Season 5 Part 3

24 7 0
                                    

Blaine az országúton megy az autójával és mellette Dom már ébren van.

-Hová megyünk?-kérdezte Dom ébredezve.

-Elvezetsz szépen ehhez a főnix nevezetű alakhoz és megöljük szépen! 

-Ezt te szerintem nem fogtad fel, hogy mit csinálsz! Ő tudja irányítani a bátyád aki witcher. Mellesleg a pontos erejét a főnixnek senki nem tudja. Ezért kellett volna neki beadni az ellenszert.

-Arra is találtam már ki tervet. Mindent kézben tartok!-mondta Blaine.

Brookhavenben eközben John megtalálta egy mágiával Blainet. John felült a motorjára és beindította.

-Biztos utána mész?-kérdezte Petra.

-Nem is kérdés! Illetve tartok attól, hogy valami hülyeséget csinál.-mondta John.

-Van benne valami. Viszont akkor siess utána!

-Értettem!

John megcsókolta aztán Petrát és útnak indult. Blaine és Dom már megérkeztek egy különös városba.

-Bemutatom neked a helyet ahol a főnix lakik! Ha keresed akkor biztosan itt lesz.-mondta Dom.

Dom és Blaine egy kocsmaszerű helyen vannak és a kocsma közepén van egy ring. A ringben természetfelettiek harcolnak és halálig megy.

-Hogy hívhatnám fel a főnix figyelmét?-kérdezte Blaine.

-Szállj be a ringbe! Harcolj és utána lehet felkelted a figyelmét!-mondta Dom.

Blaine habozás nélkül felment a ringbe és kiállt az éppen aktuális ellenfél ellen. Az ellenfele egy vámpír aki magasabb Blainenél és kigyúrtabb is. 

-Te lennél az aki kiállna a rekorder Sam Bonson ellen? Ezt a Slayer fivért megeszem reggelire!-mondta a ringen kívülieknek Sam.

-Jól vigyázz a szádra! Hisz aki előtted áll az Korthán vámpírkirálya!-mondta fenyegetően Blaine.

-Akkor a meggyilkolásoddal még koronát is kapok. Ez csak jó!-mondta Sam.

Sam aztán nekiment Blainenek és két jobbhorgot adott neki. Blaine arcán vér folyik az orrából és megpróbált visszaütni, de sikertelenül. Egy okos húzással aztán kirúgta Sam lábát és egy erős pofonnal leszedte Sam fejét a nyakáról. 

-Na ki jön? Ha legyőztem a rekordert akkor itt nem lehet túl erős természetfeletti!-mondta Blaine.

A ringbe aztán bement egy nő. A nőnek komoly tekintete van és egyenesen Blainere néz.

-Szép volt harcos! Mi a neved?

-Blaine Slayer! Ki maga?

-Sarah Tyn. De az itteniek csak főnixnek szólítanak.

-Elvileg félnek magától az emberek. Nem értem miért.-mondta Blaine.

-Lehet azért, mert veszélyes vagyok.-mondta Sarah.

-Azt kétlem!

Blaine nekirohant Sarahnak, viszont ő elkapta a nyakánál Blainet. John ekkor váratlanul belépett a kocsmába.

-Támadt egy ötletem!-mondta Sarah és a ring padlójára vetette Blainet.

Sarah egy mágikus nézéssel belenézett John szemébe és kiadott neki egy parancsot.

-Öld meg Blainet!-mondta Sarah.

John szeme sárgán kezdett világítani és a mágikus tekintetnek nem tud ellenállni. Egy mágiával felerősítette fizikai erejét és beszállt a ringbe.

-Tesó! Ez nem te vagy! Állj ellen! John figyelj rám! Állj ellen!-mondta Blaine és lassan hátrált.

John odament Blainehez és egy erős ütéssel elütötte őt a kocsma végébe. John utána odament Blainehez és Blaine a vámpírgyorsaságával kezdte kerülgetni Johnt, majd behúzott neki egyet de ez Johnnak meg sem kottyant. 

-Csak ennyire telik?-kérdezte John és behúzott egy nagyot Blainenek. 

John már a végső ütésre készült, de másik kezével lefogta azt a kezét amivel ütni készült. John egyik szeme abbahagyta a világítást és normális lett. Ezzel próbál minél jobban ellenállni. Végül sikerült neki és odateleportált Sarahhoz.

-Végeztél is? Szép munka katona!-mondta Sarah büszkén.

-Nem még nem végeztem.-mondta John.

John aztán telierőből átütötte Sarah gyomrát és most egy nagy lyuk tátong ott. 

-Na most végeztem!-mondta John véres kézzel. 

Sarah teste ekkor sárga fényt bocsájtott ki és egy robbanást okozott. Percekkel később Blaine előjött egy fatörmelék alól és köhécselni kezdett. Bármerre néz csak halottakat lát.

-John!-kiabálta Blaine.

-Blaine! Erre!-mondta Dom egy fatörmelék alatt.

Blaine odarohant Domhoz.

-Hol van John?

-Segítek megtalálni csak előbb szabadíts ki!-mondta Dom.

Blaine ránézett Dom állapotára és azt látta, hogy már sehogy nem lehet rajta segíteni. Épp ezért kitörte Dom nyakát és John keresésére indult. A ring közepén ott találta John testét de semmi életjelet nem mutat.

-John! Ne csináld ezt velem! John!-mondta könnyezve Blaine. 

John ekkor végleg meghalt. Napokkal később Brookhavenben elkezdték a temetését. Brookhaven lakossága előtt azonban titkolják a halálesetet. A temetésen mindenki ott van és John koporsóját a földbe helyezték. Elsőként Petra rakott rá földet és őt követik sorban a többiek.

-Egy szerető férjre!-mondta Petra és rádobta a földet John koporsójára.

-Egy apára!-mondta Lili és szintén földet dobott a koporsóra.

-A világ legjobb fivérére!-mondta Blaine és tette amit eddig a többiek.

A temetés után hazamentek és Blaine kirakott egy aranytáblát amin John neve van. 

-Nem tudom hogy, de visszahozlak!-mondta határozottan Blaine.

-Már előtted járok! Van egy varázslat amivel visszalehet hozni.-mondta Bloom.

-És ezt csak most mondod?

-Csak most találtam meg! Meghát kikéne venni a testét a koporsóból.

-Intézem!-mondta Blaine egy sóhajjal.

-Segítek!-mondta Jake.

Blaine beleegyezett és kiásták John koporsóját, majd a testét Bloomnak vitték. 

-Tedd amit tenned kell!-mondta Blaine.

Bloom gyertyákat gyújtott és egy erőburkot vont magaköré. Sokan a burkon kívül nézik a folyamatot, de Sissi csak most ért oda.

-Mit csinál?-kérdezte Sissi.

-Visszahozza Johnt. Ez a legegyszerűbb megoldás!-mondta Szofi.

-Mi? Nem! Abba belehal. Életet életért alkut köt most a felsőbb erőkkel.-mondta Sissi.

Sissi erősen kezdte kopácsolni a burkot, de nem használt. Bloom nem sokkal később belehalt a varázslatba és John hírtelen felkelt. A burok pedig eltűnt.


A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now