Season 4 Part 3

32 6 0
                                    

John kint áll az szektabuli helyszíne előtt és Petrára néz. 

-Na várj ezt nehéz feldolgozni! Azt mondod van egy ellenszer minden természetfeletti számára. Mégis miért nem hallottam eddig erről?-kérdezte John.

-Nem tudom! Csak kevés ember tud az ellenszer létezéséről. Azért lettem könyvtáros, hogy minden időmet természetfeletti lényekről szóló könyvekkel tölthessem. Az egyikben olvastam róla.-mesélte Petra.

A ház ajtaja ami előtt állnak kinyílt és Blaine sétált ki rajta véres szájjal és vérfoltos ruhával. 

-Te mégis mit tettél öcsi?-kérdezte John.

-Valamiért az ottaniak nem értékelik a vámpírlétet.-mondta Blaine és megtörölte a száját.

-Vámpír vagy?-lepődött meg Petra.

-Méghozzá egy ősi vámpír és Korthán királya.-mondta Blaine.

-Ja én meg a világ egyetlen witchere vagyok. Visszatérhetnénk az ellenszerre?

-Ezt kicsit nehéz feldolgozni de persze! A lényeg, hogy elkell mennünk a könyvtárba és kikell keresni a könyvet.-mondta Petra.

-Nem kell keresni! Egy mágiával a kezembe tudom repíteni ott.-mondta John.

-Akkor ti menjetek a könyvtárba! Én felügyelem a házban Szofit, Barryt és az idióták csapatát.-mondta Blaine.

-Rendben!-mondta John.

Blaine vissza is ment a házba és Szofival tölti az időt és fiával. 

-Képzeld kiderült, hogy van ellenszer a vámpírságra és minden másra.-mondta Blaine.

-Igen? És te bevennéd?-kérdezte Szofi.

-Hát egy hírtelen döntés miatt lettem vámpír. Miért is ne lehetnék hírtelen újra ember?

-Ha te az leszel akkor én is! Utána meg már csak halandóként megy tovább a Slayer vérvonal.

-Ja. Biztos jó lenne egy másik generáció Slayer fivéreit látni.-mondta Blaine.

John eközben megérkezett Petrával a könyvtárba és meg is van a könyv ami kell.

-Azt írja, hogy az ellenszer itt van Brookhavenbe valahol. Van földalatti helye Brookhavennek?-kérdezte Petra.

-Elvileg van. Szerintem tudom is, hogy hol a lejárat.-mondta John.

A könyvtárból aztán elindultak arra a helyre ahol lelehet jutni Brookhaven alá. John azonban úgy véli követik őket. A lejáratnál ezért meg is álltak.

-Minden oké? Miért álltunk meg?-kérdezte Petra.

-Nem vagyunk egyedül.-mondta John.

Körülöttük ekkor suhanásokra lettek figyelmesek.

-Ezek vámpírok.-mondta John.

-Az baj! Nincs nálam karó.-mondta Petra.

Johnt ekkor hírtelen leütötték és Petrát elrabolták. John másnap reggel kelt fel és Blaine arcát látta meg.

-Jó reggelt tesó! Ha tudom, hogy a földön szeretsz aludni akkor nem rakom össze az ágyad.-mondta Blaine.

-Petrát elrabolták.-mondta John és gyorsan felkelt a földről.

-Ez biztos? Nem lehet, hogy csak álmodtad?

-Ne viccelődj most! Ez komoly!

-Jó akkor mit tegyünk?

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now