Part 3

58 6 0
                                    

A fivérek 22 óra körül megérkeztek a Luxba. A többi bárhoz hasonlóan itt van mindenféle alkohol, bulizó emberek és persze rengeteg zene. Amiben viszont más ez a bár, az a megszállási lehetőség, jakuzzi és medence, egy erkély ahonnan lelátni a városra és ami nagyon különlegessé teszi a helyet az a drog. Kérésre bármilyen drogot kilehet kérni és meglepő módon még a rendőrök is kérnek.

A fivérek kiöltözve meg is jelentek az aktuális partin. A hangszórókból pedig éppen a What Makes You Beautiful című zene szól a One Direction-től.

-A hely elég fura. De a zene jó!-mondta John és fejét előre hátra kezdte mozgatni ritmusra.

-Ez a zene tetszik neked?-lepődött meg Blaine.

-Hát ez jó zene! Jól lehet rá táncolni és szövege is jó. Nem értem miért lepődsz meg.

-Nem azért mondtam, mert a zene rossz. Hanem, mert meglepődtem, hogy van ami közös bennünk. Ez tényleg jó zene.

-Na elég a rizsából! Keressük meg Tomyt! Gyerünk James Bond!-mondta John és a tömegbe ment.

-James Bond?!?!-döbbent le Blaine és aztán végignézte magát. -Bár mondjuk van benne valami.-mondta Blaine és bement a tömegbe.

Johnt a tömegben lányok kezdték körülvenni.

-Helló hölgyeim! Nem láttak egy Tomy nevű alakot?-kérdezte John.

-Nem de lehet együtt megtaláljuk.-mondta az egyik nő.

-Hát jó.-mondta John.

A lányok aztán egy szobába vitték Johnt ahol egy kisebb buli zajlik. Az egyik lány ekkor odasúgott valamit egy sebhelyes arcú mégis nagyonszép lánynak. A tömeg megnyílt John és a lány között.

-Tényleg itt vagy. A híres John Slayer.-mondta a lány.

-Híres? Ez új!-mondta kicsit meglepetten John de örül annak, hogy híresnek tekintik.

-Mit keres itt egy magadfajta ember?

-Szerintem ez magánügy. Amúgy még nem hallottam a neved. Hogy is hívnak?

-Stella. Legyen elég ennyi.

Eközben Blaine leült a bárpulthoz és koktélozni kezdett. Amikor megkapta a számlát alaposan elkezdte átnézni és a tulaj nevén megakadt.

-Lucifer Morningstar. Ennek de ördögi neve van!-mondta halkan Blaine és kortyolgatta tovább az italát.

Blaine mellé ekkor egy feketeruhás férfi ült le cilinderrel a fején és halkan kezdett beszélni Blainenek.

-Pacsirta Blaine?-kérdezte a férfi.

-Igen? Ki kérdezi?

-Tudom, hogy bérgyilkos vagy. Adok két milliárd dollárt ha megölöd nekem John Slayert.-mondta a férfi.

-Mit ártott neked ez a John?

-Ezredes a seregben. Amióta ezredes azóta a katonaság sokat erősödött és ez engem zavar. Öld meg és tiéd a pénz.-mondta a férfi és elment elvegyülni a tömegbe.

Blaine még megitta a koktélját és utána a tömegbe indult. John és Stella eközben egy privát helyre vonultak és beszélgetnek.

-Látom katona voltál. A válladon van a leszerelt katonák jelképe. Miért szereltél le? Fiatal vagy.-mondta John.

-Sok volt a háború és a velejáró sérülések.-mondta Stella.

-Nekem ne is mond! Talált már el mindenféle lövedék és még gránát is robbant a közelemben. Nem is beszélve néhány motorbalesetről de az az én saram. Amúgy miért hívtatok külön?

A Slayer FivérekWo Geschichten leben. Entdecke jetzt