Part 5

43 6 0
                                    

John a pisztolyát egyenesen a földönfekvő emberre tartja. A férfi komoly tekintettel néz fel Johnra. 

-Ki vagy te?-kérdezte John.

-A nevem Ronald és azért fizettek, hogy C4-eket pakoljak autók alá és házakba.

-Megölted a bácsikánk és majdnem minket is! De igazán lehetne annyi vér benned, hogy bevallod a lövést a Luxnál és a többi gyilkosságot!

-Azok nem én voltam! Én robbantásból élek.

-Na és ki bérelt fel akkor?

-Egy pénzes alak. Azt mondta tegyem amit mond és szép summa éri a markom.-mondta Ronald.

-Hát akkor sajnálom! Nem pénzt fogsz kapni hanem egy golyót a fejedbe!-mondta John és egyből fejbelőtte a férfit.

A hullát otthagyta és utána elindult sétálva a felrobbant házukhoz. Blaine eközben a ház romjainál ül és kivette magából a golyót nagy fájdalom árán. Aztán nyugodtan ül a földön. Ekkor azonban egy kéz nyúlt felé.

-Állj fel fiam! Ne üldögélj a földön!-mondta a kart nyújtó férfi, aki Leonard.

Blaine megfogta apja kezét és szembe állt vele.

-Te élsz?-kérdezte meglepetten Blaine.

-Igen! Szerencsére pont kint voltam. Ti meg nem engedtétek, hogy kimenjek. Ha hallgattam volna rátok akkor most halott lennék.-mondta Leonard.

Blaine ekkor bűntudatot kezdett érezni és haragudni kezdett magára. Csak arra tud gondolni, hogy mi lett volna ha apja bent marad. John ekkor odaért a házhoz.

-Apa? Te élsz?-lepődött meg John.

-Igen. Szerencsére pont nem voltam a házban. Ha Blaine rábeszélt volna az otthonmaradásra akkor most halott lennék.-mondta Leonard.

-Kiderítettél valamit?-kérdezte Blaine.

-Csak annyit, hogy a férfi aki itt volt az felelős a robbantásért. De a több Slayert valaki más ölhette meg. 

-Akkor fiúk vár ránk egy rejtély.

-Úgytűnik.-mondta John.

Hárman aztán bementek a ház romjaihoz és nyomokat kezdtek keresni. 

-Minden tiszta rom ebben a házban! Amit egyedül találni fogunk az a korom.-panaszkodott Blaine.

-Talán nem minden romos!-mondta Leonard és a ház talapzatán kezdett keresgélni egy kilincset.

-Mit keresel?-kérdezte John kíváncsian.

-Amikor elhagytam a várost és ideköltöztem, csináltam egy raktárat és arra építettem fel a házat. 

Leonard ekkor megtalálta a padlón a titkos kilincset és felnyitott egy csapóajtót. Lefelé egy lépcső vezetett amin mindhárman lementek és egy fegyverraktárba érkeztek ami a föld alatt van. Leonard villanyt kapcsolt és Slayer márkaneves fegyverek fekszenek a polcokon. A fivérek elkezdtek körülnézni és apjuk addig nyomokat keresett.

-Te tudtál erről?-kérdezte Blaine.

-Nem. Én is most először látom.

-Durva, hogy ez mindig itt volt!

-Azért elég komoly fegyverek vannak itt. Sokból egy darab sincs a katonaságban.-mondta John.

-Legalább már tudjuk, hogy honnan van apánknak ennyi pénze.

A fivérek ekkor egy külön terembe érkeztek és ketten vannak bent. A teremben felkapcsolták a lámpát és a polcokon robbanószerek vannak. John azokat kezdte el nézegetni, Blaine pedig beljebb sétált és egy asztalt talált mindenféle képpel és irattal. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now