Season 4 Part 2

29 7 0
                                    

A fivérek keltek ma először. A nappaliban néhány kibontandó doboz hever és még nincs minden kész. A fivérek összerakták reggel a bútorokat és ez nem tetszett mindenkinek. 

-Mi ez a hangzavar?-kérdezte Lili.

-Éppen a kanapét raktuk össze. Most jöhetnek a konyhai cuccok.-mondta John.

-Nem ér rá ez később?

-Nem!-mondta szinte azonnal Blaine.

-Na jó akkor pihenünk egy kicsit. Mondjuk benézhetnénk a szomszédhoz.-javasolta John.

-Legyen!

A fivérek aztán átmentek a szomszédba és bekopogtak. John meglepődött hisz ismerős személy a ház tulaja.

-Petra?!

-John?!

-Ti ismeritek egymást?-kérdezte Blaine.

-Tőle vettem 4 éve a jedis könyvet. 

-Tehát még emlékszel rám?-kérdezte meglepetten Petra.

-Aha.-mondta John.

-Miben segíthetek amúgy?-kérdezte Petra.

-Csak jöttünk beköszönni és gondoltuk szólunk, hogy drogot fogunk termelni és a te nevedet adtuk meg főgyártónak.-mondta Blaine.

-Mi?! Nem! Ne hidd el neki!-mondta John.

-Oké.-mondta nevetve Petra.

-Muszáj ezt?-kérdezte John kicsit mérgesen.

-Én csak jó benyomást keltek.

-Ó te jó ég!

-Tehetek valamit értetek?-kérdezte Petra.

-Nem, köszi! Már megyünk is!-mondta John.

Aztán elköszöntek Petrától és hazamentek. Ekkora már mindenki felkelt és pakolásznak a házban. Blaine Szofihoz ment, Lili és Sissi pedig csirkeszárnyakat sütnek éppen. Jake Bloommal bútorokat rendez be és John elgondolkodva egy fotelbe ült. 

-Mi volt a szomszédban?-kérdezte Lili sütögetés közben.

-Kiderült, hogy John ismeri a szomszédlányt régebbről.-mondta Blaine és elvett egy kész csirkeszárnyat, majd ledőlt a kanapéra.

-Ó tehát egy lány a szomszédunk?-kérdezte viccelődve Jake.

-Ha flörtölni mersz vele neked véged!-mondta Lili fenyegetően.

-Nyugalom! Nekem itt vagy te és a lányunk. Amúgyis szerintem John már lestoppolta. 

-Nem stoppoltam le!-mondta John.

-De igen! Láttam, hogy néztél rá.-mondta Blaine és beleharapott a csirkeszárnyba. 

-Gyerekesek vagytok!-mondta John.

-A szerelemről való beszélgetés nem gyerekes!-mondta Sissi.

-Szerintem sem az!-mondta Szofi.

-Látod John? Szerintem csak te gondolod így!-mondta Bloom.

-Új családot kell keresnem! Az enyém összefogott ellenem.-mondta John és elment egy sétára.

-Na most miért ment el?-kérdezte meglepetten Jake.

-Mondanám, hogy miattad de te most keveset beszéltél. Ügyes!-mondta Blaine.

Az emeletről ekkor gyereksírás hallatszódott le.

-Ez Dorka?-kérdezte Lili a hang figyelése közben.

-Nem csak ő. Barry is felkelt.-mondta Szofi.

-Ideje szülősködni!-mondta Blaine és felrohant vámpírfutással Szofival és Lilivel. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now