Season 3 Part 4

37 8 0
                                    

Blaine egy szürke helyen ébredt fel. Olyan, mint a normális világ csak ez szürke. Körülnézett és Ákost látta meg ahogy a kezét gyújtogatja. 

-Hol vagyunk?-kérdezte Blaine.

-Ez a természetfelettiek pokla és mennyországa egyben. Mivel minden természetfeletti élethez ölni kell ezért pokolra jutnánk de mivel nekünk ez a normális ezért mennybe mennénk. Szóval van egy köztes hely ami nekünk van megcsinálva.-mondta Ákos.

-Szóval rájöttél! Remek.-mondta Moon kicsit odébb.

-Van visszaút az életbe?-kérdezte Blaine.

-Van. Csak azt élve lehet megcsinálni.-mondta Ákos.

John eközben magáhoztért és realizálódott benne öccse halála. 

-Blaine! Visszakell hoznom valahogy!-mondta John.

John elment vissza Brookhavenbe és amint a városba ért Bloom és Sissi megállította őt.

-Segítenetek kell! Blaine és Ákos meghalt! Meghát Moon is.-mondta John.

-Éreztük. Viszont te már nem vagy halandó.-mondta Sissi.

-Hogy mi?

-A fény ami valószínűleg eltalált, az a witcher energia. Mágus lettél!

-Pontosan!-mondta Bloom. 

-Mit tudok witcherként csinálni?

-Varázsolni. A witcherek tudománya sokkal egyszerűbb, mint a boszorkányoké. Saját varázsigéket mondhatsz amik a gondolataidat teszik valósággá. Emellett a fizikai erőd is nagyobb és a reflexeid is jobbak. A kardokat és késeket pedig profin használod.-sorolta Bloom.

-Ez elég menőn hangzik!

-Csak ne élj vissza vele! A mi erőnket is képes vagy vele blokkolni és az felrúgna pár természettörvényt.-mondta Sissi.

-Viszont arra képes vagyok, hogy visszahozzam a halottakat?-kérdezte John.

-Igen. Bármire képes vagy! Ezt az anyatermészet úgy egyenlítette ki, hogy halhatatlan viszont nem vagy és képes vagy úgy meghalni, mint bármelyik ember.-mondta Bloom.

-Értem.-mondta John.

John elment az otthonába és elkezdett egy kitalált varázsigét mondani. A mágia bizonyos szavai után sötétségbe került a város és a nap fénye is kialudt. 

Eközben a halottoldalon Ákos energiát kezdett érezni. 

-Aki megkapta az erőm az kiakar hozni minket.-mondta Ákos.

-Lehet egy barátunknál landolt.-monda Blaine.

-Lehet de nem fogja túlélni ha nem segítek neki. Ezen a részen még érvényes az erőm.-mondta Ákos.

Ákos kezei lángba borultak és egy mágiával próbált kaput nyitni az új witcherhöz. Másodperceken belül megnyílt a kapu és Ákos átment rajta Blainenel. A baj az, hogy Moon is átjutott, de ő el is futott azonnal. 

A mágia befejezésével végetért a sötétség és minden a helyére állt.

-Szuper! Újra élek!-mondta Blaine.

-Szép volt újonc!-mondta Ákos.

-Kösz! Nem hittem volna, hogy elsőre menni fog!

-Witcherként minden menni fog elsőre! Ezt jegyezd meg! Viszont nem hiszem, hogy az erő újra nálam lesz.

-Ahhoz megkéne haljak. És nincs rá garancia, hogy nálad landol.-mondta John.

-Hát igen.-mondta Ákos.

A Slayer FivérekМесто, где живут истории. Откройте их для себя