Season 3 Part 5

29 6 0
                                    

Az ember életében folyamatos szerepet játszhat a gyász. Legyen szó egy családtag vagy egy barát eltávozásáról, a szerep amit az életünkben betöltöttek örökre bennünk marad. A fivéreket a lehető legtöbb dolog érte már. Családtagok halála, barátok halála, szerelmi bánatok és lelki sérelmek. A Slayer család azon családok egyike akik a gyászból több erőt gyűjtenek és azt használják fel. 

John Barbarával van és tv-t néznek. Habár John sosem kedvelte igazán Ákost, mégis érzi annak tudatát, hogy már nincs életben. Blaine a nyáron készült kalandokról nézeget képeket telefonjában. A képek többségén Ákos is ott van. A szomorúság azonban nem tart örökké. A fivérek találkoztak este egy hotelnél Brookhavenben.

-Ákos azt mondta, hogy Starnak egy sereg természetfeletti lénye van. Most, hogy tudatosult bennük Star halála, biztos idefognak jönni!-mondta Blaine.

-Mit javasolsz? Ketten kevesek vagyunk!

-Már nem! Az erőddel te vagy a legerősebb természetfeletti. 

-De még nem uralom teljesen.-mondta John.

-Ákos azt mondta, hogy te alakítod a saját mágiádat. Találj ki valami egyedit!-mondta Blaine.

-Oké.

John ekkor elkezdett ezen gondolkodni. A hotelnél azonban társaságuk akadt. Egy csapat átváltozott vérfarkas közelít feléjük mivel telihold van. 

-Társaságunk akadt.-jelezte Blaine aggódva Johnnak.

-Nyugi tesó! Megoldom!

-Nyugi?!? Ezek ha megharapnak nekem annyi!

-Csak várj!-mondta John.

John elkezdett mondani egy mágiát és közben a vérfarkasok elindultak feléjük és bekerítették őket. John megérintette testvére vállát és miután befejeződött a varázsige, a fivérek egy dologra lettek figyelmesek. Az idő teljesen megállt. 

-Hű! Mi történt?

-Kipróbáltam valami újat. Ákos szerint minden sikerül elsőre és igaza volt. Viszont muszáj volt megérintselek, mert különben te is lefagysz.-mondta John.

-Na és most mi lesz? Bolondozunk az megállt időben? Ugye tudod, hogy ezzel megfékezhetjük Daniékat?-kérdezte Blaine.

-Aha!-mondta vidáman John.

A fivérek besétáltak a vérfarkastömegbe és John megállt az egyik előtt.

-Mire vársz? Ha elindulna az idő nekem annyi! Tűnjünk el gyorsan!-mondta Blaine.

-Inkább kipróbálnám a trükköd.

-Milyen trükköm?

John egy vérfarkas felé tartotta tenyerét és a fenevad szájából kijött a szíve egyenesen John kezébe.

-Ezt a trükköd!-mondta John és kezében a szívet tartja.

-Nem is rossz! De ezt figyeld!

Blaine ekkor gyors vámpírfutásával odament három vérfarkashoz és kitépte egyesével a szívüket.

-Kihívás elfogadva!-mondta John egy mosollyal.

John elmondott egy mágiát és kezeit széttárta, majd a magasba emelte. A vérfarkasok szíve ekkor egyszerre szakadt ki belőlük és emelkedtek a magasba. John aztán leengedte a kezét és minden szív az aszfaltra esett. Blaine szája pedig tátva maradt.

-Most több szívet téptél ki, mint én eddig összesen.-mondta Blaine.

John erre meg csak mosolygott egyet. 

-Mi lenne ha megnéznék így a várost?-kérdezte John.

-Benne vagyok!-mondta Blaine.

A fivérek ekkor két különböző irányba mentek el. John megnézte Barbarát a munkahelyén, szétnézett a városban és még a bankból is lopott. Blaine hazament ahol Szofit látta meg. Blaine ránézett Szofira és aztán a könyvespolcához ment. A polcról levett egy könyvet és az tartalmazza Brookhaven lényeinek listáját. A könyvből pedig kihúzta a már halott lényeket. Ekkor azonban egy érdekes személyt látott meg a könyvben és elindult megkeresni. 

John a sétája közben meglátta Lili autóját a kórháznál. Besietett a kórházba és Lili éppen a szülőszobában van és kezében tartja lányát. Jake ott áll mellette és a lányát nézi. John megsimogatta unokája arcát és rámosolygott.

-Ígérem vigyázni fogok rád!-mondta John a babának.

John a kórház hátsóbejáratán ment ki, ami a temetőbe vezette. A síroknál megtalálta Nóri és Ákos sírját is. 

-Hiányoztok!-mondta John.

A temetőből kifelé menve egy különös sírkövet látott meg. A név rajta nagyon ismerős.

-Jax Winters.-olvasta a feliratot John.

John aztán az égre nézett.

-Mindig is értettél a jó lezárásokhoz! Élő létedre mégis csináltál magadnak sírt.-mondta John egy mosollyal és barátjára gondolt. 

Blaine eközben vámpírfutással rohant ki a városból és ment el egy faházhoz. A faházba lihegve ért oda és kutakodni kezdett. A ház tulaja halott, így az ajtón könnyedén bejutott. Az egyik kép mögött egy széfet talál és erősen kinyitotta. A széfben egy könyv van, amit Blaine elkezdett fellapozgatni. 

John a temető után visszament a kórház várójába és elindította az időt. Az idő pedig elkezdett lassan beindulni. A kórházban Lili kijött a szülészszobából és gyerekét a kezében tartja.

-Szia! Gratulálok!-mondta John.

-Szia apa! Köszi! Bemutatom neked az új családtagot, Dorkát!-mondta Lili büszkén.

John a kezébe vette unokáját és megismerkedett vele. Jake ekkor az ügyeletről ment oda.

-Helló! Most láttam a hírekben, hogy farkastetemek vannak a hotelnél. Tudtok róla valamit?-kérdezte Jake kíváncsian.

-Én igen! Egy mágiával megállítottam az időt amikor ránk támadt pár vérfarkas. Blainenel megöltük őket szóval már semmi gond.

-Megtudtad állítani az időt?-kérdezte döbbenten Lili.

-Aha!-mondta büszkén John.

-Az igen!-mondta Lili.

Blaine eközben kopácsoló hangot kezdett hallani az ablaknál. 

-Esik az eső?-döbbent meg Blaine és ekkor eljutott hozzá az idő mozgása. 

Az ajtón ekkor egy férfi ment be és meglátta Blaine kezében a könyvet.

-Csak nem Blaine Slayer? Üdvözöllek Korthán határánál!-mondta a férfi.

-Honnan ismer engem?

-A Slayer család régebben itt is tanyázott. 

-Honnan tudja ezt?-kérdezte Blaine.

-Onnan, hogy rokonok vagyunk. A nevem Sebastian Lime és Leonard unokatestvére vagyok. 

-De akkor ön nem egészen Slayer!

-Nem bizony! De örülök, hogy láthatok egy rokont!

-Bejutottam a házába! Maga halott kéne, hogy legyen!-mondta Blaine.

-Az is vagyok! Vagyis voltam. Vérfarkasként kezdtem de vámpír vér is van bennem. Hibrid vagyok.-mondta Sebastian. 

Blaine fejében pedig csak több kérdés merült fel.

A Slayer FivérekМесто, где живут истории. Откройте их для себя