Part 6

42 6 0
                                    

John bent ül Blaine kanapéján és alkoholt kortyolgat. Blaine Johnnal szemben ül és lesem veszi róla a szemét.

-Oké! Árulj el valamit! Csak két hét telt el! Mi a fene borult el a fejedben és mondta, hogy gyere ide?-kérdezte Blaine.

-Alapból nem akartam idejönni de a sors közbeszólt és úgyéreztem ide kell jöjjek.-válaszolta John és a poharat az előtte levő kisasztalra tette.

-Akkor mesélj mik történtek veled az elmúlt két hétben!

-Hát a rendőrség után egyből Bogihoz mentem és szakítottam vele. Utána katonáskodtam és parancsokat adtam ki. Valahogy viszont nem éreztem azt, hogy ott kell lennem. Épp ezért feltettem tegnap magamnak azt a kérdést, hogy mit tenne Blaine? És mivel nem tudtam ezért idejöttem.

-Aha.... Na és? Mikor mész?

-Azthittem mostmár normális tesó viszonyban leszünk.

-Pedig nem!

-Szerintem muszáj lesz mivel mi vagyunk a családunk utolsó tagjai. A nagy Slayer fivérek! Amúgy nagyon bunkó vagy most. Mi történt veled?-kérdezte John.

-Nos múlthét előtt együtt voltam az említett lánnyal. Azonban egyik napról a másikra eltűnt és ez fájdalmas érzés.-mondta Blaine.

-Értem. Sajnálom! Amúgy ha már lányok. Lett egy új barátnőm és gondoltam elhozom magammal. A neve Dia.

-Te vendégeket hozol az én házamba?

-Hát muszáj voltam elhozni magammal. Egyedül nem maradhat.-mondta John.

John aztán ajtót nyitott és bejött rajta egy terhes lány.

-Na na na! Arról nem volt szó, hogy terhes! Ez nem szülési szálloda!

-Még csak 3 hónapos terhes. Amúgy meg nem az enyém a gyerek. A pasija elhagyta.

-Milyen vidám kis történet! Amúgy mégis mit fog itt csinálni?-kérdezte Blaine.

-Pihenni.-mondta Dia.

-Á remek! Amúgy Blaine Slayer vagyok!

-Én Dia. Dia Diamond. 

John eközben a kanapéhoz vezette Diát és Dia leült a kanapéra és feltette a lábát az asztalra.

-Na jó én ledőlök! Amúgyis este 8 van. Nem is értem miért ilyenkor jössz át!-mondta Blaine és a hálószobájába ment.

Másnap Blaine a nappaliba ment és látja ahogy John elnevetgél Diával. 

-Üdv gerlepár!-mondta Blaine és a konyhába ment.

-Helló tesó! Beszélhetünk?

-Persze.-mondta flegmán Blaine.

-Szuper! Az van, hogy akadt egy kis dolgom és addig neked kéne vigyáznod Diára. Nem kell sok mindent csinálj, mert hamar jövök vissza. Amúgyis elvan ha van tv.-mondta John.

-Legyen! De jössz egyel!

-Megbeszéltük!-mondta John és lelépett.

Blaine és Dia pedig ketten maradtak a házban. Blaine a konyhában megfogott egy üveg viszkit és két poharat, majd a nappaliba vitte.

-Iszol?-tette fel a kérdést Blaine.

-3 hónapos terhes vagyok!

-Akkor ez most egy igen vagy egy nem?

-Nem! Hát persze, hogy egy nem!-mondta dühösen Dia.

-Jólvan! Csak kérdeztem. Nem kell felkapni a vizet.

A Slayer FivérekWhere stories live. Discover now