Season2 Part 2

30 6 0
                                    

Blaine a házában összehozta végre Lilit és Johnt, azaz apát és lányát. A csönd azonban erős és a döbbenet is. Ezt végül Lili törti meg.

-Már régóta megakarlak ismerni. Hiányoztál az életemből!-mondta Lili.

-Mentségemre szóljon, hogy eddig nem tudtam, hogy van egy lányom. Hogy lehet, hogy van egy lányom?

-Anyukám egyedül nevelt és hamar meghalt egy betegségben. Később örökbefogadásra került nálam a sor és sok családnál voltam. Végül megmaradtam egynél és utána kaptam egy testvért, Danit.

-Várj akkor Dani nem vérszerinti öcséd?-kérdezte Blaine.

-Nem de annak tartom. És ő is vérszerintinek tart engem.

-Oké! Értem. Viszont magatokra hagylak titeket.-mondta Blaine és felment az emeletre. 

-Sajnálom, hogy nem voltam az életedben, mint apa.-mondta John.

-Már rég megbocsájtottam neked gyerekként. Viszont örülök, hogy végre láthatlak és megismerhetlek!-mondta Lili boldogan.

-Én is!-mondta John és megölelte Lilit.

John és Lili kicsit ismerkedett egymással és kicsivel később Blaine lejött az emeletről.

-Viszont akkor most én is Slayer vagyok?-tette fel a kérdést Lili.

-Elvileg igen de hivatalosan nem.-mondta John.

-Ezt hogy érted?

-A teljes nevedtől függ.

-Az Liliána Smith. 

-Akkor nem vagy Slayer.-mondta Blaine.

-Nem bizony! Anyukád nevét kaptad. Akkor vagy Slayer ha én adom neked ezt a nevet. Blainenel mi állunk a Slayer név mögött és mi adhatjuk ki ezt a nevet másnak.-mondta John.

-De biztos van a világban más Slayer is aki nem a családotokban van.-mondta Lili.

-Furcsa módon nincs.-mondta Blaine.

-Pedig utánanéztünk.-mondta John.

-Értem.-mondta Lili.

Blaine telefonjára ekkor üzenet érkezett.

-Mennem kell! Dani írta, hogy akar nekem mutatni valamit.

-Rendben. Én Lilivel maradok.-mondta John.

Blaine aztán kiment a lakásából és elment az autójával Danihoz. Dani egy bárnál várta Blainet és elég ismerős a hely.

-Miért pont a Luxnál találkozunk?-kérdezte Blaine.

-Jax azt mondta kezdjek vele valamit, mert Lucifer már nem tér vissza és a Lux emiatt már nem üzemel.-mondta Dani.

-Jó de nekem mi közöm ehhez?

-Talán megvehetnéd. Ez a hely közel van a többi Megváltók taghoz és elég szép helyen van. Szinte a város közepén. Mit szólsz?

-Hm. Nem lenne rossz. Viszont bárként nem tudnám fentartani. Lakássá azonban átalakíthatom és annak nagyobb hasznát venném.-mondta Blaine.

-Rendben. Segítek a felújításban!-mondta Dani.

A két srác pedig bele is fogott. Blaine megrendelte az új bútorokat és utána Danival elkezdték lebontani a bútorokat és a falakat. 

John eközben megismerte a lányát és váratlan vendég bukkant fel.

-Itt vagyok szivem!-mondta Jake az ajtónál.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now