Season 4 Part 10

33 6 0
                                    

A fivérek Sissivel és Bloommal elindultak körülnézni a városba. Jake és Lili az ellenszerre figyelnek. Petra és Szofi pedig felügyelik Barryt és Dorkát.

-Van bármi tervetek vagy csak járjuk a várost amíg nem találtok valami gyanúsat?-kérdezte a séta közben Bloom.

-Ki mondta, hogy a bosszúhoz kell terv? Nem hiszem, hogy erre lenne külön kézikönyv!-mondta Blaine.

-Szerintem a bosszú több lépésből áll! Megkell tudni ki az illető és utána elkell venni tőle mindent amit szeret. Ha pedig eleget szenvedett akkor jöhet a kínzás és a fájdalmas halál.-mondta Sissi.

Sissi elképzelésére mindenki döbbenten néz rá és nem egészen ismernek rá barátjukra.

-Mi az?-kérdezte meglepetten Sissi.

-Na jó tisztázzunk valamit! Csak megöljük és kész!-mondta John határozottan.

-De még azt se tudjuk ki az! Annyit tudunk róla, hogy az ellenszert nagyon keresi.-mondta Bloom.

-Szerencsére én ismerek valakit aki sok mindenről tud ami Brookhavenben történik!-mondta John.

-Mégis ki lenne az?-kérdezte kíváncsian Blaine.

-Stella! Akkor találkoztam vele amikor még megvolt a Lux és éppen a családgyilkosságot nyomoztuk. Szerencsére tudom hol az új lakcíme!

-Ezekszerint van min elindulni. Remek!-mondta Sissi.

A négyes elindult a John által ismert lakcímre és bekopogtak. Az ajtót Stella nyitotta ki és megismerte Johnt.

-Sziasztok! Gyertek be!-mondta Stella és behívta a csapatot.

-Helló! Köszi!-mondta John és bementek a házba.

Stella háza egy kis kertvárosi épület. A csapat Stellával a nappaliba ment és beszélgetésbe kezdtek.

-Azért kerestünk meg, mert te sok mindent tudsz Brookhavenről és gondoltuk segíthetnél nekünk valamiben.-mondta John.

-Oké és mi érdekel titeket a városról?-kérdezte Stella.

-Van egy ellenszer ami egy furcsa gázhalmazállapotú dolog. Ez magában nem sok de ha ezt egy természetfeletti beszippantja akkor az halandó lesz. Ezzel pedig szert tehet ismét a normális életre.

-Szerintem hallottam már róla.

-Remek és mit tudsz arról aki ezt megszállottan keresi?-kérdezte Bloom kíváncsian.

-Miért fontos nektek ez a személy?

-Megölte egy barátunkat!-mondta Sissi.

-Értem. Nos azt tudom róla, hogy sok embere van Brookhavenben. Mellesleg tudomásom szerint Jaxnek és Lucifernek is volt már vele összetűzése. Abból az összetűzésből viszont nem lett semmi. A fickó viszont jelenleg természetfelettiekre vadászik és ha ez nem lenne elég akkor már ő is természetfeletti lett. 

-Van olyan embere aki fontos neki és letudnánk győzni?-kérdezte John.

-Van! De őt nem tudjátok legyőzni, mert én vagyok az!-mondta határozottan Stella.

A csapatot ekkor fegyveres emberek vették körbe és Stella kiállt a körből. Az egyik ember fegyvere fakarót lőtt ki Blaine vállába, de ő ezt könnyedén kihúzta magából.

-Rám már csak a fehértölgy hat! De azért szép próba volt!-mondta Blaine.

-Van náluk olyan is!-mondta Stella.

-Bármi terv?-kérdezte Blaine.

-Én azt mondom, hogy használjuk ki az erőinket!-mondta John.

-Nem kell kétszer mondanod!-mondta Bloom egy vigyorral.

A Slayer FivérekOnde histórias criam vida. Descubra agora