Season 4 Part 1

46 7 0
                                    

Ez történt eddig: 

Mi vagyunk a Slayer fivérek! John és Blaine Slayer. Sok időbe telt beismerni de Brookhaven az otthonunk és bármit megtennénk, hogy megvédjük a helyet ahol mi és a barátaink lakunk. Blaine vámpír lett és John pedig az egyik legerősebb mágiával bíró személy lett, azaz witcher. Blaine barátnője, Szofi, terhes, Johnnak pedig meghalt a szerelme. A veszteségek és a különféle természetfeletti lények felkutatása közben a fivérek összehozták a családias közösségüket és leszámoltak egy nagy ellenségükkel. A harc után mindenki a dolgára ment és Brookhaven jobb hely lett. 

4 év telt el a Danival való harc után. John 31, Blaine pedig már 29 éves. Amíg viszont John maradt Brookhavenben, addig Blaine elment az akkor még terhes Szofival a vámpírok városába, Korthánba. Blaine haja és külseje azonban megváltozott. Hosszabb haja lett és sportosabb, vámpírosabb kinézete.

Korthánban jóval kevesebb vámpír él, mint akkor. Moon halálával sok vámpír meghalt a vérvonal miatt. Korthánba emberek költöztek és mára több ember él ott, mint vámpír. Az egyik bár most este készül zárni és a bártulaj van már csak bent. 

A tulaj feltette a székeket és elzárta a maradék alkoholt. Mire az ajtóhoz ment hallotta, hogy egy szék leesett a helyéről. A tulaj megfordult és feltette ismét azt a széket. Ekkor azonban a többi került le a helyéről.

-Ki szórakozik? Marcus? Te vagy az? Kirúglak ha nem viselkedsz!-szólt hangosan a tulaj, de nem jött válasz.

A tulaj ekkor megfordult és egy nő áll mögötte vérvörös szemekkel és vámpírfogait mutogatja. A tulaj felkiáltott de mire harapott volna a vámpír valami megzavarta.  

-Elég! Nem jó! Először megkell igézni, hogy ne üvöltsön! Utána harapsz a nyakába és szívod ki a vérét! Azt hittem ezt már átbeszéltük.-mondta a bár ajtajánál Blaine.

-Megoldottam volna!-mondta csalódottan Szofi.

-Nem azt nem hiszem! A lényeg, hogy gyorsan kell cselekedni. 

-Bocsánat de mi folyik itt? Ez valami színészóra?! Lehetne, hogy nem velem gyakorolnak?-kérdezte mérgesen a tulaj.

-Eddig nem zavarta!-mondta Blaine.

-Eddig?!?!

-Ami azt illeti ez az 57. próba.

-Bocsánat még nem vagyok profi!-mondta Szofi.

Blaine gyorsan a tulaj elé állt és megigézte, hogy tegye azt amit minden zárás előtt szokott. A tulaj elfelejtette az előző pár percet és megismételték a dolgot. Szofi ekkorra már sikeresen kiszívta a tulaj vérét. Később aztán elhagyták a bárt.

-Na ez milyen volt?-kérdezte vidáman Szofi.

-Határozottan jobb volt, mint az előzőek!-dicsérte meg őt Blaine.  

-Imádok vámpír lenni! Nem is értem miért csak 1 hónapja változtattál át.

-Ő! Én tudom! Azért, mert azelőtt derült ki egy nappal, hogy a fiúnk vámpírként született meg. Az meg nem lenne jó ha az anyjából szívná ki a vért.

-Ó tényleg a fiúnk! Remélem Barry jólvan!

-Jókezekben van Caitynél! Főleg, hogy Caity is vámpír!-mondta Blaine.

Szofi és Blaine ekkor elindultak haza ahol Caity vigyáz a gyerekükre, Barryre. 

Brookhavenben eközben John egy pincében van ami börtöncellává van alakítva és egy aktát dobott az asztalra.

-Elkövetett 12 emberölést és 4 emberölési kísérletet. Mi a mentsége?-kérdezte John.

