Season 4 Part 7

29 6 0
                                    

A napok Petra beköltözése után csak úgy teltek. A lányok készülnek az esküvőre, Bloom és Sissi magukkal foglalkoznak, Lili és Jake pedig romantikázik valahol. Réka pedig hivatalosan is bébicsősz lett, hiszen ő vigyáz az 5 éves Dorkára és a 4 éves Barryre. A ház közelében azonban jelenleg nincsenek a Slayer fivérek. 

Blaine úgy gondolta, hogy megmutatja Johnnak azt a várost ahol ő a vámpírkirály, tehát Korthánba mentek. Az utazás azonban nem ment simán. Korthánban valahogy minden természetfeletti tudomást szerzett arról, hogy a fivéreknek köze van az ellenszerhez. Így az elmúlt napokban ezeket a lényeket üldözték a fivérek. Jelenleg két vámpírt intéztek el és még van pár ellenük.

-Árulj el valamit! Honnan tudtok az ellenszerről? Úgyértem, hogy eddig csak pár ember tudott róla. Akkor ti miért is tudtok róla?-kérdezte John és egy mágiával mozdulatlanul tart egy vámpírt.

-Mindenki tud róla mióta meglett találva. Vándor természetfelettiek pletykáltak róla és a jelek szerint beigazolódott a hír, hogy nálatok van.-mondta a vámpír.

Blaine ekkor kitépte a vámpír szívét és a környéken halott vérfarkasok és vámpírok hevernek.

-Ezt most miért kellett?

-Untam a locsogását!-mondta Blaine.

-Az esküvődön is ilyen türelmetlen leszel?-kérdezte John.

-Az más lesz! Az rólunk fog szólni.

-Jó, tudom! Ezek az utolsó napok amikor még mi lehetünk a legendás Slayer fivérek. Használjuk ki!-mondta John.

-Igazság szerint már nem mi vagyunk az egyetlen Slayerék. Lilit elismerted Slayernek amikor alkut kötöttünk Danival. A fiam, Barry pedig a Slayer nevet kapta családnévnek.

-Igaz de még nincs megkötve a kezünk egy nőhöz.

-Ez igaz!-mondta Blaine.  

A fivérek aztán folytatták útjukat és betértek a város fogadójába. 

-Nem értem miért jöttünk fogadóba! Itt laktál Szofival és van házad.-mondta John.

-Igen de azt kiadtam másnak és nem igazán térhetek most vissza oda.-mondta Blaine.

A recepciós ekkor fogadta a fivérek, ám amikor felismerte Blainet, hátrament a raktárba.

-Most mi van?-kérdezte aggódva John.

-Nem tudom. Lehet az elnökilakosztály kulcsát keresi.

-Ajánlom, hogy jó szobát kapjunk!

-Itt tisztelnek engem szóval nem lesz semmi baj!-mondta Blaine és ezzel megnyugtatta Johnt.

Blaine nyakába ekkor egy tű repült és ami benne volt az Blaine szervezetébe került. Blaine kivette a tűt a nyakából és felismerte azt ami benne volt.

-Verbéna.-jelentette ki Blaine.

-Az ekkor adagban kiüt ugye?

-Aha.

Blaine ekkor kidőlt és elaludt. John száját ekkor eltakarták és egy furcsa gázzal őt is álomba vitték. Pár órával később a fivérek megkötözve ébredtek fel és egy nő áll előttük. A nő mindkettő fivérnek az ismerőse. A nő nem lenne más, mit Bogi. 

-Hát ismét találkozunk!-mondta Bogi keresztbetett kézzel.

-Te? Te lennél az aki gonoszan elrabolt minket?-kérdezte Blaine hitetlenül.

-Tán van valami problémád?

-Hol is kezdjem.....?

-Mit keresel te itt? Brookhaven korházába kéne lenned orvosként.-mondta John.

-Sokáig ott voltam. Csakhogy aztán dobtál és a sok emlék miatt eljöttem. Viszont már annyira idegesített a sok hír a Slayer fivérekről, hogy gondoltam elkaplak titeket, hogy miért is vagytok ti ennyire felkapottak. De így közelről hatalmas csalódás vagytok.-mondta Bogi.

-Hát kösz!-mondta John.

-Megjegyezném, hogy te sem vagy valami különleges! Csak úgy mondom!-mondta flegmán Blaine.

-Szerencsétek, hogy itt vagytok egymásnak! Ki barátkozna veletek?

John eközben elsuttogott egy mágiát és hozzáért Blainehez. John az időmegállítós varázslatát használta és a fivéreken kívül minden lefagyott.

-Úgytűnik nem tud a barátnőinkről és a barátainkról.-mondta John.

-Ja de minket elkapott és eközben lehet egy csapat természetfeletti rohanja le éppen a barátainkat az ellenszer miatt.

-Sok természetfelettit elintéztünk ma. Nem hiszem, hogy lenne még aki megpróbálja megszerezni az ellenszert.

-Itt lehet, hogy nem de a világ tele van természetfelettiekkel.-mondta Blaine.

-Jogos! Akkor megszökünk és miután itt végeztünk, hazamegyünk!

-Jó de ezt az időelőnyt használjuk ki!

-Felőlem!-mondta John.

A fivérek kiszabadították magukat és egy pisztollyal lőnek mindenkit fejbe, kivéve Bogit. Miután végeztek, John elindította az időt és Bogi elé álltak.

-Ezt mégis hogy?-kérdezte Bogi döbbenten és halott embereire nézett.

-Időmegállítás.-mondta John egy mosollyal.

-Tehát képességeitek vannak.-jött rá Bogi.

-És még nem is mondtam el, hogy vámpír vagyok. Sok mindenről nem tudsz! Azt viszont tudom, hogy amikor együtt voltál a drága bátyámmal sok fájdalmat is okoztál neki.-mondta Blaine.

-Te ezt honnan tudod? Ezt csak a naplómba írtam le régen.-mondta meglepetten John.

-Egyszer betörtem hozzád, hogy lássam jó életed van e és megtaláltam a naplód. Amúgy elég béna rejtekhely a wc mögé rakni.

-Nem volt jobb ötletem. 

-Most mi lesz velem? Megfogtok ölni?-kérdezte Bogi de nem érdeklik a következmények.

-Nem! A kérdés az, hogy tudsz valamit esetleg egy bizonyos ellenszerről?-kérdezte Blaine.

-Néhány természetfeletti kutat egy ellenszert ami a rendes élet felé vezeti őket.

-Remek! Akkor tegyél róla, hogy senki nem induljon megkeresni!-mondta Blaine miközben mélyen Bogi szemébe néz és megigézte őt erre a cselekedetre. 

-Rendben!-mondta Bogi és elindult a természetfelettiek felé.

-Ez befog válni?-kérdezte John.

-A vámpírok általi megigézés mindig beválik! Kivéve ha netán verbénát szedne de akkor nem ezt a hatás keltette volna a megigézés. Szóval a válaszom egy erős igen!-mondta Blaine magabiztosan.

-Viszont ezzel elintéztük Korthánt. Mehetünk haza?

-Naná! Hamarosan Slayer esküvőnk lesz! Ott akarok lenni hamár én vagyok a vőlegény.-mondta Blaine.

-Tényleg nem ártana ott lenni!-mondta John.

A fivérek aztán visszaautóztak Brookhavenbe és beszéltek a leendő feleségeikkel. A nap elteltekor mindenki hazaért már és lefeküdtek aludni esti rutinjaik elvégzése után. 

A Slayer Fivérekحيث تعيش القصص. اكتشف الآن