Season 2 Part 6

26 6 0
                                    

John reggel odarendelte Blainet a polgármesterihivatalhoz és a lépcső előtt megálltak. 

-Elmondanád, hogy miért jöttünk ide? Tegnapi dolgok miatt nem vagyok túl jókedvű.-mondta Blaine.

-Ez talán felvidít.

-Miért vidítana fel egy épület? Előad valami showt vagy énekelni fog?

-Nem nem! Ez azért fog felvidítani, mert már enyém a hely.-mondta John büszkén.

-Mi? Komolyan megvetted a hivatalt? De ez akkor azzal jár, hogy te vagy a polgármester.

-Igen tudom. Talán mostmár elérhetem a céljaimat.

-Sok sikert hozzá!-mondta Blaine és elindult gyalog az autója felé.

-Már mész is?

-Ma tényleg nincs jó kedvem!

John ekkor csalódottan nézte öccsét ahogy hazaindul. John mellé ekkor odaállt Toretto.

-Tényleg rossz kedve van mi?-kérdezte Toretto.

-Igen. Viszont te vagy a harmadik helyettes! Gratulálok!

-Kösz haver! Bár kezdek veszíteni a bandázós hangulatból.

-Ne aggódj majd visszarázódsz!-mondta John.

-Ha te mondod.

-Amúgy nem láttad Lilit?

-Ma még nem. De a héten se nagyon. Mondjuk ma van hétfő szóval érthető.-mondta Toretto.

Brookhaven erdejében Lili rohangál vámpírfutással, ami jóval gyorsabb a világ legjobb futójánál. Lili egy gallyban hírtelen megbotlik és elesett a levelek közé. Jake odament hozzá és felsegítette.

-Ezt még gyakorolni kell! De egyre ügyesebb vagy! Pár nap vagy hét és teljesen tudod irányítani a vámpírságod.-mondta Jake.

-Az jó lenne már végre! A legbénább vámpírnak érzem magam, pedig ismerem Moont is.-mondta Lili.

-Szerintem előbb utóbb lenyomod őt is. A baj csak az, hogy ő ősi vámpír. Azaz erősebb az átlagnál.

-Nekem ez nem akadály.

A párhoz ekkor odabattyogott Peep.

-Hát itt vagytok! Mindenhol kerestelek már titeket.-mondta Peep.

-Kicsit tanítgadtam Lilit.-mondta Jake.

-A gyakorlás kell is néha! Amúgy John keresett titeket. Megvette a polgármesterihivatalt és kinevezte azt a Megváltók új bázisának.

-Érdekes! Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ott fogunk lenni.-mondta Lili.

-Hát én se!

-Most oda kell menjünk egyébként?-kérdezte Jake.

-Azthiszem nem. Bár mondjuk lehet jobb lenne.-mondta Peep.

A két vámpír ekkor gyorsan elfutottak a hivatal felé. 

-Szerintem elfelejtették, hogy én nem vagyok olyan gyors.-mondta Peep és sétálva utánuk ment.

A város épületeinél Sissi házában ott van Bloom és együtt nézegetnek ruhákat.

-Szerinted mit vegyek fel? Mégis csak a főnökkel fogok randizni.-mondta Sissi.

-Nem tudom! Amúgy még időpontotok sincs! Minek feszülsz rá ennyire?

-Úgyérzem ez fontos lesz.

-Hát te tudod. A véleményem már úgyis hallottad.-mondta Bloom.

-Az, hogy nem lenne jó egyik Slayerrel se randizni, az nem egy vélemény! Inkább csak egy gondolat.

A Slayer FivérekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang