Season 2 Part 1

47 6 0
                                    

Ez történt eddig:

Mi vagyunk John és Blaine Slayer! De sokan csak Slayer fivéreknek hívnak minket. Egy családi találkozó miatt találkoztunk újra sok év után. A találkozó után azonban érdekes dolog történt. A Slayer családot elkezdték írtani és kiderítettük, hogy apánk az ezért bosszúból megöltük. Ez után próbáltunk visszazökkenni a normális életünkbe és megbirkóztunk azzal a ténnyel, hogy mi vagyunk a családunk utolsó tagjai. Utána Blainet a múltja miatt körözni kezdte a rendőrség és John próbálta leszedni a körözést. A menekülés közben Blaine találkozott egy lánnyal, Szofival, és összejöttek. John miután leszedte a körözést Blaineről, próbált kicsit a szerelmi életén javítani, de nem jött össze. Aztán rájöttünk, hogy Brookhavenben sok fura lény él és találkoztunk is egy vámpírral. Utána Jax Winters tagságot kínált a Megváltókba. Blaine élt a lehetőséggel de Johnnak előbb lekell zárnia valamit. John így hát a katonaságba ment és elbúcsúzott társaitól. Blaine pedig próbál beilleszkedni a Megváltókba és volt egy sikeres akciója Danival.


Dani és Blaine Brookhaven bárjában iszogatnak este és ünneplik a tökéletes bevetésüket. 

-Tudod sosem gondoltam volna, hogy veled fogok itt iszogatni. Elvégre az utolsó ivós cimborám Brendon volt de neki csúnya vége lett.-mondta Dani.

-Ami azt illeti nekem sincs ivós cimborám. Mondjuk nincs sok barátom. Sőt szerintem nincs is!-mondta Blaine és belekortyolt az italába. 

-Ha barátok nem is de ivóscimborák lehetünk.

-Nekem okés.

Blaine és Dani aztán koccintottak és ittak erre. 

-Na ideje hazaindulni! Holnap valami családlátogatásra mész.-mondta Dani.

-Hogy mire megyek?!

-Jax elküld egy napra Jakehez, Lilihez és még azokhoz akik ott vannak. Most, hogy bandatag vagy ideje megtanulnod a családfát.

-Hát jó!-mondta Blaine.

Blaine és Dani aztán elhagyták a bárt és mindketten mentek a saját lakásukba. 

Johnnak a reptéren másnap reggel nehézsége akadt.

-Álljunk meg egy pillanatra! Csak, hogy jól értem e! Eljöttem az ország külső határától és felültem egy repülőre ami elhozott az egyetlen sivatagos helyre ami létezik a környéken. Jelenleg pedig vártam éppen a gépet csak, hogy azt kilőtték és lezuhant. Volt nincs! Most pedig nincs gépük ami hazavinne?-panaszkodott John.

-Pontosan!-mondta az információpultnál lévő úr.

-Hát ez remek! Magával is csak többen vagyunk.

John aztán leült egy székre és töprengeni kezdett. Kis idő múlva kiment a szabadba és elszívott egy cigit. Ekkor egy autó megállt előtte.

-John Slayer?-kérdezte a sofőr.

-Igen! Ki maga?

-Ákos vagyok! Felismertem magát a hírekből. Elvihetem?

-Aha, az szuper lenne!

-Szálljon be! Hosszú az út Brookhavenbe.-mondta Ákos.

John beült az anyósülésre és Ákos elhajtott az autóval. 

-Mi szél hozta a sivatagba? Nem sokan járnak erre.

-A katonaságból jövök. Nemrég hagytam ott a seregem és valami újra vágyok. Gondolom ezt otthon találom meg a leghamarabb.-mondta John.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now