Part 4

49 6 0
                                    

5 perccel a fegyvergyárba való belépés előtt

-Jó érzésem van ezzel kapcsolatban. Végre kiderül ki a robbantó és ezzel megvédjük apánkat és emelünk a Slayer név hírnevén.-mondta Blaine örömteli hangulatban.

-Csak legyen igazad!-mondta John.

-Hidd el tesókám minden a legnagyobb rendben lesz!-mondta Blaine és kiszállt az autóból. 

John és Blaine aztán bement a fegyvergyárba. 

Jelen

A testvérpár hátrabilincselt kézzel ülnek egy kis raktárban a földön. Körülöttük csak polcok vannak teli dobozokkal. 

-Emlékszel mit mondtál még a kocsiban? Csak, mert nagyon nem az lett.-mondta mérgesen John.

-Honnan tudhattam volna, hogy ez lesz? Nemár ezt még te sem tudhattad!-mondta Blaine.

A raktárba ekkor két fegyveres ember lépett be és AK47 van a kezükben. A fejükön maszk van és fekete kabátban vannak. Az egyik a raktár bal oldalára, a másik pedig a jobb oldalára állt. Az ajtón ekkor besétált közéjük zöld pólóba és nadrágba egy barnabőrű, napszemüveges srác. 

-Helló Slayerék!-mondta a fickó és levette a szemüvegét.

-Dan?!-lepődött meg Blaine.

-Szevasz Blaine! Na jó engedjétek el őket! Vége a színjátéknak.-parancsolta Dan az embereinek. 

Dan emberei levették a bilincset a Slayer fivérekről és a testvérpár felkelt a földről és Dannel szembe álltak. 

-Mi ez az egész? Hogy kerülsz ide?-kérdezte Blaine.

-Nos miután te és Jax kiszálltatok feloszlattam a bandát de annyira hiányzott, hogy újra megalapítottam. Nemrég pedig megvettük ezt a helyet.

-És te akarsz akkor megölni minket? Te vagy a robbantó?-kérdezte John.

-Mi? Nem! Blaine a cimborám és nincs semmi bajom a Slayerékkel.

-Viszont van egy kis dolgom a gyárban szóval ha megbocsátotok akkor itt hagylak kicsit titeket.-mondta Dan és kiment a raktárból az embereivel. 

Blaine és John pedig beszélgetésbe kezdtek.

-Oké! Ha nem ő akar velünk végezni akkor ki?-kérdezte John.

-Nem tudom. Az is lehet, hogy a bandájából az egyik tag akar nekünk keresztbetenni. 

-De az sem megoldás, mert akkor lehet rád haragudna valaki. Apánk szerint meg innen kapott üzeneteket amik fenyegetőek. Szóval most vagy visszaugrunk rád, vagy pedig itt keressük meg a tettest?

-Igazából még azt se tudjuk kire haragszik az illető. Padhelyzetben vagyunk.-mondta Blaine.

A fegyvergyárból ekkor lövöldözések hallatszottak. 

-Lehet itt van az aki nekünk kell!-mondta John és az övéről elővette a pisztolyát.

-Nálad mindvégig volt fegyver?-kérdezte meglepetten Blaine.

-Katona vagyok. Hülye lennék nem fegyverrel jönni akciókra.

-Hát jó. Lehet találok itt magamnak valamit.

Blaine elkezdte átnézni a dobozokat és megtalálta az egyik hightech fegyverét amihez felvett egy világítós karperecet. 

-Ez mi a fene?-kérdezte John.

-A bandában ezt a fegyvert használtam. A karperec bekapcsolásával működik csak.-mondta Blaine.

-Ennek semmi érteleme.-mondta John a fejét fogva.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now