Blaine egy faházban áll hibrid rokonával, Sebastian Limeal. Blaine fejében sok kérdés van és nem is habozott feltenni őket.
-Miért nem kerestél fel minket soha? Gondoltam ha már a rokonunk vagy akkor szeretnél látni minket.-mondta Blaine.
-Az életem nem úgy hozta a dolgaimat, hogy tartsam a kapcsolatot a Slayer nevű rokonaimmal. Egyszerűen túl nagy hír forgott az egész név körül és úgy gondoltam inkább kimaradok belőle.-válaszolta Sebastian.
-De engem mégis ismersz.
-Igen, mert a Slayer fivérek egyik tagja vagy. Ebben a városban pedig hatalmas dolgot jelent a Slayer név.
-Mégis mennyire jelenthet ez nagy dolgot?
-Megmutatom! De csak reggel.-mondta Sebastian határozottan.
-Oké!-mondta Blaine.
Másnap reggel Blaine és Sebastian el is indultak Korthán belvárosába. Johnt eközben váratlan meglepetés érte. Az ajtajánál Dani tört rá.
-Mit akarsz Dani?-kérdezte John.
-Csak beszélgetni jöttem!
-Miről akarsz beszélgetni?
-Kicsit beakarlak avatni abba a világba amit én élek! Mindenféle gyilkolás nélkül.-mondta Dani.
-Rendben!
John elment Danival és elindultak Dani legújabb bázisába. A bázis egy iskola ahová felnőttek járnak. A falakon a barátság alapjai vannak és az, hogy milyen egy jó barát.
-Bemutatom az én kis szentélyem! Itt megtaníthatom az embereknek, hogy milyen egy jó baráti kapcsolat! Nem akarom, hogy sokan úgy járjanak, mint te és én! Jóban voltunk és egykettőre ez lett. Itt életre szóló barátságok kötődhetnek. Vannak akik itt békülnek ki régi barátaikkal. Egy olyan esemény néha megható tud lenni.-mondta Dani és közben bejárják Johnnal a helyet.
John alaposan körbenéz és vannak akik megbámulják a folyosókon. Ekkor egy férfi jött velük szemben és megálltak előtte.
-Helló! Brendon Hawk vagyok! Dani fő segítője és haverja.
-John Slayer!-mutatkozott be John.
-Ő itt Hawk! A legjobb barátom az egész világon.
-Ő is oktatást csinál itt?
-Nem, ő nekem segít mindenben.-mondta Dani.
-Tehát egy csicska! Lehet én is beszerzek egyet.-mondta John.
-Tényleg olyan, mint amilyennek leírtad. Nem is értem, hogy bírtad mellette.-mondta Hawk.
-Ha nekem olyan segédem lenne, mint te, fejbelőném magam!-mondta John.
-Az jó lenne! Így is gyenge vagy! Mit is tudsz pontosan?
-Mindent!
-Elég! Hawk kérlek nézz körül a termekben!-mondta Dani.
-Jó!-mondta Hawk kicsit dühösen és elviharzott.
John arcán pedig egy önelégült mosoly van.
Blaine és Sebastian közben beértek Korthán központjába. A városon gyalog keltek át és az emberek az utcára vonultak, hogy lássák az egyik Slayer fivért.
-Kiállított tárgynak érzem magam.-mondta Blaine.
-Ők csak kíváncsiak rád! Még sosem láttak az itteniek élő Slayert. Nekik ez a találkozás felér mindennel. Olyan, mintha Jézust látnájuk.
YOU ARE READING
A Slayer Fivérek
VampireJohn és Blaine Slayer két nagyon eltérő személyiség. Az egyetlen közös pont bennük, hogy testvérek. Egy családi esemény miatt haza kellett térniük, de ez mindent megváltoztatott. Kénytelek most összefogni és egy új szakaszba lépni ami örökké megvált...