Season 5 Part 5

27 6 0
                                    

John elküldte a tömeget a helyszínről és a fivérekkel csak a vadászok állnak szemben.

-Mi lenne ha mi most békésen elkerülnénk egymást és nem lenne több balhé?-tette fel a kérdést Blaine.

-Megöltétek a társunkat! Dom Sanders közénk tartozott!-mondta az egyik vadász akit Joenak hívnak.

-Joenak igaza van! Dom a társunk volt! Egyike a hét vadásznak. A halálával rátok szállt a haragunk is.-mondta Susan, aki szintén egy vadász. 

-Van egy hiba az elméletetekben! Úgy véltem felfedezni ez alapján, hogy ti minket gyanúsítotok Dom halálával. Holott egyébként egy főnix nevű lány tehet róla.-mondta John.

-Ami azt illeti te is tévedsz.-mondta Blaine és megvakarta tarkóját.

-Mi tettél?

-Hát tudod Domon már nem lehetett segíteni ezért kitörtem a nyakát. Így volt a legfájdalommentesebb a halála.

-Látjátok? Nem tévedtünk! Ti vagytok az okai!-mondta Joe.

Joe és a társai ekkor varázsolni kezdtek és a fivéreknek gyorsan kikellett találni valamit.

-Mi lenne ha megállítanád az időt?-kérdezte Blaine.

-Nem lehet! A vadászokra nem hat az időmegállítás.-mondta John.

-Akkor hát marad az erőszakos megoldás! Már úgyis éhes vagyok.

-A vacsora tálalva!

-Megyek is!-mondta Blaine.

Blaine odament gyorsan az egyikhez és kiszívta az összes vérét. Az a vadász összeesett és meghalt. A többiek emiatt kizökkentek a varázslásból és John az erejével a magasba emelte Joet. John az egyik kezével mágikusan tartja a levegőben Joet, a másikkal addig egy markoló fogást vett fel és elhúzta a kezét magafelé. Joe szíve ekkor kitört a mellkasából és John kezébe repült. Egy másik vadásznak ekkor Blaine kiszakította a szívét. 

-Ezt még megkeserülitek!-mondta Susan és elteleportáltak a másik két vadásszal. 

-Ezek teleportálni is tudnak?-kérdezte meglepetten Blaine.

-Úgytűnik! Mára viszont lehet ennyi volt. A szádat viszont töröld meg! Tiszta vér.-mondta John.

Blaine megtörölte a száját egy zsebkendővel és utána Johnnal hazamentek.

-Hogy fogadták az emberek a természetfeletti iskola ötletét?-kérdezte Lili.

-Jól! Viszont Domon kívül még volt 6 vadász.-mondta John.

-Hogyhogy volt?-kérdezte Szofi.

-Hármat megöltünk.-mondta Blaine teljesen lazán.

-Akkor van még három vadász akik olyanok, mint Dom. Van bármi terv?-kérdezte Lili.

-Én most nem fekszek koporsóba!-mondta tiltakozva Blaine. 

-Senki nem fog koporsóba feküdni! Elintézzük őket!-mondta John határozottan.

-Egészen pontosan mit tud egy vadász?-kérdezte Petra.

-Minden természetfeletti ellen van fegyvere. Még az időmegállítást is kivédik.

-Hát az nem jó!

-Ne hagyjuk ki a mágiájukat se! Mellesleg lehet náluk fehértölgy is.-mondta Blaine.

-Jó de mi a terv?-kérdezte Szofi.

-Blainenel felkeressük őket! Minket akarnak szóval megoldjuk a helyzetet!-mondta John.

-Rendben!-mondta Szofi.

A fivérek este leléptek és megtalálták a vadászok házát. Problémájuk azonban ismét akadt. Blaine mivel vámpír nem tud bemenni a házba csak ha behívják. John épp ezért egy mágiával feloldotta Blaineről ezt a hátrányt. Johnnak hála ezért Blaine lett az egyetlen vámpír aki bemehet bárhova. Ez után megcsinálták a tervet és akcióba lendültek. Blaine a ház előtt kiabál be a házba.

