Season 5 Part 6

36 6 0
                                    

Az újdonnal alakult négyes egy családi házban van. A terv az, hogy átfésülik. John az alsó szintet kezdte átnézni, míg Jax az emeletre ment és minden szobát átfésül. Lucifer és Blaine azonban a konyhába mentek és mindketten a bárszekrényt nyitották ki, majd egyszerre nyúltak a viszkiért.

-Ez az enyém!-mondta Blaine.

-Még mit nem! Ez az ital engem képvisel! Nálunk még a pokolban is ez folyik!-mondta Lucifer az érveit.

-Ez alapján nem lehet olyan rossz a pokol, de ez az üveg akkor is az enyém!

Lucifer ekkor lazán elvette az üveget és a felnyitás után bele is ivott flegmán.

-Keress magadnak másik italt!-mondta Lucifer és elindult a nappali felé.

Blaine ekkor a második kedvencét issza, ami egy jó börbön. Jax miután átnézte az emeletet besegített a lenti részt átnézni.

-Mióta vagytok a Földön?-kérdezte John.

-Csak két napja. A nosztalgia kedvéért most kicsit együtt lógunk és ma besegítünk nektek.-mondta Jax.

-Na és a mennyel és a pokollal mi van ilyenkor? Nem kéne vezetnie valakinek?

-Lucifer amikor isten lett eldöntötte, hogy nem fog beavatkozni az emberek sorsába. Ezt a vonalat viszem tovább én is. A két hely amolyan robotpilóta üzemmódban van. A poklot a démonok gondozzák, a mennyben pedig minden remek.

-Szuper! De amúgy ti tudjátok a sorsomat? Vár rám valami nagy dolog még?-kérdezte kíváncsian John.

-Azt tudom, hogy még lesz elég kalandban részed. Ha nem is mindegyik harc, attól még sok érdekes dolog vár rád! Viszont mi ezt nem befolyásolhatjuk és nem mondhatunk erről semmit.

-Értem. 

A nappaliba érve Blaine szándékosan lelökött pár vázát és Lucifert ez kicsit idegesítette.

-Abbatudnád hagyni? Pokolian idegesítő hangja van annak amikor egy váza leesik és összetörik! Ezzel kínzunk lent pár embert.-mondta Lucifer.

-Megértelek!-mondta Blaine és még lelökött pár vázát.

-Szándékosan csinálod mi?

-Véletlen nem is tudnám!

-Csak fejezd be kérlek!-kérte meg nyugodt hangvétellel Lucifer.

-Oké!-mondta Blaine és azután a konyhában kezdte egyesével összetördelni a tányérokat.

Lucifer ekkor Jaxékhez fordult.

-Blaine mindig ilyen idegesítő?-kérdezte dühösen Lucifer.

-Ő az ilyen komoly akciókat sosem veszi komolyan. Mindig élvezi a helyzetet még akkor is amikor a legnagyobb csávában van.-mondta John.

-Érdekes páros vagytok! A nagy Slayer fivérek akik Brookhaven történéseiért nagy részben ők felelnek.-mondta Jax.

-Azért ti is csináltatok ott sok mindent!

-Hát a Megváltók az én ötletem volt. Mellesleg sok civil dologban is részt vettem ott.-mondta Jax.

-Nekem meg ott volt a Lux és a rendőrség.-mondta büszkén Lucifer.

-Hát a Luxot megvettem és átalakítottam lakássá. Sajnos már nincs ott maradandó dolgotok.-mondta Blaine visszatérve a nappaliba.

-Brookhavenben lehet nincs de nekem van egy saját városom!-dicsekedett Lucifer.

-Hogy lenne már neked saját városod?-kérdezte kételkedve Jax.

-Van egy város többezer kilométerre innen. Az 1200-as években kezdtem el az építését amikor beakartam bizonyítani, hogy apám keze nem érhet el mindenhova. A mai napig újul a város és elég szép számmal laknak ott.

-Nekünk van egy nyaralónk ami talán még lehet Brookhaven öröksége.-mondta John.

-Egy nyaraló? Nem valami nagy dolog.-mondta Jax.

