Part 7

39 6 0
                                    

John reggel az irodájában ül és telefonhívásokat intézett. A rendőrség közepén lévő pulthoz ment utána és Chloe elé állt.

-Hol van a testvéred?-kérdezte Chloe csípőretett kézzel. 

-Nem tudom. A lakásában nincs és a telefont se veszi fel. Szerintem küldj ki utána egy egységet. Már engem is érdekel hol van.-mondta John.

-Már rég kiküldtem!

-De csak most adtam rá engedélyt!

-Tudom de én vagyok a hadnagy. Ha te nem vagy itt akkor is én vezetem a rendőrséget.

Chloe aztán elsétál és John idegesen nézte Chloet. 

-Na én most megyek és felgyújtom magam.-mondta idegességében John.

A John körül lévő rendőrök pedig döbbenten néztek rá. Eközben Blaine nyugodtan sétálgat és az út szélén meglátott egy kéregető nőt. 

-Adjon párszáz magyar dollárt!-könyörgött a nő.

-Jó miért is ne.-mondta Blaine és elővette a pénztárcáját, hogy pénzt adjon.

A nő ekkor kikapta Blaine tárcáját és elszaladt. Blaine a lány után eredt és a kezénél fogva megállította.

-Ez az enyém!-mondta Blaine és elvette a tárcáját.

A lány fejéről a kendő leesett és Blaine felismerte a lányt. 

-Téged már láttalak.-mondta Blaine.

-Igen? Hol?-kérdezte a lány.

-Egy körözési falon voltál rajta. Fosztogató vagy és rabló. Te Szofia vagy.

-Tehát híres vagyok. Remek! De én is ismerlek téged. Blaine Slayer vagy. Bérgyilkos és volt mesterlövész.

-Akkor mindketten ismerjük egymást. És most mi lesz? Átcsapunk egy romantikus regénybe ahol összejövünk és minden csupa rózsaszín lesz?-tette fel a kérdést flegmán Blaine és a mondtad végére egy mosolyt is csinált.

-Nincs egy hely ahol megszállhatunk? Kezd hűvös lenni az erdő mentén.

-De van. Menjünk hozzám! Remek ház és mégjobb kilátás.

-Oké!-mondta Szofi.

John eközben a rendőrségen figyelte meg az alkalmazottakat. Jelenleg egy Dév nevű járőrt figyel az irodában. 

-Egésznap itt ülsz vagy csinálsz is valamit? Nem szeretem a lazsálást!-mondta John.

-Jelenleg pihenőn vagyok. 

-Hát én nem tudnék itt pihenni. A zene amit kapcsoltál borzalmas! Hallgass inkább Eminem-et vagy One Direction-t! Ne ezt a Biber  srácot!

-Én szeretem!-mondta Dév és közben beleharapott a fánkjába.

-Ó te jó ég!-mondta John és kiment  az irodából. 

A folyosón Chloe szembe jött vele és mérgesnek tűnik.

-John! Több emberem is panaszkodik rád, hogy leszólod őket! Kicsit több tiszteletet!-mondta Chloe.

-Bocs de nem tudok olyanokra hallgatni akik borzalmas zenét hallgatnak vagy pedig menő autónak hiszik a Ford-ot! Egy rakás puhány van itt!

-Szerintem ez sokkal inkább egy baráti közösség. De persze ezt te nem tudhatod! Szerinted minden a kemény bánásmódon és a fegyelmen alapszik.

-Már megbocsáts de nem hiába az én vezetésem alatt lett legyőzhetetlen a hadsereg! Ti csak az utcákat véditek de mi az egész országot. Ez pedig látszik is, mert nagyon sok banda fordul meg erre.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now