Ez történt eddig:
John és Blaine Slayer, a két fivér akik szó szerint átéltek mindent ami lehetetlen, belekezdtek magánéletükbe. John megismerte élete szerelmét, Petrát, és bár nem indult könnyen, végül egymásra találtak. Blaine és Szofi vámpírcsaládot alapítottak, mivel fiúk, Barry vámpírként született és így Blaine átváltoztatta Szofit vámpírrá. A fivérek tartottak egy közös esküvőt ahol összeházasodtak életük szerelmeivel. Petra, John és Blaine azonban talált egy ellenszert ami kigyógyít a természetfeletti létből. Ezt az ellenszert többen is keresik és emiatt nagy bajt hozott a fivérekre. Az ellenszer legnagyobb keresője Dom Sanders, aki ölni is képes érte. A fivérek úgy tudták elzárni az ellenszert, hogy Blaine kiszáradt és egy koporsóba zárták az ellenszerrel. Addig nem keltik fel amíg meg nem ölték Domot. Majd eltelt egy év és Blaine azóta is a koporsóban van kiszáradva.
1 évvel később Blaine koporsóba zárása után
Este van és Brookhaven utcái romokban hevernek. Az épületein betört ablakok vannak és romos falak. Természetfeletti hullák hevernek sok helyen de van köztük halandó áldozat is. A hajnali órákban valaki egy embert hurcol ki a polgármesteri hivatalból. Az épület előtt aztán ledobta a testet és a test nem másé, mint Diegoé. Diego meghalt és egy kés van a szívébe szúrva. Aki leszúrta Diegot, a magasba emelte kezeit és szemével körbenézett.
-Üdvözlök minden ittlévőt immáron az én városomban! Én Dom Sanders vagyok és aki idehozza nekem az ellenszert annak meghagyom az életét!-jelentette ki a fickó aki nem más, mint az ellenszer legnagyobb keresője.
A Dom előtti tömeg figyelmesen néz Domra. A tömegben egyaránt vannak halandók és természetfelettiek is. Sokan közölük dermedve és félve néznek Diego holttestére, hisz jó polgármester volt. Dom kihúzta a kését Diego szívéből és a tömegre nézett.
-Van itt valaki aki tudja hol van az ellenszer? Szívesen elbeszélgetnék vele és nekem adhatná!-mondta Dom.
-Én tudom hol az ellenszer!-mondta valaki a tömegben.
-Álljon előre kérem!-mondta Dom és késével a tömegre mutat.
A tömeg szétnyílt és a jelentkező John. John pár lépést tett csak előre.
-Mindig is sejtettem, hogy van közöd az ellenszerhez! Add ide!
-Odaadnám én csak van egy olyan bökkenő, hogy nem akarom! Amúgymeg pont nincs kéznél.
-Ne szórakozz itt velem Slayer! Erős ellenfélre akadnál.
-Ami azt illeti te is!-mondta John nyugodtan és magabiztosan.
-Mindenki takarodjon innen! John és én maradunk itt csak!-mondta Dom a tömegnek.
A tömeg pánikolva szétfoszlott és mindenki ment menedéket keresni.
-Utolsó esély! Kérem az ellenszert!-mondta Dom.
-Na jó!-mondta John.
John odament Dom elé és egy üveg van a kezében.
-Itt van!-mondta John.
Dom az üvegért nyúlt, de ekkor John leszedte az illúzió mágiát az üvegről és az egy égő gyújtó igazából. Dom meg is égette magát kicsit.
-Te pofátlan! Ezért halállal bűnhődsz!-mondta dühösen Dom.
Dom egy varázslattal meggyógyította kezét és John ezt az alkalmat kiszanálva egy tűzgolyót varázsolt, majd dobott Dom felé. Dom egy varázslattal elkapta a tűzgolyót ami Johnt meglepte.
YOU ARE READING
A Slayer Fivérek
VampireJohn és Blaine Slayer két nagyon eltérő személyiség. Az egyetlen közös pont bennük, hogy testvérek. Egy családi esemény miatt haza kellett térniük, de ez mindent megváltoztatott. Kénytelek most összefogni és egy új szakaszba lépni ami örökké megvált...