Blaine a színházban ül a székben amihez odavan kötözve. Ákos előtte sétálgat és Blaine a tekintetével követi őt.
-Elárulnád, hogy ez mire jó? Idekötöztél egy székhez és egyre kevesebb értelmét látom ennek. Régebben a legjobb barátok voltunk, szóval mire véljem ezt?-kérdezte Blaine.
-Igazándiból nem akarom, hogy eltűnj! A város azon részén jártál ahol lakok és érdekelne, hogy miért nem szóltál, hogy ott vagy?
-A tesómnak kellett segítenem. Kicsit bonyolult dolog amik most történnek.
-Mutatok én bonyolult dolgot!-mondta Ákos és a kezében egy tűzgömb jelent meg ami ég.
-Tudsz varázsolni....hű...gratulálok! Mostantól járhatsz gyerekzsúrokra.-mondta flegmán Blaine.
-Ez nem egyszerű varázslat Blaine! Ez a witcher mágia! Sötétvarázslatot használok amivel bármire képes vagyok. Ezzel találtalak meg.
-Az jó! Elengedsz végre?
-Legyen!
Ákos a kezével csinált egy körmozdulatot és egy rántást. A kötél ekkor leesett lazán és Blaine szabad lett.
-Elmehetsz! De még találkozunk!-mondta Ákos.
-Oké.-mondta Blaine.
Blaine elment és gyagyásnak gondolta Ákost.
John másnap estére bulit szervez éppen. Egy kis bökkenő azonban akadt.
-Kiraktak minket a hivatalból.-mondta John teljes komolysággal.
-Mi? Ez hogy történt?-kérdezte meglepetten Lili.
-Hát én se igazán értem. A baj az, hogy most máshol kell megtartani a bulit.
-Nálam megtarthatjuk! Van elég hely és sok az ital.-mondta Dani.
-Kösz Dani! Akkor ma este odaszervezek mindenkit.-mondta John.
Dani ekkor el is ment az autójával haza és néhány bandataggal elkezdte díszíteni a házat.
-Tényleg muszáj ennyi égő?-kérdezte Toretto.
-Felakarom dobni a hangulatot! Meghát bizonyítani akarok Johnnak, hogy néhány dologban én is jó vagyok.-mondta Dani határozottan.
-De te egy csomó mindenben jó vagy!-mondta Alma.
-Jó de az nem ugyanaz! John szemében szeretnék az egyik legjobb lenni.
-De hisz helyettes vagy!-mondta Alma.
-Én megértem Danit! Bizonyítani akar és ez jó dolog! Én támogatlak Dani!-mondta Toretto.
-Kösz haver!-mondta Dani.
-Ti könnyen beszéltek! Helyettesek vagytok.-mondta Alma.
Ezen Toretto és Dani jót nevetett és díszítettek tovább. Dani házából Peep jött ki egy adag sütivel.
-Hova tehetem ezt a tálcányi sütit?-kérdezte Peep.
-Csak tedd le a kerti asztalra!-mondta Dani és Peep így is tett.
John a városban eközben nyugodtan sétálgat és a többi embert figyeli. Mellé ekkor Jake futott oda.
-Helló főni!
-Mit akarsz Jake?
-Gondoltam beszélgethetnénk. Hátha kialakul egy jó kis após viszony.-mondta Jake.
-Az csak akkor alakul ki ha már nem te jársz a lányommal.
-Sosem fogsz megkedvelni igaz?
-Tegyél róla, hogy kedveljelek! Bizonyítanod kell!-mondta John.
Jake ekkor megállt a járda közepén és tudatosult benne, hogy semmivel sem tudna apja kedvére tenni. John pedig ment tovább.
Blaine később ismét találkozott Ákossal. Ezúttal azonban azon a részen ahol Blaine lakik.
-Te követsz engem?-kérdezte Blaine.
-Bevallom igen. Régebben a legjobb barátok voltunk. Visszaakarom hozni a régi szépidőket!-mondta határozottan Ákos.
-Az nem tudom menni fog e még! Te még mindig bérgyilkos vagy és én pedig felhagytam a régi életemmel és belekezdtem valami újba.
