Season 3 Part 7

28 6 0
                                    

John a háznál meglátta Sissit és Bloomot. Pont ezért felkészítette magát egy lehetséges mágia bevetésére. Eközben azonban váratlan dolog érte. Lili, aki éppen ott van nála, ajtót nyitott.

-Sziasztok! Mit kerestek itt?-kérdezte Lili.

-Te Johnnal vagy?-kérdezte meglepetten Sissi.

-Persze, hisz az apám! Nyilván nem Dani oldalára állok!

-Na most mi legyen?-kérdezte Bloom.

-Nem tudom! Lili a legjobb barátunk! Nem lehetünk ellene!-mondta Sissi.

-Mi van itt?-kérdezte John.

-Jöttünk, hogy megöljünk de ha megölnénk azzal ártanánk Lilinek. Lili pedig jóbarátunk.-mondta Bloom.

-Most úgy teszek, mint aki érti ezt! Na de mi is van pontosan?

-A lényeg, hogy átállunk hozzátok.-mondta Sissi.

-Tudtam, hogy egyszer megjön az eszetek.-mondta John.

Bloom ekkor bement a házba de Sissi nem tudott.

-John! Tudod! Van egy kis apróság!-mondta Sissi.

-Ja persze! Gyere be!-mondta John.

Sissi ekkor bement a házba és mindannyian leültek a kanapéra.  

-Amúgy mi van az öcséddel? Az egész város tudja ha itt van, mert mindig van valami forgás körülötte. De most minden nyugis.-mondta Bloom.

-Hát fogalmam sincs! Ennek viszont örülök, mert most nem az én gondom.-mondta John elégedetten.

Blaine még mindig a gyülekezőn van Sebastiannal és a többi természetfelettivel. A földön halott emberek vannak, akiknek a teljes vérét kiszívták. A hullákat a vámpírok pedig elégetik. 

-Milyen érzés élni Blaine?-kérdezte Sebastian.

-Nem is tudom. Érdekes!-mondta Blaine és végzett az aktuális emberrel. 

-Örülök, hogy végre van egy Slayer a társaságban!

-Elhiszem! Megbocsátasz nekem egy percre?

-Hát hogyne! Több vér jut nekem!-mondta Sebastian.

Blaine odébbment a gyülekezettől és az egyik romos házban megpihent a falnak támaszkodva. Telefonját akarta megnézni de az lemerült. 

-Unalmas a buli?-kérdezte Blaine mögött egy lány.

-Egyszerűen ez csak nem az én életem.-mondta Blaine és a lány felé fordult.

-Meghiszem azt! Pedig itt mindenki Slayer akarna lenni. Korthán népe a Slayer család köré épült. Tehát hidd el ha azt mondom, hogy itt tényleg mindenki Slayer akar lenni!-mondta a lány.

 -Akkor te is Slayer akarsz lenni?

-Félre ne értsd, de sosem vágytam arra a névre! Úgyértem, hogy nincs sok pozitív dolog ami vele jár. A gazdagság néhány embert tönkretesz, vadásznak rátok és ahogy a híreket olvasom egyre több bonyodalomba kerültök.

-Tehát itt mindenki Slayer akar lenni csak te nem.

-Valahogy úgy!-mondta a lány.

-Nos! Kár, hogy ember vagy! Intelligensnek tűntél!-mondta Blaine.

Blaine kieresztette vámpírfogait és miután odaszaladt a lányhoz, torkon akarta harapni őt. A lány azonban megfogta Blaine nyakát és a falhoz szorította őt erősen.

-Ami azt illeti, vámpír vagyok!-mondta a lány és elment.

Blaine megdörzsölte nyakát és visszament a gyülekezőhöz. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now