Part 1

188 6 1
                                    

Hírek:

"A Megváltók terrorban tartják egész Brookhaven-t. Lövöldözések, bankrablások és az a sok féktelen gyilkolás. A források megerősítették, hogy a banda vezére a SWAT egykori vezetője, Jax Winters. A rendőrök már nyomoznak utána."

Nos igen. Brookhaven utcái bandaháborúktól zeng és a Megváltók megjelenéséről. Ez a város azonban sosem volt normális. Mindig történt ott valami ami sokaknál kiverte a biztosítékot. Sokan elköltöztek és ezek közt volt az a Leonard Slayer, aki Brookhaven leggazdagabb cégéért felelős. 

Leonard Slayer billiókat keresett új fegyverek fejlesztésével és eladásával. Neki hála a Slayer családnevet mindenki megismerte a világban. De ez már csak történelem. A költözése után pár évvel visszavonult, mivel megszületett első fia, John Slayer. 2 évvel később pedig fiatalabb fia, Blaine Slayer. Anyjuk, Caity Laurens Slayer 10 évvel később meghalt. Apjuk a gyászt úgy dolgozta fel, hogy fiait katonai útra terelte. 

John Brookhavenbe ment, majd pedig katonai ezredes lett belőle, méghozzá a legjobb. Blaine szintén beállt a seregbe mesterlövészként, azonban ő inkább bérgyilkosnak állt. Egy nap azonban úgy hozta a sors, hogy ismét találkozzanak. 

John egy átlagos munkanap után hazament és a kedvenc fotelében találta öccsét, Blainet. John azonnal fegyvert rántott és öcssére fogta.

-Nyugi tesó! Én vagyok az! A kedvenc öcsikéd.-mondta Blaine.

-Nincs kedvenc öcsém!-mondta határozottan John.

-Áu! Hát ez fájt! Pedig mennyire vártam, hogy láthassalak.-mondta Blaine de egy szavát nem gondolta komolyan.

John letette a fegyvert és Blainehez ment. Blaine ekkor felállt a fotelből és lassan nézelődni kezdett a házban. 

-Mit keresel itt?-kérdezte John.

-Több ok miatt is jöttem. Egészen pontosan három mondanivalóm van. Az első, hogy kiléptem a Grove Street-ből. Jó banda volt meg minden de Dan kezdett begolyózni. A második, hogy Jax Winters is kilépett. Ha jól tudom alapított is egy új bandát de ez előtt egy ideig rendőr is volt. 

-Várj te most akkor felhagytál a bandás élettel?-kérdezte megkönnyebbülve John.

-Igen! De amúgy ne játsszuk itt a hülyét! Tudom, hogy Jaxel levelező pajtik vagytok miközben te katona vagy és elkéne kapnod!-mondta Blaine.

-Pontosabb szó az ezredes!

-Nem érdekel! Már követni sem tudom mi vagy. Viszont elmondhatnám végre a harmadik dolgot?

-Persze!

-Köszönöm! Szóval hazafelé tartottam a Lux-ból és megláttam egy borítékot amin az áll, hogy apánk összehívja a családot és elkell menjünk.

-Mikorra kell odaérnünk?

-Holnapra!-mondta Blaine.

John ekkor haragudott Blainere, hogy nem szolt neki hamarabb. Mégis inkább a családon kezdett gondolkodni. A testvérek másnap külön autóval elhagyták Brookhavent és elmentek egy kisvárosba ahol apjuk lakik. A város neve Demson. A házuk előtt a fivérek le is parkoltak.

-Muszáj volt két kocsival jönni? Ha tudtam volna, hogy saját autóval jössz akkor inkább a motort hozom.-mondta kicsit mérgesen John.

-Szeretem a kocsimat. Meghát ki ne szeretné a Ferrarit?-tette fel a költői kérdést Blaine.

Blaine autója egy piros, kabriós Ferrari. John autója pedig egy fekete Musztáng, a motorja pedig Harley Davidson Chopper. A családi ház pedig egy átlagos kisvárosi épület. John és Blaine becsöngettek és apjuk ajtót nyitott nekik, majd egy öleléssel köszöntötte őket.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now