-Esküszöm, hogy azt hittem, hogy ők vámpírok. Az orrom azelőtt sosem hagyott még cserben. Vérfarkasként pedig elég nehéz uralkodnom magamon.-mondta a széken megkötözött ember.

-Ugye tudja, hogy ezt nem veszem be? A vérfarkasok tudják uralni magukat. Tehát maga direkt akarta megölni őket. Miért?

-Na jó! Ők mindig bántottak engem régebben. Bosszút akartam állni.-mondta csalódottan a férfi.

-Köszönöm, hogy őszinte volt!-mondta John és kiment a pinceajtón.

-Na mi volt?-kérdezte Sissi.

-Semmi! Dalolt, mint a kismadár. Egyre gyengébbek ezek a mai természetfelettiek. Lehet minden erőset elintéztünk?

-Meglehet. Amúgy mit kezdjek most vele?

-A szokásosat! Adj neki farkasfüvet és után öld meg amikor alszik!-mondta John.

-Rendben!-mondta Sissi.

Sissi meg is tette amit John kért és kitakarította a pincét. A pince egyébként Sissié. John és Sissi évek óta kapnak el rossz természetfelettieket és megfigyelik azokat akik jók. A jókkal Bloom foglalkozik és rendszeresen látogatja őket. John most Lilinél és Jakenél lakik a vendégszobában. Amikor odaért köszönt nekik és a nappaliba ment.

-Milyen napod volt apa?-kérdezte Lili.

-Elment egynek. Az utóbbi négy évben szerintem sikerült megcsináljam Brookhaven barátságossá tételét. 

-Sok munkád volt benne. De nem azt mondtad, hogy mostantól magaddal fogsz törődni?

-Amikor belekezdtem a magammal való foglalkozásba akkor rájöttem, hogy semmi értelme nem lenne. Régebben már próbáltam és összejöttem Barbarával, de annak tudjuk mi lett a vége. Ideje, hogy valami másba fektessem az erőmet és amíg nem találom meg mi az, addig marad a város védelme.-mondta John.

-Olyan vagy, mint egy szuperhős.

-Witcherként még lehetnék is az. De leginkább önző célból teszem a dolgokat szóval nem lennék egy pozitív hős.

-Akkor talán tölthetnéd azzal az idődet, hogy összetartsd a családod.-tanácsolta Lili.

-De hisz összevan tartva a családom!

-Igen? Akkor hol van az öcséd?

-Na most megfogtál! Viszont, hogy fogjam össze az egész családot ha mindenki külön van?-tűnődött el John.

-Mi együtt maradtunk, mert itt vagy. Talán ha a többiekkel is így lennél akkor egybe lenne a család.-mondta Lili.

-Igazad van! Ideje költekeznem!-mondta John határozottan.

Másnap reggel John felhívta Lilit és elküldte őt egy címre. Lili amikor megérkezett meglátta apját egy nagy ház előtt állni és büszkén néz a házra.

-Miért kellett idejönnöm?

-Azért, mert ez lesz az új otthonod.-jelentette ki John.

-Hogy mi?-döbbent meg Lili.

-Bizony! Megvettem a házat! A legjobb pedig, hogy sok szobája van, tehát mindenki itt lakhat! 

-Akkor szólok Jakenek, hogy költözünk.-mondta Lili.

-Helyes!-mondta John.

John aznap felhívott mindenkit és aznap elkezdődött a beköltözés. A ház John nevén van és Slayer Kuckónak lett elnevezve. Lassan be is költözött Sissi, Bloom, Lili, Jake, Dorka és végül Blaine is megjött Szofival és Barryvel.

-Üdv az otthonodban tesó!-mondta John.

-Mind együtt fogunk lakni? Remek.-mondta Blaine.

Délutánra mindenkinek sikerült bepakolnia és a csapat megismerte Barryt is. Ezzel pedig elkezdődött egy új életszakasz a Slayer család számára. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now