A Slayer Kuckóban Lili várta izgatottan a reggel hazaérkező Slayer családot.
-Hatalmas hírem van!-mondta Lili nagyon izgatottan és boldogan.
-Mi az?-kérdezte John kíváncsian.
-Tegnap este befejeződtek az iskola munkálatai. Hamarosan megnyithatjuk az iskolát!
-Hát ez remek! Elsem hiszem, hogy hamarosan természetfeletti gyerekek fognak rohangálni a ház folyosóin és azokban a szobákban fognak tanulni amik egykor a szobáink voltak.
-Amúgy a sulinak még nincs neve.-mondta Petra.
-De van! Slayer Iskola.-mondta Blaine.
-Egyszerű és nem hosszú. Nekem tetszik!-mondta John.
-Szólok a természetfelettieknek Korthánban. Van is pár természetfeletti akik tanárnak jelentkeztek.-mondta Blaine és elkezdett készülni az útra.
-Elkísérlek! Jól jöhet a segítség!-mondta Szofi.
Blaine és Szofi el is kezdtek készülődni erre a rövid kis kiruccanásra.
-Jakeel mi van egyébként? Nem láttam a házban.-mondta John.
-Telefonálgat valami fontos ügyben.-mondta Lili.
Blaine és Szofi aznap leléptek a városból és Korthánba mentek kijelenteni a nagy hírt. Aznap sikerült is elintézniük és épségben hazaértek. Az ezutáni napok a család átköltözésével teltek. Ezúttal már mindenki saját házat vett Brookhavenben. John az iskola megnyitása előtti napon bement a rendőrségre.
John átjárta a rendőrség nagy részét és végül bement abba az irodába ami még az övé volt. Az iroda azóta sem foglalt és az asztal fiókjában még van néhány akta. Órákkal később Blaine meglátta bátyát a rendőrségen és bement hozzá az egykori irodájába.
-Mit csinálsz?-kérdezte kíváncsian Blaine.
-Találtam néhányat a régi aktáim közül amik lezáratlanok. Megnézem hátha tudok ezekről már valamit.-mondta John az aktákat bújva.
-Had segítsek!-mondta Blaine és leült John mellé.
Blaine megfogott néhányat és felnyitotta az elsőt.
-Ez könnyű! Ez én voltam!-mondta Blaine és a kukába dobta az aktát.
-Akkor nézd meg a következőt!-mondta John.
-Ez is én voltam. És ahogy látom a többit azok is én voltam.-mondta Blaine.
-Akkor itt végeztünk is! Este leszel a kis összeröffenésen?
-Persze!
Az iskola megnyitása előtti estén aztán az egész család összegyűlt a Slayer Iskolában. John egy pezsgővel a kezében felállt az egyik székre és beszédet mondott.
-A nyitás előtti napon büszkén kijelenthetem, hogy elértük az álmunkat! Ezzel az iskolával évszázadokig fennmarad a Slayer név és emberek generáció mesélhetik el majd a történetünket. Nehezen de eljutottunk idáig. Mi azért vagyunk Brookhavenben, mert elakartuk érni ezt az álmot. Mások azonban nem ezért jönnek. Vannak akik szerelmet keresnek, szenvedély vagy talán némi veszélyt. Az iskolával talán elősegítjük, hogy ezek az emberek mind az álmuk miatt jöjjenek. Ezt együtt értük el! Tehát emelem poharam ránk!-mondta John és meg is emelte poharát.
-Ránk!-mondta egyszerre mindenki és megitták a pezsgőt.
Az ünneplés során Jake bejelentést tett.
BINABASA MO ANG
A Slayer Fivérek
VampireJohn és Blaine Slayer két nagyon eltérő személyiség. Az egyetlen közös pont bennük, hogy testvérek. Egy családi esemény miatt haza kellett térniük, de ez mindent megváltoztatott. Kénytelek most összefogni és egy új szakaszba lépni ami örökké megvált...