-Ami azt illeti már nem vagyok bérgyilkos! Mióta rájöttem az erőmre azóta felhagytam a bérgyilkos élettel. Ezzel az erővel pedig bárkivel képes vagyok beszélni. Jóérzés természetfelettinek lenni!
-Hát én kihagynám! Így is erős vagyok, mellesleg pedig van egy pisztolyom amire rávan írva a nevem. Azért az elég menő! Ezeket pedig mind képességek nélkül értem el.-mondta Blaine.
Ákos még próbálta kicsit győzködni Blainet, hogy tegyen szert valami természetfeletti erőre, de nem jött be. Estére viszont minden Megváltó Dani házánál gyűlt össze.
Sokan a kertben vannak, páran Dani házában és mindenki remekül szórakozik. Dani például éppen az új tagokkal beszélget.
-Hogy vagytok?-kérdezte Dani.
-Eddig egész jó ez a társaság! Kár, hogy eddig nem sok részem volt benne.-mondta Réka.
-Tényleg nem rossz!-mondta Henya.
-Én már ismertem Torettot és Almát. De a többiek is jófejek.-mondta Timi.
-Ennek örülök! Nincs ami széttudna húzni minket!-mondta Dani büszkén és vidáman.
John a kertiasztalnál beszélget éppen Torettoval.
-Nagyon agyalsz valamin! Minden rendben?-kérdezte John.
-Igen csak ahogy elnézem ezt a társaságot nem látom a helyem itt. Szerintem ha valami baj adódik vagy ilyesmi akkor elhagyom a bandát és nyitok egy szerelőműhelyt távol a várostól.
-Nyugis életnek tűnik! Bár nem hiszem, hogy ez olyan hamar bekövetkezne. Főleg, hogy az egyik legjobb emberem vagy!
-Lehet igazad van! Mégis tartom magam ehhez.-mondta Toretto.
A kertkapuban Lili félrehívta Blainet egy kis beszélgetésre.
-Jake ma beszélt Johnnal és nem javul a kapcsolatuk.-mondta Lili.
-Gondoltam! John sosem bírta a vámpírokat. Ő változtatott át téged és ez egy hatalmas ok arra, hogy gyűlölje őt.-mondta Blaine és a kezében lévő pohárból ivott egy korty pezsgőt.
-Annak azért örülök, hogy te nem utasítasz el! Elég menő bácsikám vagy!
-Kösz! De csak azért nem utasítalak el, mert a testvérem lánya vagy és az egyik barátom. Nem is beszélve arról, hogy habár nem vagy hivatalos Slayer, attól még rokon vagy. Ezért pedig vigyázok rád és ha kell Jakere is! Lemerem fogadni, hogy John is ezt gondolja, csak nem mutatja ki!
-Értem. Kösz Blaine!-mondta Lili és bement a kapun.
Blaine is a kertbe ment ahol John egy gyűlést hozott össze.
-Olyan jó rátok nézni! Ahogy lenézek innen az asztalon állva egy nagyon összetartó bandát látok! Ez a banda lett a családom és hálás vagyok minden családtagnak! Majdnem egy hónapja jöttem vissza új kalandokat keresve. Új életre vágytam és több izgalomra. Veletek ezt megkaptam! Köszönöm!-mondta John és a magasba emelte poharát.
A banda minden tagja megemelte a poharát és még azok is akik nem teljes tagjai a bandának. John az asztalról ránézett öccsére, aki büszkén néz rá és egy mosollyal felé intette poharát. John bólintott egyet és megitta a poharában lévő italt, erre pedig mindenki ivott.
-Kelleni fog még pár ital.-mondta John.
-Hozom!-mondta Blaine és bement Dani házába.
Blaine kivett a hűtőből pár üveg alkoholt és miután becsukta a hűtő ajtaját, Alma állt ott.
-John eltűnt!-mondta elkeseredve Alma és döbbent arcot vág.
Blaine pedig nem érti mi történhetett és elindult Almával kifelé.
YOU ARE READING
A Slayer Fivérek
VampireJohn és Blaine Slayer két nagyon eltérő személyiség. Az egyetlen közös pont bennük, hogy testvérek. Egy családi esemény miatt haza kellett térniük, de ez mindent megváltoztatott. Kénytelek most összefogni és egy új szakaszba lépni ami örökké megvált...