Season 5 Part 7

35 6 0
                                    

A csengő hallatán Peep kinyitotta az ajtót és behívta a négyest. 

-Jó, hogy itt vagytok! Szórakozzatok!-mondta Peep.

-Attól tartok arra nincs idő! Beszélnünk kell!-mondta John.

-Elintézek pár dolgot és jövök!-mondta Peep, majd lelépett és eltűnt a vendégek tömegében.

A házban hangos zene szól és bulis hangulat van. Jax és John kivonultak az erkélyre beszélgetni. Először Jax ment ki, majd John ment utána.

-Meguntad a bulit? Fiatalabb vagy, mint én! Neked ez az élet nem?-kérdezte Jax.

-Nem vagyok nagyon bulizós típus. Szoktam járni buliba meg élvezem is, de manapság nincs időm ilyenekre. Főleg, hogy polgármester lettem.-mondta John.

-Megtudom érteni. Luciferrel volt, hogy ki se mozdultunk a Luxból. Alkalmanként még táncoltam is bár leginkább csajozással voltam elfoglalva. 

-Egyébként jó, hogy itt vagytok! Nem akartok maradni több ideig? A menny és a pokol örökre meglesz de rátok lehet akár szükség itt is.-mondta John.

-Ami azt illeti pont ez terveztük Luciferrel pár napja. Mielőtt belekezdnénk bármibe, gondoltuk segítünk nektek a képek meglátása után.-mondta Jax.

Lucifer a házban eközben néhány nő társaságában táncol és Blaine addig egy pohár börbönt iszik. Lucifer aztán odament a konyhai asztalhoz amin Blaine ül.

-Látom megvan végre a te italod.-mondta Lucifer.

-Elkell ismerjem ez számomra jobb, mint a viszki. Át is szokok erre!-mondta Blaine.

Néhány óra elteltével éjfélt ütött az óra és Peep pont most ér rá. Peep félrehívta Johnékat és egy tárgyalószobába mentek.

-Miben segíthetek?-kérdezte Peep.

-Egy kommandós csapatot valószínűleg felbéreltek, hogy öljék meg az összes tagot akik valaha a Megváltókban voltak. Valószínűleg te leszel a következő szóval idejöttünk.-mondta John.

-Azt hittem végeztünk örökre a Megváltós ügyekkel! Nem is akarok semmilyen bandás dolgot már! Had éljem az életem!

-Attól tartok nem lesz mit élned ha megölnek ezek az emberek.-mondta Lucifer.

-Jó és mit tegyek? Nem akarok bujkálni!-mondta Peep.

-Azért vagyunk itt, hogy elintézzük őket! Nem esik bajod! Sőt senkinek sem esik baja!-mondta magabiztosan Blaine.

A vendégek felől ekkor sikoltozások hallatszódtak és lövések.

-Ezt elkiabáltam!-mondta csalódottan Blaine. 

Ekkor mindannyian odarohantak a vendégekhez de már elkéstek. Mindenki halott és a kommandósok ott vannak a házban a hulláknál. 

-Adjátok meg magatokat! Különben meghaltok!-mondta az egyik kommandós.

-Szerintem egyik se fog összejönni!-mondta Blaine.

Ezután pedig ismételten egy harc következett. Ennek azonban gyorsabban vége lett. 

-Peep élsz még?-kérdezte Jax.

-Aha!-mondta Peep.

-Végre egy sikeres akció!-mondta John.

Az ajtónál ekkor taps hallatszódik és besétált rajta egy férfi.

-Dom?!-lepődött meg John.

-Gratulálok! Nem hittem volna, hogy legyőzitek a felbérelhető kommandóscsapat egész csapatait. Ami azt illeti ők voltak az utolsók. Mondjuk arra sem számítottam, hogy Jax és Lucifer besegít nektek.-mondta Dom.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now