Season 3 Part 9

24 6 0
                                    

John épp Sissivel találkozott este és Sissi nagyon vidámnak tűnik. 

-Minden oké? Még nem láttalak ilyen vidámnak szinte soha.-mondta John.

-Igen. Az előbb beszéltem a nagymamámmal. Ő mindig feltud vidítani.-mondta vidáman Sissi.

-De már vagy 5 éve halott nem?

-De igen! Viszont van egy bűbáj amivel lehet beszélgetni a szellemekkel. 

-Érdekesen hangzik. Majd egyszer visszatérünk rá. 

Johnékhoz ekkor megérkezett rohanva Jake.

-Dani valamire készül a hegyen. Nem ártana megnézni!-mondta Jake kicsit pánikolva.

-Nem nézelődni megyünk. Ha már odamegyünk akkor küzdjünk! Ideje készülődni!-mondta John.

A hármas ekkor szétvált és mindenki ment felkészülni a harcra. Sissit meglepetés érte, hiszen meglátta Blainet.

-Mi folyik itt?-kérdezte Blaine.

-Mindenki készülődik, mert lecsapunk Danira. De te mégis merre jártál?

-Hosszú sztori! A lényeg, hogy itt vagyok.

-Amúgy képzeld! Megtanultam szellemekkel beszélni!-mondta vidáman Sissi.

-Nem hiszek az ilyenekben! Viszont éppen készülnék a harcra inkább.-mondta Blaine és elment.

Sissi mellé ekkor odament Bloom.

-Nem hisz benne mi?-kérdezte Bloom.

-Nem igazán! Sok mindenben hisz de ebben pont nem.-mondta Sissi.

A lányok aztán elkezdtek készülődni. Blaine pedig Szofihoz ment.

-Hát te? Jó, hogy jössz!-mondta Szofi.

-Igen viszont beszélnünk kell!

-Tudom. Most voltam ultrahangon.

-Mi? Tényleg? Mit mondtak?

-Fiú lesz.-mondta boldogan Szofi.

-Ez fantasztikus! Lesz trónörököse a Slayer családnak! Nem kell Jakere hagyni a dolgainkat! Ez remek!-mondta Blaine boldogan és megölelték egymást Szofival.

-Na de mi a te mondandód?-kérdezte az ölelés után Szofi.

-Az, hogy lehet nekem annyi lesz. Azaz kampec.

-Hogy mi?!

-Összecsapunk majd Danival és legyen bármi, mi ezt befejezzük a napokban! Nem akarunk vele törődni tovább!-mondta Blaine.

-Megértem! De próbálj meg nem meghalni! Mérges leszek ha meghalsz!

-Ó az nem lenne jó!

A pár ekkor csak nevetett és később Blaine végre benézett bátyjához.

-Na mi van vámpírkám? Sikerült hazatalálni?-kérdezte viccelődve John.

-Vicces! Amúgy ha átélted volna amit én akkor nem nevetnél.

-Miért mi volt?

-Apánk unokatestvérébe ütköztem és elvitt egy városba ami csak a vámpíroké. Kiderült, hogy azok a vámpírok Start támogatták, így tennem kellett valamit. Apánk unokatestvére, Sebastian, volt a vezetőjük de egy párbajban megöltem.-mesélte Blaine.

-Hát én oda se mentem volna! Nem bírom a vámpírokat! Te meg a rokonok nyilván kivételek vagytok.

-Hát kösz! Amúgy mi a terv?

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now