Season 2 Part 4

30 6 0
                                    

A Slayerék nyaralójában reggel John már elszívott egy cigit és ivott egy kávét. Blaine a kanapén kelt fel és nyújtózkodott egyet. A mosdóban Moon még mindig bevan zárva és még mindig gyerekes.

-Jó reggelt öcsi!-köszönt John a nappaliban.

-Neked is! Moon még mindig gyerekes?-kérdezte Blaine egy telefonnal a kezében.

-Aha. Új telefonod van?

-Ja nem! Ez csak Mooné. A híváslistáját pörgetem. Tudtad, hogy Zozoval rendszeresen beszélget? Kicsit kiborító, hogy Zozo ilyen lánnyal flörtölget és beszélget.

-Honnan tudod, hogy flörtölget?

-Amolyan megérzés.-mondta Blaine.

-Hívjuk fel! Talán rátudjuk bízni Moont.-mondta John.

A fivérek felhívták Zozot és ő meg is érkezett a nyaralóhoz.

-Helló skacok! Nem voltatok az esküvőn.-mondta Zozo.

-Más dolgunk volt!-mondta John.

-Mégis mi?

-Én csak wc-ben lévő parazitának hívom. Többen viszont Moonnak hívják. Ismerős?-kérdezte Blaine.

-Igen.-mondta Zozo.

-Tudsz vele kezdeni valamit?-kérdezte John.

-Megpróbálok.

Zozo amikor kinyitotta a wc-t akkor meglátta Moont összeesve, de még él. Zozo felsegítette Moont és betette az autójába. 

-Zozo árulj már el valamit! Együtt vagy Moonnal?-kérdezte Blaine az autónál.

-Nem de sokan terjesztik.

-Mondtam, hogy nincsenek együtt!-mondta John.

-Jobb is!-mondta Blaine.

Zozo aztán beült az autójába és elment. A fivérek pedig feltakarítottak Moon után. John nem sokkal később megtudta mi lett Jaxel és felkészült a Megváltók irányítására. Néhány nap kihagyása után John egy gyűlést hívott össze.

-Köszönöm, hogy eljöttetek! Tudom, hogy sokan nem ismertek, de Jax egyik legjobb barátja vagyok és igyekszem úgy átvenni tőle a bandát, hogy az ne legyen feltűnően más. A banda és annak tagjai vannak a szemem előtt. Már várom a közös munkát! Most azonban nincs feladat. Jelzem ha van valami.-mondta John.

A banda tagjai ekkor tapsolni kezdtek és nem sokkal utána elindult mindenki a maga útján. Johnt Lili azonban félrehívta.

-Gratulálok a posztodhoz apu!-mondta Lili.

-Köszönöm! Ja és bocsi, hogy kihagytam az esküvőd! Közbejött valami.-mondta John.

-Semmi baj! Úgysem ez volt az évszázad esküvője.

-Ezt sajnálattal hallom! De remélem Jakeel jól meglesztek! Ha meg árt neked akkor megölöm.

-Jól megleszünk és semmi bajom nem lesz Jake miatt! Remek ember és vele akarom letölteni az életem minden percét.

-Értem.-mondta John.

Peep eközben egy kávézóban beszélget Almával és Torettoval. 

-Mit gondoltok az elmúlt pár óráról és a tegnapról?-kérdezte Peep.

-Hát reggel amikor olvastam a csoportban Jax üzenetét, sok érzelem keringett bennem. Bánat, mert elment, harag, mert nem búcsúzott el és egy kis öröm, mert tudom, hogy fentről figyel ránk.-mondta Toretto.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now