Season 3 Part 8

29 6 0
                                    

Blaine a falnál ránézett Sebastianra kicsit csalódottan.

-Mi a probléma?-kérdezte Sebastian.

-Ahhoz, hogy leálljatok visszakell hívnod a népet! Nem lehet az, hogy egy várost támadtok meg és követitek Danit!-mondta Blaine.

-Miért? Star hitt ebben. Nekem ez elég.

-Akkor nagyon sajnálom, de ki kell hívjalak a vezetési címért.

-Jó de veszíteni fogsz!

-Próbaszerencse.-mondta Blaine.

-Akkor este legyél ott a sikátorban! Ez a nap a felkészülési idő.-mondta Sebastian és elfutott a vámpírfutásával. 

Blaine a városban talált egy régi telefonfülkét és felhívta Johnt.

-Igen tessék? John Slayer telefonja!-mondta John miután felvette.

-Helló tesó! Blaine vagyok.

-Blaine?! Hol vagy?

-Kicsit messzebb a várostól. A lényeg, hogy elég nagy küzdelmem lesz ma este.

-Az mindjárt itt van! Délután 6 óra van!-mondta John.

-Tudom! De minden rendben lesz!-mondta Blaine.

-Oké! Én bízok benned.

A telefonálási idő ekkor letelt és Blaine elindult valamerre felkészülni. Johnhoz aztán odament Barbara.

-Megvan Blaine?-kérdezte Barbara.

-Aha. Valami távoli helyen van.

-Értem. Amúgy Szofi, hogy viseli, hogy Blaine alig van otthon?

-Egész jól megvan egyedül. 

-Talán ránézek holnap délelőtt.

-Oké.-mondta John.

John később a gépéhez ült és felvételeket kezdett el keresni Daniékról. Pár képen kívül mást nem talált. 

Blaine a mérkőzés előtt bement egy házba kicsit összeszedni a gondolatait. 

-Biztos jó ötlet ez a harc?-kérdezte a lány akivel Blaine korábban is találkozott.

-Ez az egyik módja annak, hogy véget vessek egy háborúnak. Amúgy te követsz engem?

-Nem! Viszont gondoltam szólok, hogy Sebastiant még senki nem győzte le. Veszélyes ellenfél egy kezdő vámpírnak.

-Nem vagyok már kezdő! Egyébként téged, hogy hívnak? Csak, mert te ismersz engem és én azt se tudom ki vagy.-mondta Blaine.

-A nevem Penny Larson. 

-Egyel több információ rólad. Remek. Viszont ideje kiállnom Sebastian ellen.

-Sok sikert!-mondta Penny.

-Köszi!-mondta Blaine.

Blaine végigment a sikátor előtti folyosón és a sikátorba érve körbenézett. Az emberek tombolnak és konfettiket dobálnak az ablakokból. Blaine a tömeg után megállt és csak pár méter van közte és Sebastian között. 

-Készen állsz?-kérdezte Sebastian.

-Mindig!-mondta határozottan Blaine.

-Tilos a menekülés vagy segítségkérés! Az nyer aki élve marad.

-Értem!

Az épület csengője ekkor megszólalt és a két harcos egymásnak ment. Sebastian komoly sérüléseket okozott Blainenek. Utána elővette vérfarkasfogait és harapni készült. Blaine a harapást kivédte és kitépte Sebastian különleges fogait. Ettől Sebastian idegesebb lett és egy ütéssel bordatörést okozott Blainenek. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now