Part 10

45 6 0
                                    

Blaine kis idő múlva ismét magához tért. Diego vele szemben áll és csöndben van.

-Miért hoztál ide?-kérdezte Blaine.

-Tudom, hogy te és a bátyád egy hete Jax Winters-el beszéltetek.

-Na és? Jelenleg semmi közöm ahhoz az emberhez.

-Csakhogy másnap megölte az unokatesóm, Dant.-mondta Diego és ezen Blaine meglepődött.

-Dan meghalt?! Basszus! Bírtam a csávót. Nem egy született bandavezér de havernek nem rossz. Amúgy miért akarta Jax megölni Dant?

-Gondolom, hogy ne menj vissza a Groveba és veled együtt John se menjen. Arra viszont nem számított, hogy Dan rám hagyta a bandát. 

-Gratulálok! Akkor te vagy Jax új célpontja. Élvezd ki amíg tudod!-tanácsolta Blaine.

-Mi? Mért?-kérdezte kicsit megrémülve Diego.

-Hát az az igazság, hogy engem nagyon sokan pszichopatának tartanak, na és Jaxhez képest én semmi vagyok. Szóval fuss!-mondta Blaine egy mosollyal.

Diego aztán kirakta Blainet az utcára és elengedte.

-Itt nem is jártál!-mondta Diego.

Blaine aztán lazán elsétált mintha mi sem történt volna. Egy lány aztán nekiment Blainenek.

-Kövess!-mondta a lány és elsuhant. 

Blaine kérdés nélkül követte és egy furcsa épületbe mentek ami teljesen üres. A lány ott megállt és beszélni kezdett. 

-Tudom, hogy ki vagy!-mondta a lány.

-Ezt manapság sokan mondják.-mondta Blaine.

-Jaxnek dolgozok és beszélni akar veled.

-Akkor hívjon fel mobilon!

-Ez nem egészen telefontéma. 

-Miért? Megakar ölni? Amúgy ki is vagy?-tette fel folyamatosan a kérdéseket Blaine.

-A nevem Liliána Smith! Vagyis már pár napja Liliána Winters.

-Winters? Akkor Jax felesége vagy?

-Nem. De régen az is voltam. Mostmár a fiáé vagyok, Jakeé. 

-Ez beteges! Várjunk csak! Jaxnek van egy fia?

-Igen, Johnnak pedig egy lánya.-mondta Lili.

-Az képtelenség! Arról tudna és én is tudnék róla.

-Bonyolult az élet!

-Na és hol van Jax?-kérdezte Blaine.

-Elvezetlek hozzá!

Lili és Blaine ekkor útnak indultak. A hely ahová mentek egy ismerős bár, azonban nincs ott senki Jaxen kívül.

-Itt van Blaine!-mondta Lili és el is ment.

-Helló Jaxy! Mit tehetek érted?

-Ne szólíts így! Mellesleg tudod jól mit tehetsz értem!

-Tudom. Amúgy benne vagyok. Belépek a Megváltókba és én leszek az egyik legjobb embered! Bár az sem kizárt, hogy én vagyok már most a legjobb embered.-mondta Blaine.

-A legjobb emberem az akié a Lux, azaz ez a bár. Lucifer barátom viszont már isten lett.-mondta Jax és a mondata végén egy kis szomorúság érződött. 

-Az ördög lett isten? Itt a világvége!

-Nem hiszem! Annak viszont örülök, hogy belépsz! A bátyád hol van?

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now