Season 2 Part 10

30 6 0
                                    

Blaine kiment a házból és meglátta, hogy a banda minden megjelent tagja egy embert vesz körbe. Ez az ember Jax Winters, aki már jóideje isten. 

-Blaine nézd ki van itt!-mondta Dani vidáman.

-Helló Blaine!-köszönt Jax.

Blaine ahelyett, hogy köszönt volna elővette a pisztolyát és ráfogta Jaxre.

-Hol a bátyám Jax?-szegezte a kérdést Blaine Jaxnek.

-Tedd le a pisztolyt Blaine!-mondta Dani és beállt Jax elé. 

Jake, Toretto és Zozo ekkor fegyvert fogtak Blainere és lövésre várnak. 

-Hol a tesóm Jax?-kérdezte agresszívabban Blaine.

-Nem tudom.-mondta Jax fapofával.

-Mi az, hogy nem tudod?! Isten vagy! Mindenről tudsz!

-Mindjárt kitérek rá de előbb érdekelne hogy van a banda.

-Elmész a francba!-mondta Blaine és elment a buliból. 

Jax még ottmaradt és beszélgetni kezdett mindenkivel. 

-Örülök, hogy mindenki jólvan! Fentről figyeltelek titeket és büszke vagyok mindenkire!-mondta Jax.

-Mi szél hozott újra a Földre?-kérdezte Dani.

-Fura istennek lenni és gondoltam nosztalgiázok kicsit.

-Mi mindig szívesen látunk!-mondta Toretto.

-Kösz cimbi!-mondta Jax.

 Blaine eközben a városban sétál dühösen és Ákos odament hozzá amikor meglátta.

-Te még mindig itt vagy?-kérdezte Blaine.

-Úgydöntöttem itt maradok. Mi történt?

-John eltűnt csak úgy és Jax pontosan tudja hol van csak nem mondja el.

-Ezekszerint Jax megérkezett. Jó tudni!-mondta Ákos.

-Várj te tudtad, hogy jön?

-Persze! A magamfajta witcherök tudnak kapcsolatba lépni bármilyen lénnyel és személlyel.

-Értem. Lehet igazad volt és nekem is valami természetfeletti izének kéne lennem.-tűnődött el Blaine.

-Mi lennél?

-Hát nem tudom. Mi kell ahhoz, hogy witcher legyek?

-A halálom. Egy világban csak egy witcher lehet. Miután meghalok az erő választ magának valakit aki valószínűleg vadabb az előzőnél.-mondta Ákos.

-Vadabb? Ezt hogy érted?

-Úgy, hogy van benne egy kis vadság, aki már halandóként is szinte legyőzhetetlen volt.

-Értelek.

-Talán lehetnél olyan amiről sokat tudsz.

-Akkor már tudom is mi leszek!-mondta határozottan Blaine és elrohant a buli irányába. 

A város egyik részén közben Sissi és Peep beszélget. Ők nincsenek a buliban és nem is voltak ott.

-Mi olyan fontos?-kérdezte Sissi.

-Arra gondoltam, hogy otthagyom a Megváltókat és a saját életemre koncentrálok. Egy korszaknak bizony most véget kell vessek. Régen még nekem is volt bandám de eljött a magánéletem ideje!-mondta Peep.

-Oké! Ahogy érzed! Merre fogsz menni?

-Szerintem elmegyek egy másik országba vagy netán egy másik kontinensre.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now