-Helló vadászok! Megjött a nagy gonosz vámpír! Van itthon valaki?-szólt be folyamatosan Blaine.

A házban a három vadász ekkor beszélgetni kezdett.

-Ez Blaine!-mondta Susan.

-Van nálunk elég fehértölgy ellene!-mondta Chris, az egyik vadász.

-Így van! Nincs mitől tartani!-mondta Albert, a harmadik vadász.

-Amíg nem megyünk ki addig nincs baj.-mondta Susan.

-Hát akkor most bajban vagytok!-mondta Blaine az asztalnak támaszkodva és mindegyik vadász ránézett meglepődve.

-Ez lehetetlen! Nem engedtünk be! Hogy jöttél be?-kérdezte Chris pánikba esve. 

-Ehhez nekem volt némi közöm! Tudjátok egy witcher sok mindenre képes. Ezt a mágiát pedig nem tudjátok kivédeni. Bocsi!-mondta John a szoba másik felébe teleportálva.

-Megölünk titeket!-mondta fenyegetően Susan.

-Igen de lezártam a házban a vadász mágiát. Egyik varázslatotok sem működik csak amit én csinálok. Ja és a szekrényben volt pár fehértölgy. Gondoltam szólok, hogy már nincs ott, mert elteleportáltam azokat egy kemencébe. Épp most égnek el.-mondta John.

-Kösz tesó!-mondta nevetve Blaine.

-Ha megölni akarnátok minket akkor már rég megtettétek volna. Mit akartok?-kérdezte Susan.

-Alkut ajánlunk! Békén hagytok és mi is titeket. Utána néztünk és ti vagytok az utolsó három vadász az egész bolygón. Tehát amíg nem teremtenek újakat addig kihalt a vadász népség.-mondta Blaine.

-Mi volna az alku?-kérdezte Albert.

-Hát a béke! Viszont jó lenne ha elhagynátok ezt a várost. Kaptam néhány emailt miszerint élnek Brookhavenben természetfelettiek. Jó lenne ha békében élnének.-mondta John.

-Egyéb ajánlat?-kérdezte Susan.

-Megnézhetitek testközelből, hogy milyen egy szívkitépés.-mondta Blaine mosolyogva.

-Reggelig kérünk döntési haladékot!-mondta Chris.

-Legyen! Megkapjátok!-mondta John.

A fivérek ekkor el is hagyták a házat és beszélgetnek a ház előtt.

-Mindent megcsináltál?-kérdezte Blaine.

-Hát azt mondja, hogy megnyitottam az összes gázszelepet, beraktam pár gázpalackot a nappaliba elrejtve szóval azt hiszem mindent megcsináltam.-mondta elgondolkodva John.

-Akkor had szóljon!-mondta Blaine.

John egy mágiával ekkor tüzet gyújtott a házban és a gázok miatt felrobbant az egész és a vadászok meghaltak elégve a házba.

-Biztonságosabb így, hogy nem kell tartanunk tőlük.-mondta John.

 John és Blaine mögött ekkor két ismerős alak tűnt fel. Ez a két alak egy jóbarát akiknek sok köze van Brookhaven történelméhez. 

-Akkor lekell lombozzalak John! Van itt egy nagyobb baj ami veszélybe sodor néhány régi barátot!-mondta Jax és odasétált a fivérek elé. 

Jax a fivérek elé tartott ekkor két fényképet amin friss hullák vannak. 

-Az egyik képen Toretto van, a másikon Alma! Valaki elkezdte írtani a Megváltók egykori tagjait.-mondta Jax.

-Mit tehetünk ez ellen?-kérdezte John.

-Megkeressük a tettest és leszámolunk vele végleg!-mondta Jax.

-Én benne vagyok! Mivel kezdjük?-kérdezte Blaine.

-Elsősorban kéne egy üveggel a kedvenc viszkimből! Attól félek, hogy ez a pár korty amim van az nem bírja ki végig!-mondta Lucifer és az üvege aljára nézett. 

Jax, Lucifer, John és Blaine pedig társulni kezdtek és másnap elindultak az eddig ismert nyomokon.

A Slayer FivérekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang