Season 3 Part 3

27 6 0
                                    

Blaine kíváncsian néz Ákosra és semmit nem ért.

-Hogy érted azt, hogy háború közeleg? Jönnek az oroszok vagy mi?-kérdezte Blaine. 

-Nem! Olyan természetfelettiek akik jóval tapasztaltabbak, mint te vagy én. Akit te megöltél az egy vérfarkas volt. Ezeket a természetfelettieket egy vámpír irányítja, méghozzá az első vámpír az egész világon. A neve Star és habár ősi, nem számít ha megöljük, mert a vérvonala nem megy tovább. Ha tovább menne minden vámpír kihalna. A lényeg hogyha ezt a vámpírt megtaláljuk és megöljük akkor megfékezünk egy háborút.-mondta Ákos.

-Nem tűnik bonyolultnak! Mikor megyünk kivégezni?

-Akár mehetünk most is. Csak kell hozzá egy titkos összetevő, vagyis inkább egy személy.

-Ki lenne az?

-Moon!-mondta Ákos.

Reggel Blaine otthon beszélget Szofival és közben egy táskába pakolászik.

-Szóval mit is fogtok csinálni?-kérdezte Szofi.

-Semmi illegálisat! Elrablunk egy vámpírt, hogy megöljünk egy másikat. Tökre természetes dolog!

-És biztos Ákos erre a legjobb társ? Úgyértem lehet Johnnal jobban járnál.

-Az egész nyarat ha nem épp veled akkor Ákossal töltöttem! Megbízhatsz benne! Amúgyis a legjobb barátom.-mondta Blaine.

-Azthittem Dani a legjobb barátod.

-Ő is az! De Ákost jobban ismerem és régebb óta.

-Értem. Sok sikert!-mondta Szofi.

-Köszi!-mondta Blaine és megcsókolta Szofit.

Blaine aztán felkapta a táskáját és elindult Ákoshoz. John a reggelt Barbarával kezdte és miután elköszönt tőle, elment Danihoz.

-Helló Dani!

-Csá John! Nem láttad Moont? Nem találom.-mondta Dani.

-Biztos vámpírkodik valahol. Én nem aggódnék érte.

-Azért én szétnézek a városban. Az erőben érzem, hogy valami nem stimmel.

-Én hiszek neked!-mondta John.

Dani el is ment megkeresni Moont. John nem sokkal később viszont találkozott lányával és egy lényeges változással lányával kapcsolatban.

-Szia apa! Terhes vagyok!-mondta Lili.

-És már ekkor a hasad? Olyan, mintha már vagy 8 hónapja terhes lennél.

-A vámpíroknál gyorsabb a születési idő. Főleg ha mindkét fél az. 

-Tehát az egész családom vámpír lesz! Hát ez nem vidított fel túlságosan!-mondta John kicsit csalódottan.

-Apa tudom, hogy nem szereted a vámpírokat, se Jakeet! De Blainet is elfogadtad és töretlen testvéri viszony van köztetek. Minket akkor miért nem tudsz?-kérdezte kicsit megkönnyezve a mondatát Lili.

-Sosem úgy képzeltem a családom, hogy természetfeletti mindenki. 

-Akkor talán új családot kéne kezdened Barbarával!-mondta dühösen Lili és elment.

John ekkor csak sóhajtott egyet és nem tudja mit kéne tennie. 

Blaine és Ákos közben már Ákos autójában ülnek és a hátsóülésen ott ül megkötözve Moon.

-Elsem hiszem, hogy elkaptad egyedül!-mondta Blaine.

-Sok minden lehetséges a sötétmágiával! Amennyit eddig láttál tőlem az csak az 1%-a volt.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now