Season 4 Part 9

30 6 0
                                    

John a korházban van és próbálják az orvosok menteni a menthetetlent. A korházba mindenki bement a csapatból és John az üvegen keresztül nézi ahogy Bloom és Sissi búcsút vesz Rékától. John mellé ekkor Blaine ment oda.

-Ki tette ezt?-kérdezte Blaine.

-Réka azt mondta, hogy egy olyan férfi ölte meg őt aki állítólag az ellenszer legnagyobb kutatója.-mondta John.

-Egy buta gáz miatt van az egész? Nem hiszem el, hogy ez miatt van ez a balhé!

-Én se hittem volna, hogy eddig fajul a dolog. 

Bloom kijött Réka korházi szobájából és dühös.

-Ha megtudom ki tette ezt azt megölöm! Előtte viszont addig kínzom amíg csak apró életjelei lesznek!-mondta bosszúsan Bloom.

-Bosszúból cselekedni most nem okos dolog! Higgadtnak kell lennünk!-mondta John.

Sissi eközben szintén elhagyta Réka szobáját és könnyeivel küzködve ment be a női mosdóba. Próbálta rendbe hozni magát és amikor már elégedett lett magával kiment. A folyosón ekkor összeütközött egy orvossal.

-Oh! Bocsásson meg! Az én hibám!-mondta mentegetőzve Sissi.

-Semmi baj-mondta az orvos.

Sissi felnézett az orvosra és az orvos ekkor letörölte Sissi könnyét az arcáról.

-Maga jól van?-kérdezte az orvos.

-Nem egészen! Meghalt a lány akinek segíteni próbáltam már napok óta.

-Sajnálom! Hogy hívják önt?

-Sissi Mikaelson.

-Egy pillanat! Maga a Mikaelson lányok egyik tagja! Carl Montez vagyok! Sokat hallottam már önökről! Mellesleg tudom, hogy maga és a nővére tribridek.

-Értem! Honnan ismer minket?-kérdezte kíváncsian Sissi.

-Sok furcsaság kering egy bizonyos Slayer Kuckó épület felől. Mindig is hittem a természetfelettiekben szóval nem voltam meglepődve amikor sikerült kiderítenem magukról pár dolgot. A Slayer fivérek is itt vannak?-kérdezte Carl.

-Igen, azthiszem még nem mentek el ők sem. 

-Nem bánja ha bemutatkozok nekik? Rajongója vagyok az összes természetfelettinek!

-Nem ,persze! De azért vigyázzon velük!-mondta Sissi kicsit féltve Carlt.

-Ne aggódjon! Tudom milyenek!-mondta Carl és ment is fivéreket keresni. 

Lili ekkor lassan odabattyogott Sissihez.

-Hallottam mindent a vámpírhallásommal. Illetve láttam a nézésed is amikor letörölte a könnyed.-mondta Lili egy mosollyal.

-Bevallom kicsit bejön. De ezt ne vedd készpénzek arra, hogy össze is jövök vele!

-Nem is gondoltam erre! Most azonban lebuktál, hogy te igen.

Sissi erre csak kínosan néz Lilire és elpirult.

-Ne aggódj! Semmi baj nincs ha szerelmes vagy!-mondta Lili.

-Tudom.-mondta Sissi.

A fivérek most találkoztak Carllal és elég érdekes benyomásuk van róla.

-Rajongó vagy?-kérdezte Blaine.

-Olyasmi. Sokkal inkább hatalmas rajongó!-mondta vigyorogva Carl.

-Ugyanaz!

-Bocsánat Dr. Montez de mi ma gyászolnánk.-mondta John.

A Slayer FivérekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang