Ez történt eddig:
Mi vagyunk a Slayer fivérek! Az utóbbi 1 évben sok minden történt, most azonban Brookhavenben lakunk. Brookhaven azonban sok lénynek az otthona. Van itt vámpír, tribrid, jedi, velociraptor és witcher. A Megváltók vezetését John vette át és a banda ívelt felfelé. Eközben volt itt szerelmi dráma, bulik és még egy esküvő is. A banda azonban szüneteltetve lett miután egyszerre történt sok változás. Blaine vámpír lett és Brookhavenbe jött egy witcher, azaz Ákos. John vezetése alatt a banda megtanulta milyen is egy család és, hogy mennyire fontosak azok akikkel körülvagyunk véve. Most azonban eljött a nyár és mindenki a saját útjára ment.
A nyáron mindenki szétszórtan volt a városban. Dani felfedezte Brookhaven különleges lényeit és listát vezetett róluk. Blaine belejött a vámpíréletbe és Ákossal kiszórakozta magát a nyáron. John próbált magával törődni és néha ráírt a tagokra. A nyáron azért szerelemből sem volt hiány. Dani ismét összejött Moonnal és bármit megtenne érte, Blainehez visszament Szofi és elmondta neki, hogy vámpír lett. A pár gyorsan vette az akadályt és remekül megvannak. Ezen kívül John is megtalálta végre élete nagy szerelmét, Barbarát, akivel egy fesztiválon találkozott. Na és ha ez nem lenne elég akkor az a tény is ott van, hogy a fivérek idősödtek a nyáron. John 27, Blaine pedig 25 éves lett.
Jelenleg szeptember első napja van és John az új házában van Barbarával.
-Sietnem kell a munkába!-mondta Barbara és felkapta a táskáját a szekrényről.
John Barbara nyomában van és követi őt.
-Várj csak! Itt hagytad a csókodat!-mondta John és megcsókolta szerelmét.
-Szeretlek!
-Én is téged!
-Délután már itthon leszek! Mit főzzek?-kérdezte Barbara.
-Szerintem majd elmegyünk inkább valahova enni. Ne dolgozz itthon is!-mondta John.
-Jólhangzik!
Barbara és John aztán elköszönt egymástól és John egyedül maradt otthon. Nem sokkal később leült tv-t nézni és kitakarított.
Eközben Blaine a lakásában palacsintát készített és megterített az asztalon. Szofi vidáman jött ki a hálószobából a palacsinta illatára.
-Hm! Mi ez a finom illat? Csak nem palacsintát csinálsz?-kérdezte Szofi boldogan és megcsókolta Blainet.
-De igen! Kezdődjön jól a reggeled! Főleg, hogy te vagy a város legjobb ingatlanosa.-mondta Blaine.
-Hát pedig nem lesz ma olyan nehéz napom. Két házat néznek meg. Az egyedüli nehézség csak a távolság. A város két végében van a két ház.
-Akkor sokat kell ma vezetned. Kitartást!
-Köszi szivem!-mondta Szofi.
A pár ekkor megreggelizett és utána Szofi ment is a munkába. Blaine utána összepakolta a tányérokat és a hűtőhöz ment. A hűtő fagyasztó részéből kivett egy vértasakot és megitta annak tartalmát. Blaine aztán elment bátyja házához és becsöngetett.
John ajtót nyitott és üdvözölték egymást Blainenel.
-Mit ácsorogsz odakint?-kérdezte John viccelődve.
-Nagyon vicces! Tudod jól, hogy a vámpírok nem mehetnek be sehova csak ha már behívták őket egyszer!
-Igen, tudom. Csak had élvezzem ki a pillanatot, hogy te nem tudsz bejönni!
-Szólj ha kiszórakoztad magad!-mondta Blaine kicsit idegesen.
-Na jó gyere be!
Blaine ekkor gondtalanul átlépte a küszöböt és bement John házába.
-Mi volt veled a nyáron? Milyen a vámpírélet?-kérdezte John.
-Eleinte nehéz volt megszokni. Mostmár viszont kezdem élvezni! Erősebb vagyok, távolabbi pontokra is elhallok, illetve tudok gyorsan futni. Egyedül a néha előjövő vérszomj zavar de lassan sikerül azt is orvosolni.
-Ennek örülök! Viszont most jön az én nagy hírem! Összejöttem egy lánnyal! Barbara Thompson a neve és tökéletes lány. Két hónapja ismertem meg de vele akarok lenni örökre.
-Gratulálok! Barátnős dolgokból nekem is kijárt. Szofi egyhónapos terhes.-mondta Blaine.
-Hű! Gratula tesó!
-Kösz!
-Végre gyarapodik a Slayer vérvonal!-mondta boldogan John.
-Amúgy hamár gyerekeknél tartunk, Lilivel mivan?
-Jakeel elmentek valamerre. Talán Európában vannak. Fogalmam sincs!
-Oké! Nekem Daniról vannak híreim. A legnagyobb az, hogy Moonnal van. Elvileg már jártak régebben de most újra együtt vannak.-mesélte Blaine.
-Jaj Dani! Mi lett veled?-tette fel a költői kérdést John.
Dani egyébként erdei túrán van Brooklandben, azaz Brookhaven másik részén és Moon is vele van.
-Moon én élveztem veled ezt a nyarat! Örülök, hogy ismét egymásra találtunk!-mondta Dani boldogan.
-Én is!-mondta Moon és megölelték egymást Danival.
Az egyik bokorból ekkor Kék kölyke előjött és megharapta erősen Moon lábát.
-Áu!-kiáltott fel Moon és ezzel elüldözte Livit.
-Mi történt?
-Lábonharapott valami!
-Ez egy raptorharapás! Mivel kicsi ezért szerintem Kék lánya volt.-mondta Dani.
Dani utána elvitte gyorsan Moont egy közeli kórházba ahol meggyógyították.
A belvárosban eközben Ákos sétálgat zsebretett kézzel és megérkezett egy címhez, ami a papírjára van felírva. Ákos bement az ajtón és meglátta azt aki miatt idejött.
-Helló kedvesem!-mondta Ákos egy mosollyal.
-Szia Ákos! Amúgy nem vagyok a kedvesed!-mondta Sissi.
-Én mindenkit így becézek aki lány és szimpatikus.
-Engem ne hívj így!
-Rendben édes! Na de miért kellek én?-kérdezte Ákos.
-Bloommal rájöttünk, hogy túl nagy veszélyt jelentesz. Megkell fosszunk téged a varázserődtől!-mondta Sissi.
-Még mit nem? Ez az erő tesz azzá aki vagyok!
Sissi ekkor egy varázsigét kezdett el mondani, amitől a falon lévő gyertyák kigyulladtak. Ákos ezt látva szintén elkezdett egy varázsigét és azzal elszívta a gyertyák tüzét és a márkában tartja azt.
-Kevés vagy te ahhoz, hogy megállíts kedvesem! A witchereknek nagyobb energiájuk van.
Ákos ekkor a tüzet Sissire lőtte és ő egy varázslattal elállította az égést, de a találat miatt kidőlt.
-Ne szívózz velem!-mondta Ákos és elhagyta az épületet.
Délután Barbara hazaért Johnhoz és együtt töltötték a nap hátralevő részét. Természetesen az étterem nem maradt ki. Blaine és Szofi ünneplik a terhességet és boldogan táncolnak a lakásban, miközben hangszórón szól a zene.
-Elfogsz venni feleségül?-kérdezte Szofi.
-Persze! Csak nem most, mert akkor mindenki azt gondolná, hogy azért veszlek el, mert terhes vagy. Én azért akarlak elvenni, mert szeretlek!-mondta Blaine.
-Ennek örülök!-mondta Szofi boldogan.
Dani este visszament az erődbe ahol Moonnal volt és füttyentget.
-Livi gyere ide!-mondta hangosan Dani.
Livi, a kis velociraptor oda is ment Danihoz. Dani leguggolt a raptorhoz és megsimogatta.
-Sajnálom Kék!-mondta halkan Dani.
Dani a jedi erőjével felkapta a bébiraptort és felszúrta egy hegyes faágra. Dani aztán elment mintha mi sem történt volna. Kék később meglátta lánya holttestét és elindult a belváros felé.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Slayer Fivérek
VampirJohn és Blaine Slayer két nagyon eltérő személyiség. Az egyetlen közös pont bennük, hogy testvérek. Egy családi esemény miatt haza kellett térniük, de ez mindent megváltoztatott. Kénytelek most összefogni és egy új szakaszba lépni ami örökké megvált...