.

-Aha! Na mindegy! Alkalmazkodjunk! A jó a dologban az, hogy nem kell kényelmetlen ruhát felvennünk.

-Hurrá! Van egy pozitívuma a sok negatívumnak.

A fivérek a lista áttekintése utána elmentek ruhát venni maguknak. John egy köntösszerű ruhát nézett ki magának, Blaine pedig egy fekete inget, fekete nadrággal. 

-Na hogy nézek ki?-tette fel a kérdést John vidáman, majd megpördült egyet.

-Mint aki most megy a szaunába.

-Nagyon vicces! Viszont szerintem jól áll nekem ez a ruha! Te viszont tényleg úgy nézel ki, mint aki temetésre megy.

-Végülis eltemetem az elköteleződés előtti énem. Az inggel viszont megadom a módját.-mondta Blaine.

-Egyébként szerettem volna veled beszélni egy kissé komolyabb dologról.

-Mi volna az?

-Ha netán elveszteném Petrát akkor nem akarok magamnak másik társat! Szóval ígérd meg, hogy mellettem leszel ha ő nincs!-mondta John.

-Ne beszélj már ilyeneket! Te sokáig fogsz élni, mert a witcher mágia plusz ezer évet ad. Petrát pedig átváltoztathatnám vámpírrá.-javasolta Blaine.

-Szósem lehet róla! Néhány vámpír kivételével az összeset gyűlölőm! Meghát nem akar természetfeletti lenni!

-Hát jó.

-Viszont megígéred amit kértem?

-Megígérem! Csak hagyjuk ezt a témát, mert baromság!-mondta Blaine.

A ruhavásárlással sajnos az egésznap elment. Másnap azonban mindenki az esküvőre készült. Bloom, Sissi és Lili a kültéri helyszínt csinálják éppen, hisz az esküvő helyszíne a Slayer Kuckó hátsókerte. Réka Szofinak és Petrának segít a ruháik kivasalásában és eközben beszélgetnek.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now