Season 3 Part 10

32 6 0
                                    

John miután megtudta hol tartózkodik Kék, elindult megkeresni őt. Azonban nem egyedül ment.

-Ezt nem hiszem el! Segítettem neked, mindig kiállok melletted, harcolok az oldaladon és erre elrángatsz ide a dzsungelbe! Pedig még könyörögtem is, hogy ne engem vigyél!-mondta Bloom panaszkodva.

-Hát te voltál a legközelebb. Amúgy ez csak egy erdő! Nem dzsungel.-mondta John.

-Ez érdekel most a legkevésbé.-mondta Bloom.

Bloom panaszkodását Kék meghallotta és odament hozzájuk. Kék azonban lehajtotta fejét John előtt és halk hangokat adott ki. 

-Ez gyorsan behódolt.-mondta meglepetten Bloom.

-Miközben te fecsegtél elmondtam egy mágiát amivel egy telepatikus üzenetet tudtam átadni Kéknek. Az üzenet az volt, hogy jöjjön és segítsen Dani ellen. A dolgok alapján bevált.-mesélte John.

-Remek.

-Az! Na de menjünk innen és készüljünk fel!-mondta határozottan John.

John, Bloom és Kék aztán beszálltak az autóba amivel jöttek és elindultak vissza Brookhavenbe. Egy raptor azonban még nem sereg. Blaine visszament Korthánba és megkereste Pennyt. 

-Helló!-köszönt Blaine.

-Szia! Máris visszajöttél?-kérdezte Penny érdeklődve.

-Igen, mert szükségem lenne rád és még néhány vámpírra. Csakis a legerősebbekre!-mondta Blaine.

-Összegyűjtöm őket neked! Viszont mire is kellenénk?

-Említettem a múltkor egy jedit akivel igencsak meggyűlt a bajunk Brookhavenben. Hát most eljött az idő, hogy megállítsuk.

-Értem. Akkor szedem is össze a vámpírokat.-mondta Penny.

-Oké! Köszi!-mondta Blaine.

Brookhavenben eközben Lili kopogtat John ajtaján, de csak Barbara nyitott ajtót. 

-Szia! Miben segíthetek?-kérdezte Barbara.

-Helló! Apám hol van? Beszélnem kéne vele erről a sereg gondolatáról.-mondta Lili.

 -Hamarosan itt lesz. Bloommal elment Kékért.

Barbara aztán behívta Lilit és a kanapén beszélgetnek.

-Mi is ez a sereg dolog amit említettél?-kérdezte Barbara.

-John kitalálta, hogy ma este megküzdünk Danival. Bármi is legyen a vége, mi ma lezárjuk ezt. Miért érdekel?

-Csak, mert ha mindenki harcol benne akkor én is! Blaine barátnője is volt, hogy belefolyt a dolgokba, most én jövök!

-Jó de Blaine barátnője régen bűnöző volt.-mondta Lili.

John ekkor pont hazaért és miután üdvözölték egymást Lilivel, Barbara kérdőrevonta őt.

-Miért nem szóltál az akciódról?

-Nem akarlak veszélybesodorni. Amúgy ki mondta ezt el neked?-kérdezte John.

-Bocsi!-mondta Lili egy kínos mosollyal.

-Ahj istenem! Biztos akarsz velünk jönni egy ilyen veszélyes akcióba?

-Aha!-mondta Barbara.

-Akkor készülj össze! Fontos lesz ez a mai harc!-mondta John.

Barbara hallgatott Johnra és elkezdte összekapni magát. John később beszélt Lilivel külön, majd eldöntötte, hogy a könyvtárba megy és keres egy könyvet a jedikről. Több órás könyvkutatás után egy lány ment Johnhoz akinek a névtábláján a Petra név szerepel és ott dolgozik.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now