Season 2 Part 9

23 6 0
                                    

6 évvel ezelőtt Demson-ban 

2016

John 20 éves és az egyhónapos szabadságát tölti éppen szülővárosában, Demsonban. Kiképzése ezredessé jelenleg szünetel és nem akar mást csak pihenni. 

-Fiam besegítenél a kertimunkában? Pár falevelet kéne összegereblyézni.-mondta Leonard, a fivérek apja.

-Persze! Egy perc és nekilátok!-mondta John és felkelt a kanapéról. 

-Egyébként büszke vagyok rád fiam! Amióta itt vagy nem gyújtottál rá egy cigire sem!

-Kösz apa! Lassan 5 hónapja nem cigiztem. Lassan teljesen kijelenthetem, hogy leszoktam.

John aztán kiment a hátsókertbe és gereblyézni kezdett. Miután minden levelet összegereblyézett, berakta azokat egy zsákba, majd a fészerbe lerakta a zsákot a többihez. A fészer tele van dobozokkal amikben papírok vannak, van pár kertiszerszám és a fészer közepén letakarva egy pléddel áll John motorja. John a motorhoz ment és a pléden keresztül megérintette a motorját.

-Merre jársz most Jax?-mondta halkan John, mivel a motort még Jaxel vette. 

Jaxnek egyébként ugyanilyen motorja van. 

John aztán megfogott egy másik zsákot és belerakta a maradék levelet. Délig ezt a munkát végezte, majd az utolsó zsák letétele után letörölte homlokáról az izzadtságot és megkönnyebbült, hogy végzett. 

-Úgylátom te nagyon szereted ha megdolgoztatnak!-mondta a fészer kapujának dőlve Blaine.

Blaine most 18 éves és a megszokottnál hosszabb, sötétebb haja van. 

-Egyszer neked is megkell tanulnod majd, hogy ha nagy pozíciót akarsz elérni akkor sok munkát kell elvállalnod! 

-Uncsi! A katonaságban is már elegem volt a csináld ezt, csináld azt parancsokból! Bérgyilkosnak lenni sokkal murisabb!-mondta Blaine egy flegma mosollyal. 

-Nem is hiányzol nekem onnan! A hely jobb lett nélküled!-mondta John és egyenesen Blaine szemébe néz.

-Ebben egyetértünk!

John elindult ki a fészerből és megállt Blaine mellett.

-Te nem jössz be a házba?-kérdezte John.

-Van egy kis dolgom itt még! Talán később.-mondta Blaine.

John ekkor némán lelépett és bement a házba. 

-Apa! Te tudtad, hogy Blaine hazajött?

-Nem! De két éve láttam őt utoljára, amikor utánad küldtem a katonaságba. Mi lett vele?-kérdezte Leonard.

-Felhagyott a mesterlövész melóval. Inkább bérgyilkosnak állt.

-Nem is néztem ki belőle mást! Te mindig megakartad állítani a veszélyt, Blaine pedig maga a veszély.

-Én mindig is segíteni akartam neki. Nem is tudom hol romlott meg a kapcsolatunk.-mondta John.

-Ezt már magam sem tudom.-mondta Leonard.

Blaine eközben a fészerben kutatgat és talált egy listát amin megtalálta azt a nevet ami neki kell. Blaine aztán bement a házba és elbeszélgetett apjával. Habár a fivérek nincsenek jóban, a Slayer családi kötelék mindig összetartja a családot. Az estét mindkét testvér otthon töltötte. 

Másnap reggel a fivéreket elküldte az apjuk bevásárolni. Útközben nem szóltak egymáshoz. A boltba érve megfogtak egy tolós bevásárlókocsit és elkezdték bepakolni ami kell.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now