-Hát most épül egy iskola is természetfelettieknek.-mondta John.

A ház ajtaja ekkor váratlanul kinyílt és meglepődve áll az ajtóban Henya, aki a Megváltók egy tagja volt.

-Üdv a házadban!-mondta Blaine.

Henya pedig továbbra is meglepetten néz.

-Mit kerestek itt?-kérdezte Henya.

-Valaki öldösi a Megváltók egykori tagjait. Idejöttünk először.-mondta John.

-Értem. Van már valami nyomotok?-kérdezte Henya.

-Nincs.-mondta Jax.

-Ja amúgy vegyél majd új viszkit! Ami volt az elfogyott.-mondta Lucifer.

Az egyik ablakon egy tégla repült be és azon egy fotó szerepel. 

-Mi van a képen?-kérdezte Blaine.

John felvette a kezébe a téglát és megnézte a képet. A fotón egy halott ember van akit csúnyán megvágdostak késsel, majd valószínűleg fejbelőtték. John felismerte az illetőt.

-Hahó! Ki van a képen?-kérdezte meg ismét Blaine.

-Zozo.-mondta John.

-Zozo meghalt?!-döbbent meg Henya.

-Én bírtam pedig.-mondta Lucifer.

A házba hírtelen kommandós ruházatú emberek jelentek meg és körbeszorították az ottlevőket. 

-Kik maguk?-kérdezte Jax.

-Az nem magára tartozik!-mondta az egyik.

-Hű! Most beszólt istennek!-mondta John viccelődve.

Ekkor azonban mégtöbb ember lepte el a házat és az egyik lelőtte Henyát, majd egy másik meglőtte Lucifert. Lucifer megnézte szmokingján a lyukat és ez dühvel töltötte el.

-Ezért nektek annyi!-mondta Lucifer mérgesen és egy pillanatra megmutatta ördögszemeit. 

-Akkor hát legyen harc!-mondta Blaine.

Lucifer ördögi erejével kezdte el püfölni az embereket, Jax kedvenc bézbólütőjét teremtette maga mellé  és azzal harcol. John a mágiáját vetette be és Blaine szokásához hívően szíveket tép ki. A házat nem sokkal később ellepték a hullák és egyet hagytak életben.

-Mond el ki küldött vagy kitépem a végtagjaidat!-mondta Lucifer mérgesen.

-Csak annyit árulok el, hogy inkább keressétek fel a maradék társaitokat! Nem csak ennyien vagyunk! Mindegyik Megváltós megfog halni!-mondta az utolsó életben hagyott kommandós. 

Jax ekkor mérgében a bézbólütőjével fejbeverte a kommandóst és ő meghalt. 

-Utálom ha a volt embereimet fenyegetik!-mondta Jax.

-Akkor lehet jobb ha szólunk, hogy megöltük Danit és Moont.-mondta John.

-Dani meghalt? Mégis miért öltétek meg?-kérdezte zavarodottan Lucifer.

-Begolyózott.-mondta Blaine.

-Szerintem most fontosabb az, hogy kiderítsük ki a felelős ezért! Van bármi amin elindulhatunk-kérdezte Jax.

-Mindannyian tagjai voltak a Megváltóknak. Más nincs amin elindulhatunk.-mondta John.

-Akkor kit látogassunk meg legközelebb?-kérdezte Blaine.

-Szerintem menjünk el Peephez! Keressük fel és próbáljuk meg megvédeni!-mondta Jax.

-Nem rossz terv! Előkészítem az autókat.-mondta Lucifer.

-Arra semmi szükség! Egy mágiával odateleportálom magunkat.-mondta John.

-Rendben!-mondta Jax.

John elmondott egy mágiát amivel el is teleportáltak egy eddig még ismeretlen házhoz. A ház egy luxusház rengeteg szobával és éppen buli zajlik. 

-Ez volna Peep háza?-kérdezte kételkedve Blaine.

-Jól megszedte magát ahogy látom! Na menjünk be!-mondta John.

A négyes csapat el is indult a bejárathoz és becsengettek. 

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now